Διατροφή

Πρωτεΐνη πηγές: 11 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, για να ξεκινήσετε από τα βασικά

Πρωτεΐνη πηγές: 11 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, για να ξεκινήσετε από τα βασικά

Πρωτεΐνη πηγές: Θέλετε να ενισχύσετε την ποσότητα πρωτεϊνών που καταναλώνετε, αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Εδώ θα βρείτε 11 πηγές πρωτεΐνης που θα μπορούν να αποτελέσουν τη βάση της διατροφής σας.

Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την σωστή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Φανταστείτε ότι συμβάλλουν σε όλες τις λειτουργίες του οργανισμού.
Βοηθούν τα οστά, το μυϊκό σύστημα, τους ιστούς του σώματος, τα επίπεδα της ινσουλίνης, το ανοσοποιητικό σύστημα κ.λπ. Επομένως, μπορείτε να διαπιστώσετε
ότι οι πρωτεΐνες βρίσκονται παντού στο σώμα μας. Για τον λόγο αυτό, είναι ωφέλιμο να υπάρχουν στη διατροφή μας τροφές, οι οποίες έχουν υψηλά ποσοστά
πρωτεϊνών. Οι τροφές αυτές είναι ποικίλες, συνεπώς μπορείτε να τις βρείτε εύκολα.

11 Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη:

  • Σολομός: Ο σολομός αποτελεί ένα ψάρι με πολύ καλά λιπαρά. Είναι πλούσιος σε πρωτεΐνη. Φανταστείτε ότι στα 100 γραμμάρια σολομού, τα 22 γραμμάρια
    είναι πρωτεΐνη. Επίσης, περιέχει κάλιο, το οποίο διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα την αρτηριακή πίεση.
  • Αυγά: Τα αυγά είναι μία πολύ σημαντική πηγή πρωτεϊνών κι, επιπλέον, είναι εύκολο και γρήγορο στο μαγείρεμα. Το ασπράδι του αυγού αποτελείται
    περίπου από 4 γραμμάρια πρωτεΐνης κι είναι πλούσιο σε αμινοξέα.
  • Τόνος: Ο τόνος σε κονσέρβα περιέχει περίπου 22 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ακόμη, αποτελείται από Ωμέγα-3,τα οποία συμβάλλουν στην καλή λειτουργία των
    αγγείων της καρδιάς. Είναι ένα από τα πλέον ωφέλιμα ψάρια που μπορεί να καταναλωθεί σε σαλάτες, ως κυρίως γεύμα ή σε σάντουιτς.
  • Στήθος γαλοπούλας: Τα 85 γραμμάρια στήθος γαλοπούλας περιέχουν 24 γραμμάρια πρωτεΐνης. Η γαλοπούλα μπορεί να αποτελεί λευκό κρέας, αλλά αποτελεί πηγή πρωτεϊνών!
  • Στήθος κοτόπουλου: Το 85 γραμμάρια στήθος κοτόπουλου περιέχουν 26 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι επιδρά θετικά στην υγεία, καθώς συμβάλλει στην καλή λειτουργία του νευρολογικού συστήματος.
  • Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και προβιοτικά. Είναι σημαντική τροφή καθώς περιέχει κάλιο, κάλσιο και καταφέρνει να μειώνει την
    αίσθηση της πείνας.
  • Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. Μπορεί να έχουν αρκετά λιπαρά, αλλά διατηρούν τα επίπεδα του σακχάρου χαμηλά και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς.
  • Μπρόκολο και Κουνουπίδι: Στα 100 γραμμάρια περιέχονται περίπου 2 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι, επίσης, σημαντικό να αναφέρουμε ότι έχουν πολλές αντικαρκινικές ιδιότητες.
  • Αβοκάντο: Ένα αβοκάντο έχει πολύ καλά λιπαρά και περιέχει περίπου 2,7 γραμμάρια πρωτεΐνης. Είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο στις γυναίκες, καθώς εκτός των άλλων ρυθμίζει τις ορμόνες και εξισορροπεί την αντίσταση στην ινσουλίνη.
  • Σπανάκι: Περίπου 21 γραμμάρια σπανάκι αποτελείται από 0,9 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ακόμη, το συγκεκριμένο λαχανικό κάνει πολύ καλό στην υγεία, λόγω των αντικαρκινικών συστατικών του.

