Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Είστε σε δίαιτα; Τι να προσέξετε στην έξοδο για φαγητό

Είστε σε δίαιτα; Τι να προσέξετε στην έξοδο για φαγητό

Μη μείνετε νηστικοί για πολλές ώρες, παραλείποντας γεύματα ή σνακ, καθώς το έντονο αίσθημα πείνας θα κάνει λιγότερο εύκολο το να αντισταθείτε στους διάφορους «πειρασμούς» κατά την έξοδό σας.

Η έξοδος για φαγητό δεν είναι απαραίτητο να σας βγάλει εκτός διατροφικού προγράμματος. Αν κάνετε δίαιτα (ή απλώς προσέχετε το βάρος σας), η έξοδος για φαγητό μπορεί να αποτελεί «πρόκληση» για εσάς, ειδικά αυτές τις γιορτινές ημέρες. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να αποφεύγετε τις διάφορες κοινωνικές περιστάσεις ή να μένετε νηστικοί. Υπάρχουν τρόποι να ευχαριστηθείτε την έξοδο για φαγητό, χωρίς να βγείτε εκτός διατροφικού προγράμματος.

Προτού βγείτε…

Φροντίστε το μεσημεριανό σας γεύμα να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα με τόνο ή λίγο τυρί και 1 φέτα ψωμί) και λίγο πριν την έξοδο φάτε ένα γιαούρτι ή ένα φρούτο που θα περιορίσει κάπως την όρεξή σας. Επίσης, μη μείνετε νηστικοί για πολλές ώρες, παραλείποντας γεύματα ή σνακ, καθώς το έντονο αίσθημα πείνας θα κάνει λιγότερο εύκολο το να αντισταθείτε στους διάφορους «πειρασμούς» κατά την έξοδό σας.

Τι να παραγγείλετε

Φροντίστε το μισό πιάτο σας να περιλαμβάνει λαχανικά, το ¼ μια πηγή πρωτεΐνης χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (π.χ. ψάρι, κοτόπουλο, άπαχο χοιρινό ή μοσχάρι) και το υπόλοιπο ¼ μια καλή πηγή υδατανθράκων (όπως μαύρο ψωμί, ψητή πατάτα, καστανό ρύζι ή ζυμαρικά ολικής άλεσης). Εάν θέλετε να παραγγείλετε διαφορετικό κυρίως πιάτο, να θυμάστε ότι δεν είναι απαραίτητο να καταναλώσετε όλη την ποσότητα, καθώς οι μερίδες που σερβίρουν τα εστιατόρια είναι συχνά υπερβολικές.

Ακόμη, παραλείψτε το ψωμί αν το γεύμα σας περιλαμβάνει κάποια άλλη πηγή αμύλου και αποφύγετε την υπερκατανάλωση αλκοόλ. Το επιδόρπιο μπορεί να είναι κάτι ελαφρύ και γευστικό αλλά χωρίς πολλά λιπαρά που θα <<πάνε>> τη δίαιτά σας πολλά βήματα πίσω.  Στον ίδιο παρονομαστή πρέπει να  βρίσκεται και το ποτό σας. Ιδανικό θεωρείται το μεταλλικό νερό. Αν, όμως, έχετε πολύ καλή διάθεση, ένα ποτήρι καλό κρασί, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή παιδιού: Ποιο μέταλλο δεν πρέπει να λείπει από το πιάτο του;

Πόσο καλό κάνει η σόγια στον οργανισμό μας;

Ποιες είναι οι αιτίες της αίσθησης πρηξίματος;

Ποια είναι τα πιο νόστιμα και γρήγορα φαγητά για οικογενειακά τραπέζια;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συνταγή που θα σας ταξιδέψει στην Πορτογαλία

Pastel de Nata: Τα Pastéis de Nata, γνωστά και ως πορτογαλικές τάρτες κρέμας, είναι μια απολαυστική απόλαυση με μια πλούσια, κρεμώδη γέμιση κρέμας που περικλείεται σε ένα τραγανό, ξεφλουδισμένο κέλυφος ζαχαροπλαστικής.

Μια φυσική θεραπεία με ξινό χυμό κερασιού και το οφέλη του στη γλυκόζη στο αίμα

Χυμός κερασιού: Ο χυμός  κερασιού, που προέρχεται από τα κεράσια Montmorency, έχει κερδίσει δημοτικότητα για τα πιθανά οφέλη για την υγεία. Μεταξύ αυτών, η επίδρασή του στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη

Πώς προστατεύουν την υγεία της μαμάς και του μωρού τα μούρα

Μούρα εγκυμοσύνη: Τα μούρα μορέας είναι ένας πολύτιμος θησαυρός για την υγεία, ιδιαίτερα κατά την εγκυμοσύνη. Αυτά τα μικρά φρούτα προσφέρουν πληθώρα ωφελειών που μπορούν να συμβάλουν στην καλή υγεία της μητέρας και του μωρού

Πώς οι τροφές που καταναλώνουμε μπορούν να βελτιώσουν την διάθεση μας;

Σεροτονίνη: Η ενίσχυση της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με τη ρύθμιση της διάθεσης, μπορεί να υποστηριχθεί με τη συμπερίληψη συγκεκριμένων τροφών στη διατροφή σας.

Φτιάξτε τη δική σας σοκολάτα του Ντουμπάι στο σπίτι

Σοκολάτα Ντουμπάι: Η σοκολάτα του Ντουμπάι είναι η τέλεια λύση που μπορείτε να δοκιμάσετε. Αυτός ο συνδυασμός γεύσεων Μέσης Ανατολής με εκλεκτή σοκολάτα είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.

10 τροφές για την καταπολέμηση της κούρασης

Κούραση διατροφή: Η κόπωση μπορεί να είναι ένα σημαντικό εμπόδιο στην καθημερινή ζωή, επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ευημερία. Η ενσωμάτωση ορισμένων τροφών στη διατροφή

Close Icon