Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Πρωινό: Ποιες τροφές να αποφεύγουμε με άδειο στομάχι;

Πρωινό: Ποιες τροφές να αποφεύγουμε με άδειο στομάχι;

Πρωινό: Αν και μερικές συνήθειες μπορεί να μοιάζουν αθώες, ορισμένα τρόφιμα δεν είναι καλή ιδέα να καταναλώνονται με άδειο στομάχι.

Ξεκινάς τη μέρα σου βιαστικά και πίνεις μόνο καφέ; Ή μήπως τσιμπάς ένα γιαούρτι με φρούτα πριν το γυμναστήριο; Αν και αυτές οι συνήθειες μπορεί να μοιάζουν αθώες, ορισμένα τρόφιμα δεν είναι καλή ιδέα να καταναλώνονται με άδειο στομάχι. Ας δούμε, λοιπόν, ποια πρέπει να αποφεύγουμε ως πρωινό για να διατηρήσουμε την υγεία και την ευεξία μας.

Φρούτα με υψηλή οξύτητα: Λεμόνι, πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ

Τα εσπεριδοειδή με την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C είναι αγαπημένα πρωινά σνακ, όμως η οξύτητά τους μπορεί να ερεθίσει το στομάχι όταν είναι άδειο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε καούρα, φούσκωμα και δυσφορία. Προτιμήστε να τα συνδυάσετε με γιαούρτι ή δημητριακά, ώστε να μειώσετε την οξύτητα και να απολαύσετε τα οφέλη τους χωρίς δυσάρεστες συνέπειες.

Καφές: Το διπλό χτύπημα σε στομάχι και νευρικό σύστημα

Ξεκινάμε όλοι τη μέρα μας με ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ, αλλά με άδειο στομάχι μπορεί να προκαλέσει περισσότερο κακό παρά καλό. Η καφεΐνη αυξάνει την οξύτητα και διεγείρει το πεπτικό σύστημα, δημιουργώντας δυσφορία και καούρες. Επιπλέον, αυξάνει την έκκριση κορτιζόλης, του «ορμόνιου του στρες», που με άδειο στομάχι μπορεί να προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερη ένταση και άγχος. Απολαύστε τον καφέ σας μετά από ένα ελαφρύ πρωινό για καλύτερη εμπειρία.

Όξινα ποτά: Χυμοί φρούτων, σόδα, γλυκά ροφήματα

Τα όξινα ποτά μπορεί να φαίνονται σαν ένας γρήγορος τρόπος για ενυδάτωση, όμως με άδειο στομάχι μπορούν να προκαλέσουν ερεθισμό και δυσπεψία. Η υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη σε πολλά τύπου χυμών και ροφημάτων επίσης δεν ενδείκνυνται καθώς προκαλούν απότομα ανεβάσματα και πτώσεις στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αφήνοντάς μας εξαντλημένους και αδύναμους. Προτιμήστε νερό με λεμόνι για ήπια αποτοξίνωση ή ένα smoothie φρούτων και λαχανικών μαζί με πρωινό γεύμα για ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

Φροντίζοντας τι τρώμε με άδειο στομάχι, προλαμβάνουμε δυσάρεστες συνέπειες και διασφαλίζουμε την ομαλή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος. Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του οργανισμού μας και επιλέγουμε τροφές που θα του δώσουν ενέργεια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να φτιάξετε ένα γρήγορο και πεντανόστιμο πρωινό για τα παιδιά σας;

Φτιάξτε ένα νοστιμότατο smoothie με αβοκάντο

Ποιο πρωινό ρόφημα σας γεμίζει ενέργεια και ευεξία;

Overnight Oats: Μια υπέροχη συνταγή πρωινού για ενέργεια και γεύση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιες είναι οι τροφές που προάγουν την παραγωγή γάλακτος;

Θηλασμός: Επιλέγοντας μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορείτε να ενισχύσετε την παραγωγή γάλακτος και να εξασφαλίσετε την υγεία τόσο τη δική σας όσο και του μωρού σας.

Frozen Yogurt: DIY παγωμένο γιαούρτι με μπανάνες

Frozen Yogurt: Το παγωμένο γιαούρτι με μπανάνες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δροσιστείτε σε μια ζεστή μέρα και είναι μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση για το παγωτό.

Οι καλύτεροι σύμμαχοι για την υγεία των αυτιών σας!

Μανιτάρια: Χάρη στην ποικιλία τους σε βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά, τα μανιτάρια μπορούν να είναι ένας νόστιμος σύμμαχος για τη γενική υγεία σας, συμπεριλαμβανομένης της ακοής σας.

Ποια είναι η πιο διάσημη συνταγή στον κόσμο;

Διάσημη συνταγή: Ο εντοπισμός της μοναδικής «πιο διάσημης συνταγής» στον κόσμο είναι μια γευστική πρόκληση. Διαφορετικοί πολιτισμοί έχουν τα δικά τους πολύτιμα πιάτα, που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά.

Τι περιλαμβάνεται σε ένα κλασικό ελληνικό πρωινό;

Ελληνικό πρωινό: Ένα κλασικό ελληνικό πρωινό είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός απλών, φρέσκων και θρεπτικών συστατικών, που αντικατοπτρίζει τις πλούσιες γαστρονομικές παραδόσεις της χώρας και την έμφαση στην υγεία και τη φιλοξενία.

Close Icon