Και να φανταστείτε, οι παραπάνω τροφές είναι μόνο μερικές από αυτές που αποτελούν πηγή πρωτεϊνών! Θα ήταν ωφέλιμο για τον οργανισμό σας να εντάξετε
ορισμένες πρωτεϊνούχες τροφές στη διατροφή σας. Ωστόσο, πριν από κάθε καινούργια αλλαγή στις διατροφικές σας συνήθειες, συμβουλευτείτε τον γιατρό ή τον διατροφολόγο σας!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Κινόα: Από τους Ίνκας στη σύγχρονη γαστρονομία

Η πρωτεΐνη γρύλου υπερισχύει της πρωτεΐνης ορού γάλακτος διατροφικά

Μήπως έχετε έλλειψη σε πρωτεΐνη; 7 σημάδια που πρέπει να προσέξετε

Ιδέες για γευστικά ταπεράκια με αρκετή πρωτεΐνη για το γραφείο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Είναι ασφαλής η απόψυξη στα μικροκύματα;

Απόψυξη μικροκύματα: Η χρήση του φούρνου μικροκυμάτων σας για την απόψυξη των τροφίμων είναι ασφαλής, αλλά πρέπει να μαγειρέψετε το φαγητό αμέσως μετά την ολοκλήρωση της απόψυξης, για να μην αναπτυχθούν επιβλαβή βακτήρια.

Πόσα ροφήματα με καφεΐνη μπορούν να προκαλέσουν ημικρανία;

Καφές ημικρανία: Τα δεδομένα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που έπιναν τρία ή περισσότερα ροφήματα με καφεΐνη είχαν υψηλότερες πιθανότητες να αναπτύξουν πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή η ποσότητα καφεΐνης δεν σταμάτησε την ημικρανία. 

Καιρός να εμπιστευτείτε τις αισθήσεις σας και να μαγειρέψετε!

Διαισθητική μαγειρική: Μην δεσμεύεστε από την αλληλουχία βημάτων μιας συνταγής, ούτε από την στείρα αναπαραγωγή υλικών. Προσαρμόστε κάθε πιάτο στα γούστα σας, έχοντας εμπιστοσύνη στις αισθήσεις σας!

Νόστιμο σάντουιτς για τη δουλειά

Σνακ: Φτιάξτε ένα νόστιμο, υγιεινό και vegan σνακ για την εργασία σας ή τη βόλτα σας. Γνωρίστε πώς να τρώτε υγιεινά, χωρίς να στερείστε τις λαχταριστές γεύσεις.

5 τροφές που μειώνουν την πίεση

Υπέρταση: Η αλλαγή της διατροφής μπορεί να μειώσει σημαντικά την υψηλή πίεση, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα. Παρακάτω θα βρείτε 5 τροφές που συνίσταται να καταναλώνετε καθημερινά.

Φτιάξτε το πιο νόστιμο παγωτό φράουλα!

Παγωτό: Το παγωτό είναι η καλύτερη επιλογή γλυκού για το καλοκαίρι! Μπορείς να το απολαύσεις στην ξαπλώστρα σου, στη βόλτα σου ή και στο σπίτι σου με την παρέα σου!

Φτιάξτε το πιο αποτοξινωτικό smoothie που έχετε πιει!

Smoothies: Προσθέστε τα smoothies στη ζωή σας και αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες. Αντικαταστήστε τα συμπληρώματα διατροφής με φυσικές βιταμίνες που θα σας δώσουν την ενέργεια που σας χρειάζεται!

Ο θηλασμός αντί για βρεφική φόρμουλα προτείνεται συχνά στις μητέρες ως φυσική εναλλακτική λύση, αλλά δεν είναι τόσο απλό

Ο θηλασμός μπορεί επίσης να προκαλέσει ιατρικές επιπλοκές, όπως ραγισμένες και αιμορραγικές θηλές, φραγμένους πόρους και μαστίτιδα, όπου ο ιστός του μαστού μολύνεται.