Διατροφή

Μεσογειακή διατροφή: Αύξηση του προδόκιμου ζωής

Μεσογειακή διατροφή: Αύξηση του προδόκιμου ζωής

Μεσογειακή διατροφή: Πρόσφατη έρευνα των επιστημόνων, έδειξε ότι η μεσογειακή διατροφή είναι πολύ απαραίτητη στον οργανισμό και μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής.

Έρευνα που διεξάχθηκε πρόσφατα από διάφορους επιστήμονες, έδειξε ότι οι γυναίκες που επιλέγουν να τρέφονται με μεσογειακή διατροφή μπορούν να αυξάνουν κατά πάρα πολύ το προσδόκιμο της ζωής τους και να ζουν πολύ ποιοτικά αλλά και σωστά, απαλλαγμένες από διάφορες αρρώστιες.

Στα πλαίσια της έρευνας, οι γυναίκες εκείνες που έτρωγαν φαγητά τα οποία σχετίζονταν με τη μεσογειακή διατροφή, όπως ήταν τα λαχανικά, τα φρούτα, οι ξηροί καρποί, τα όσπρια, οι ανεπεξέργαστοι σπόροι,  τα ψάρια και το ελαιόλαδο και έπιναν μέτριες ποσότητες κρασιού με τα γεύματα τους είχαν περισσότερη αύξηση στα κύτταρα του αίματος τους.

Σε τι είναι πλούσια η μεσογειακή διατροφή

Η μεσογειακή διατροφή πάντα ήταν πλούσια σε αντιοξειδωτικές και αντι-φλεγμονώδεις ενώσεις,  οι οποίες μπορούν να προλάβουν την σμίκρυνση τους.

Που επικεντρώνεται η έρευνα

  • Η έρευνα επικεντρώθηκε σε περίπου 4.700. Η μελέτη αν και μακροχρόνια , παρακολουθεί την υγεία πάνω από 120.000 νοσηλευτών που εργάζονται στις ΗΠΑ.  Γι αυτό οι ερευνητές μέτρησαν το μήκος των τελομερών στα κύτταρα του αίματος από τα δείγματα που οι νοσοκόμες έδωσαν και οι ερευνητές σημείωσαν επίσης τις διατροφικές συνήθειες των γυναικών σε μια κλίμακα από το μηδέν έως το εννέα, με τον υψηλότερο αριθμό να υποδηλώνει τη μεγαλύτερη προσκόλληση στη Μεσογειακή διατροφή. Η έρευνα έφερε στο φως ότι οι γυναίκες με τις υψηλότερες βαθμολογίες έτειναν να έχουν μεγαλύτερα τελομερή από  όλες τις υπόλοιπες.

Τα ευρήματα της έρευνας

  • Τα ευρήματά μας έφεραν στο φως ότι η υγιεινή διατροφή, σχετίζεται με την μεγαλύτερη τελομερή.  Έτσι λοιπόνγΓια κάθε έναν βαθμό παραπάνω για την  κάθε γυναίκα, το μήκος των τελομερών  αντιστοιχούσε σε υ1,5  χρόνια λιγότερη γήρανσης, όπως έγινε αντιληπτό από  τους ερευνητές. Παραδείγματος χάρι, δύο γυναίκες που είχαν διαφορά τριών σημείων στις βαθμολογίες διατροφής τους είχαν κατά μέσο όρο, μια διαφορά 4,5 ετών στη γήρανση των τελομερών τους.

Ακολουθεί βίντεο βασισμένο στην υγιεινή διατροφή αλλά και το πως ενισχύει το προσδόκιμο ζωής

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Ανοιξιάτικα φρούτα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού όλης της οικογένειας

Διατροφη υγεία: Υγιεινές τροφές για την παραλία

Οι καλύτερες τροφές για την πρόληψη ανάπτυξης φλεγμονών όταν συνδυάζονται

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφή : Έτσι θα αποφύγετε την κατανάλωση θερμίδων

Διατροφή : Δεδομένου ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι παντού, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε μπροστά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές.

Διατροφή : Έτσι θα διατηρήσετε το βάρος σας

Διατροφή : Η υγιεινή διατροφή έχει να κάνει με την ισορροπία. Μπορείτε να απολαύσετε τα αγαπημένα σας τρόφιμα, ακόμα κι αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, λίπη ή πρόσθετα σάκχαρα. Το κλειδί είναι να τα τρώτε μόνο μια φορά και να τα εξισορροπούν με πιο υγιεινά τρόφιμα και περισσότερη σωματική δραστηριότητα.

Τα οφέλη της παπάγιας στην υγεία

Παπάγια: Η παπάγια διευκολύνει την απώλεια βάρους, καθώς έχει μια ήπια, γλυκιά γεύση που θυμίζει αυτή του πεπονιού και του ροδάκινου, χωρίς πολλές θερμίδες. Μερίδα 100 γραμμαρίων του φρούτου έχει μόλις 35 θερμίδες και παρέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C που μπορεί να καλύψει ακόμη και μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού μας. Επίσης είναι πλούσια σε προβιταμίνη Α, καθώς και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στο μεταβολισμό των τροφών.