Διατροφή

Πρωτεΐνική διατροφή: Είναι ωφέλιμη για την υγεία μας ή αποτελεί μια ακόμη μόδα;

Πρωτεΐνική διατροφή: Είναι ωφέλιμη για την υγεία μας ή αποτελεί μια ακόμη μόδα;

Πρωτεΐνική διατροφή: Ανάμεσα σε άλλα, η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται για την δημιουργία απαραίτητων ενζύμων για τον οργανισμό μας, για την ινσουλίνη, για τα αντισώματα του ανοσοποιητικού μας και πολλά πολλά ακόμα.

Είναι η πρωτεινική διατροφή ωφέλιμη για την υγεία μας, ή είναι απλώς μια νέα μόδα που δεν μας προσφέρει τίποτα; Καταρχήν, να ξεκινήσουμε με τα βασικά. Οι πρωτεΐνες, είναι απαραίτητες στον οργανισμό μας, καθώς είναι το βασικό δομικό συστατικό των μυών μας. Ανάμεσα σε άλλα, η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται για την δημιουργία απαραίτητων ενζύμων για τον οργανισμό μας, για την ινσουλίνη, για τα αντισώματα του ανοσοποιητικού μας και πολλά πολλά ακόμα. Οπότε, είναι σίγουρα απαραίτητη.
Μας βοηθάει όμως μία καθαρά πρωτεινική διατροφή;

Ας δούμε τα οφέλη της πρωτεΐνικής διατροφής

  • Ρύθμιση πείνας και κορεσμού: Η πρωτεΐνη μειώνει την γκρελίνη. Η γκρελίνη είναι η ορμόνη της πείνας και μας βοηθάει να αισθανόμαστε πληρότητα.
  • Θετικά αποτελέσματα στον μεταβολισμό: Μελέτη που έγινε για την πρωτεϊνική και την υδατανθρακική διατροφή, έδειξε, ότι και με τις δύο διατροφές υπήρχε απώλεια βάρους, αλλά με την πρωτεϊνική διατροφή υπήρχαν καλύτερα θρεπτικά και μεταβολικά οφέλη.
  • Οστική υγεία: Αν και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις επι του θέματος, οι πιο μακροχρόνιες μελέτες, δείχνουν ότι ακόμα και οι ζωικές πρωτεΐνες, ωφελούν την υγεία των οστών. Αυτό μπορεί να φανεί σωτήριο και για τις γυναίκες, που τείνουν προς την οστεοπόρωση.
  • Μυϊκή μάζα: Όπως αναφέραμε παραπάνω, η πρωτεΐνη είναι το βασικό δομικό συστατικό των μυών. Οπότε η μεγαλύτερη κατανάλωση της, οδηγεί σε αύξηση της μυϊκής μάζας.

Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κάθε στοχευμένη διατροφή, θα πρέπει να γίνεται μόνο για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, καθώς είναι γνωστό από πολλές έρευνες, ότι ο οργανισμός μας, για να
λειτουργεί σωστά και απροβλημάτιστα, θα πρέπει να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα συστατικά, είτε αυτά βρίσκονται σε πρωτεΐνες, είτε σε υδατάνθρακές, είτε σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα τροφών. Χρησιμοποιούμε πάντα τέτοιου είδους διατροφές, για να πετύχουμε τον στόχο μας και ύστερα προσθέτουμε σταδιακά στη διατροφή μας, όλα εκείνα που είχαμε αποκλείσει, αλλά με μεγαλύτερη προσοχή.

Αν λοιπόν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε κάποια πρωτεινική διατροφή, είναι καλό να γνωρίζετε τα οφέλη της, αλλά είναι εξίσου καλό, να ξέρετε και πότε θα σταματήσετε!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Λαχταριστή πρωτεϊνική μπάρα με goji berry

Ψωμί από γιαούρτι, μια ανάλαφρη πρόταση για το Σαββατοκύριακο

Η πρωτεΐνη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη ζωή

Κρύα πικάντικα vegan noodles με φιστίκια και με λαχταριστό τόφου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!

Φτιάξτε το πιο αποτοξινωτικό smoothie που έχετε πιει!

Smoothies: Προσθέστε τα smoothies στη ζωή σας και αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Αντικαταστήστε τα συμπληρώματα διατροφής με φυσικές βιταμίνες που θα σας δώσουν την ενέργεια που σας χρειάζεται!

Ο θηλασμός αντί για βρεφική φόρμουλα προτείνεται συχνά στις μητέρες ως φυσική εναλλακτική λύση, αλλά δεν είναι τόσο απλό

Ο θηλασμός μπορεί επίσης να προκαλέσει ιατρικές επιπλοκές, όπως ραγισμένες και αιμορραγικές θηλές, φραγμένους πόρους και μαστίτιδα, όπου ο ιστός του μαστού μολύνεται.

Σολομός με τηγανητό ρύζι

Ψάρι: Ένα απλό δείπνο με σολομό, πλούσιο σε ωμέγα-3, οικογενειακό. Αφήστε τα παιδιά να επιλέξουν πόσο ζεστό θέλουν το ρύζι τους σερβίροντάς το με ζεστή σάλτσα.