Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Ιχθυοχορτοφαγική δίαιτα: Λεπτομέρειες σχετικά με την ιχθυοχορτοφαγική δίαιτα και τα οφέλη της για την υγεία

Ιχθυοχορτοφαγική δίαιτα: Λεπτομέρειες σχετικά με την ιχθυοχορτοφαγική δίαιτα και τα οφέλη της για την υγεία

Ιχθυοχορτοφαγική δίαιτα: Το όνομα pescatarian ακούγεται αρκετά φανταχτερό, αλλά αυτή η δίαιτα είναι πολύ συνηθισμένη με ορισμένες διακρίσεις που την κάνουν λίγο πιο μοναδική από άλλους τύπους.

Το όνομα ιχθυοχορτοφαγική ακούγεται αρκετά φανταχτερό, αλλά αυτή η δίαιτα είναι πολύ συνηθισμένη με ορισμένες διακρίσεις που την κάνουν λίγο πιο μοναδική από άλλους τύπους. Περιλαμβάνει όλα τα είδη υγιεινών τροφίμων εκτός από το κρέας και τα πουλερικά. Η κύρια πηγή πρωτεΐνης για τα άτομα που ακολουθούν αυτή τη δίαιτα είναι το ψάρι και είναι μια από τις πιο υγιεινές επιλογές.

Τι είναι η Pescatarian δίαιτα;

Το κρέας και τα πουλερικά είναι υγιεινά, αλλά έρχονται επίσης με κάποιες παρενέργειες όπως η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών, μπορεί να αυξήσει το επίπεδο χοληστερόλης σας ή να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, αυτή η δίαιτα θεωρείται μια πιο υγιεινή εναλλακτική και δεν θα χάσετε κανένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό.  

Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου

Εύρημα μελέτης αποκάλυψε ότι αυτή η δίαιτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου. Τα άτομα που ακολούθησαν αυτή τη δίαιτα για μεγάλο χρονικό διάστημα διαπιστώθηκε ότι διατρέχουν 9% λιγότερο κίνδυνο σε σύγκριση με όσους τρώνε κρέας. Αυτό είναι αναπόφευκτο γιατί μέσω αυτής της δίαιτας οι άνθρωποι κατανάλωναν περισσότερες φυτικές ίνες, φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά.

Υγεία των ματιών

Μια μελέτη αποκάλυψε ότι η υπερβολική κατανάλωση πουλερικών, γάλακτος και κρεάτων μπορεί να επιδεινώσει την υγεία των ματιών σας, ειδικά καθώς μεγαλώνετε. Όμως, τα ψάρια δεν έχουν τέτοιες παρενέργειες, μάλλον η διατροφή που περιέχεται τόσο στα ψάρια όσο και στα άλλα λαχανικά μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της όρασης.

Καλό για την καρδιά σας

Όσο περισσότερο κρέας και πουλερικά τρώτε, τόσο περισσότερο κινδυνεύετε να αναπτύξετε χοληστερόλη και άλλες ασθένειες που μπορεί να ασκήσουν μεγάλη πίεση στην καρδιά σας. Όμως, η πεσκαταριστική δίαιτα δεν έχει τέτοιες αρνητικές επιπτώσεις. Σύμφωνα με μια μελέτη, η κατανάλωση ψαριού δύο φορές την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εγκεφαλικού, καρδιακών παθήσεων, επιπέδων τριγλυκεριδίων, χοληστερόλης και αρτηριακής πίεσης.

Είναι μια βιώσιμη δίαιτα

Αυτή είναι μια φιλική προς το περιβάλλον δίαιτα. Εάν ακολουθείτε αυτή τη δίαιτα, ο αντίκτυπος στο περιβάλλον θα είναι πολύ μικρότερος από το να ακολουθείτε μια αμιγώς μη χορτοφαγική διατροφή.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Detox διατροφή πριν την Πρωτοχρονιά

Ποια τα οφέλη του κολοκυθιού για την υγεία μας;

Είναι μια δίαιτα χωρίς γλουτένη κατάλληλη για εσάς;

Ποια είναι τα πιο συχνά διατροφικά λάθη που μπορούμε να κάνουμε;

5 πρωτεΐνες που κρατούν την πίεση υπό έλεγχο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρέψετε σαρδέλες;

Σαρδέλες μαγειρική: Το μαγείρεμα σαρδέλας είναι ένας απολαυστικός τρόπος για να απολαύσετε αυτό το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά ψάρι, γνωστό για τα υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, βιταμίνη D και πρωτεΐνη.

Είναι καλό για την υγεία να καταναλώνουμε σπόρους από καρπούζι;

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού είναι γεμάτοι οφέλη για την υγεία καθώς είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, μονοακόρεστων λιπαρών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και βιταμίνης C.

Είναι πραγματικά υγιεινή η βίγκαν διατροφή για το κατοικίδιό σας;

Vegan σκύλοι: Το πιο σημαντικό πράγμα για την υγεία του σκύλου είναι η δίαιτα να διαμορφώνεται σωστά, ώστε να καλύπτει όλες τις βασικές ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά, σύμφωνα με τεκμηριωμένες οδηγίες.

Γεμιστές μελιτζάνες: Μια γευστική μεσογειακή απόλαυση

Γεμιστές μελιτζάνες: Οι γεμιστές μελιτζάνες είναι ένας απολαυστικός συνδυασμός γεύσεων και υφών, προσφέροντας ένα υγιεινό και πλούσιο γεύμα που σίγουρα θα εντυπωσιάσει την οικογένεια και τους φίλους σας.

Αυγά: Σύμμαχος για την υγεία του θυρεοειδούς

Αυγά: Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε ιώδιο, σελήνιο, πρωτεΐνες και χολίνη, τα αυγά μπορούν να συμβάλουν στην καλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα και στη γενική υγεία σας.

Close Icon