Διατροφή

Keto πρωινό συνταγές: Eύκολες και γρήγορες συνταγές για κάθε μέρα

Keto πρωινό συνταγές: Eύκολες και γρήγορες συνταγές για κάθε μέρα

Keto πρωινό συνταγές: Ιδέες για εύκολα και γρήγορα πρωινά, τα οποία μπορείτε να ετοιμάσετε μέσα σε ελάχιστα λεπτά χωρίς να σας γεμίσουν με κενές θερμίδες και υπερβολικούς υδατάνθρακες. Ενέργεια και γεύση για το πρωινό σας ξύπνημα!

Ξυπνάτε το πρωί και δεν προλαβαίνετε να ετοιμάσετε σωστό πρωινό; Είναι πολύ δύσκολο να αποφύγει κανείς την υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων, είτε ακολουθεί διατροφή κετογονική είτε όχι. Για πρωινό στην Ελλάδα υπάρχουν πίτες και γλυκά, συνταγές γεμάτες θερμίδες και ζάχαρη που πρακτικά δεν προσφέρουν κάτι θρεπτικό. Εδώ λοιπόν θα προσπαθήσουμε να σας εμπνεύσουμε, έτσι ώστε να οργανωθείτε και να μπείτε στην κουζίνα. Θα δείτε ότι μέσα σε λίγα λεπτά μπορείτε να ετοιμάσετε κάτι νόστιμο και υγιεινό, το οποίο μάλιστα έχετε τη δυνατότητα να το εντάξετε σε ένα διατροφικό πλάνο χαμηλό σε υδατάνθρακες.

Keto friendly πρωινά

  • Ένα απλό και υγιεινό πρωινό είναι το γιαούρτι με σπόρους chia. Αν μάλιστα το αφήσετε μέσα στο ψυγείο όλη τη νύχτα, τότε έχετε μια κρεμώδη υφή που θα σας ενθουσιάσει. 1 κουταλιά της σούπα σπόροι chia μέσα σε 150 γραμμάρια γιαούρτι ή φυτικό γάλα και είστε έτοιμοι! Μπορείτε εάν θέλετε να προσθέσετε κομμένα φρούτα (φράουλα, μούρα κτλ.) ή ξηρούς καρπούς.

 

  • Προχωρώντας, φυσικά γνωρίζετε πως το αυγό αποτελεί το “άγιο δισκοπότηρο” για την κετογονική διατροφή. Φτιάξτε το όπως θέλετε! Αυγά μάτια, scrambled eggs, καγιανά, ομελέτα με λαχανικά και μανιτάρια…Οι επιλογές είναι αμέτρητες!
  • Τα smoothies είναι υγιεινά και σας γεμίζουν ενέργεια, χωρίς να σας φουσκώνουν το πρωί. Γι’ αυτό και έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε μαζί τους άφοβα! Δοκιμάστε σπανάκι ή kale, με γάλα αμυγδάλου ή καρύδας. Προσθέστε τα μούρα σας (καθώς περιέχουν λίγους υδατάνθρακες) και βρείτε την υφή που σας ικανοποιεί.

  • Οι μπάρες δημητριακών πάντα είναι μια εύκολη λύση. Μπορούν να γίνουν keto όμως; Μα φυσικά! Απλά αλλάξτε τα δημητριακά με λιναρόσπορο, ξηρούς καρπούς και σησάμι. Και πάλι, μπορείτε να προσθέσετε λίγα αποξηραμένα cranberries ή και σταφίδες. Πολλοί συνδυασμοί απογειώνουν τις μπάρες σας, οι οποίες ετοιμάζονται εύκολα στο φούρνο ενώ ντύνεστε!
  • Τέλος, δοκιμάστε φυστικοβούτυρο και άλλα βούτυρα ξηρών καρπών. Αν τα αναμίξετε στο γιαούρτι σας, έχετε ένα πεντανόστιμο πρωινό που δεν στερείται τίποτε των καλύτερων γκουρμέ επιλογών. Απλά προσέξτε να μην έχει πρόσθετη ζάχαρη μέσα στο προϊόν που αγοράζετε, καθώς αυτό θα σας εμποδίσει από το να απολαύσετε τα οφέλη του keto πρωινού στο 100%.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Σε ποιες βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής στραφήκαμε το 2021 για το ανοσοποιητικό;

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να αποτρέψει την COVID-19

Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο

Αβοκάντο: Εξαιρετική τροφή για την υγεία της καρδιάς, των οστών και των ματιών με αντικαρκινικά συστατικά

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι τα οφέλη των αμυλούχων λαχανικών;

Άμυλο διατροφή: Τα αμυλούχα λαχανικά παρέχουν επίσης πολύτιμες ποσότητες μετάλλων που χρειάζεται το σώμα σας. Ως πλούσιες πηγές καλίου και μαγνησίου, μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης και καρδιακών παθήσεων, να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και να διασφαλίσουν την υγεία των οστών.

Ταξινόμηση τροφίμων από άποψη υγείας

Η μέση βαθμολογία των τροφίμων-ποτών της «Πυξίδας» υπολογίστηκε στο 43,2, κάτι που δείχνει πόσα περιθώρια υπάρχουν για να βελτιωθεί η διατροφή του μέσου ανθρώπου από άποψη ποιότητας και υγείας.