Διατροφή

Διατροφη υγεία: Υγιεινές τροφές για την παραλία

Διατροφη υγεία: Υγιεινές τροφές για την παραλία

Διατροφη υγεία: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε υγιεινές τροφές για να παίρνεις μαζί σ ου την παραλία και να απολαμβάνεις χωρίς τύψεις και ενοχές.

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλη περιμένουμε να ζήσουμε αυτές τις ατελείωτες και ξέγνοιαστες ,χαλαρωτικές στιγμές στην παραλία, κάτω από τον ήλιο. Γι αυτό και εμείς σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε πεντανόστιμα και υγιεινά σνακ που μπορείς να έχεις μαζί σου και να τρως όταν έχεις λιγούρες αλλά δεν θες και να σε κρατήσουν για ώρες μακριά από την θάλασσα.

Η αλήθεια είναι ότι λίγο ο θαλασσινός αέρας, λίγο η καύση των θερμίδων από το πολύωρο κολύμπι, λίγο ο ήλιος που καίει και μας αφυδατώνει είναι αρκετά για να πρέπει να έχουμε μαζί μας πράγματα πέρα από το νερό για να καταναλώνουμε και να παίρνουμε τα στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, λοιπόν και εμείς σου βρήκαμε λύσεις και συμβουλές για να έχεις στην παραλία υπέροχα και πολύ υγιεινά σνακ τα οποία θα διατηρείς στο φορητό ψυγειάκι σου και θα καλύπτεις τις ανάγκες σου.

Επιλογές Σνακ :

  • Επιλέξτε να κόψετε φρέσκα κομμένα  σε ένα ταπεράκι της επιλογής σας και στο οποίο θα έχετε μέσα  πάγο , ώστε να καταφέρουν να διατηρήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την φρεσκάδα  τους.

Τορτίγια από ολική άλεση

  • Φτιάξτε μία τορτίγια από αγγουράκι στικς ή καρότο και προτιμήστε λαχανικά τα οποία δεν θα έχουν πολύ υγρασία , επίσης βάλτε λευκό ή κίτρινο τυρί και ένα αλλαντικό το οποίο θα αποτελείτε από συστατικά της επιλογής σας.

Σπιτική πίτα

  • Φτιάξτε μία σπιτική πίτα της επιλογής σας και πάρτε την μαζί σας, εκτός από πεντανόστιμη επιλογή , είναι και άκρως θρεπτική αλλά και πάρα πολύ χορταστική.

Άλλες επιλογές

  •  Προτιμήστε ανάλατους Ξηρούς καρπούς και συνδυάστε τους με φρέσκα φρούτα της επιλογής σας.
  • Φτιάξτε τόστ για όλους και εμπλουτίστε τομε υλικά της επιλογής σας.
  • Φτιάξτε γλυκά τόστ τα οποία μπορούν να είναι πιο θρεπτικά με φυστικοβούτηρο η πιο λιπαρά με σοκολάτα και μαρμελάδα.

Ακολουθεί βίντεο με υγιεινές διατροφικές επιλογές στην παραλία

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί είναι προτιμότερο να επιλέξεις πρωτεΐνη από φάβα και όχι από σόγια σε μια vegan δίαιτα

Οι καλύτερες τροφές για την πρόληψη ανάπτυξης φλεγμονών όταν συνδυάζονται

Πώς συνδέεται η απώλεια μυϊκής μάζας με τη γήρανση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Διατροφή : Έτσι θα αποφύγετε την κατανάλωση θερμίδων

Διατροφή : Δεδομένου ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι παντού, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να προγραμματίσετε μπροστά για να βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές.

Διατροφή : Έτσι θα διατηρήσετε το βάρος σας

Διατροφή : Η υγιεινή διατροφή έχει να κάνει με την ισορροπία. Μπορείτε να απολαύσετε τα αγαπημένα σας τρόφιμα, ακόμα κι αν έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, λίπη ή πρόσθετα σάκχαρα. Το κλειδί είναι να τα τρώτε μόνο μια φορά και να τα εξισορροπούν με πιο υγιεινά τρόφιμα και περισσότερη σωματική δραστηριότητα.

Τα οφέλη της παπάγιας στην υγεία

Παπάγια: Η παπάγια διευκολύνει την απώλεια βάρους, καθώς έχει μια ήπια, γλυκιά γεύση που θυμίζει αυτή του πεπονιού και του ροδάκινου, χωρίς πολλές θερμίδες. Μερίδα 100 γραμμαρίων του φρούτου έχει μόλις 35 θερμίδες και παρέχει σημαντική ποσότητα βιταμίνης C που μπορεί να καλύψει ακόμη και μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού μας. Επίσης είναι πλούσια σε προβιταμίνη Α, καθώς και σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στο μεταβολισμό των τροφών.