Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Διατροφή

Διατροφή: 5 Θεαματικά οφέλη του θαλασσινού αλατιού στη διατροφή σας

Διατροφή: 5 Θεαματικά οφέλη του θαλασσινού αλατιού στη διατροφή σας

Διατροφή: Το αλάτι έχει πολλά οφέλη για την υγεία λόγω της πλούσιας περιεκτικότητάς του σε μέταλλα δείτε ποια είναι αυτά!

Το θαλασσινό αλάτι είναι η πιο καθαρή και μη επεξεργασμένη μορφή αλατιού που λαμβάνεται φυσικά από τα θαλασσινά νερά. Σε αντίθεση με το επιτραπέζιο αλάτι, δεν είναι ιωδιούχα και παράγονται με εξάτμιση και φιλτράρισμα του αλμυρού νερού από τους ωκεανούς και τις λίμνες.

Παρέχει ανακούφιση από την αρθρίτιδα

Η ισχυρή αντιφλεγμονώδης ιδιότητα που διαθέτουν τα θαλασσινά άλατα είναι βασικό στοιχείο για τη μείωση του πόνου και της φλεγμονής για όσους υποφέρουν από αρθρίτιδα . Αρκετές έρευνες εγγυώνται ότι το μπάνιο με άλατα νεκρής θάλασσας και η συμπερίληψη θαλασσινού αλατιού στη διατροφική σας πρόσληψη έχει δείξει αξιοσημείωτα αποτελέσματα στη μείωση του πόνου και της φλεγμονής που αντιμετωπίζετε τόσο κατά τη διάρκεια της ρευματοειδούς όσο και της οστεοαρθρίτιδας.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Η αλκαλική ιδιότητα του θαλασσινού αλατιού βοηθά στην αποφυγή βακτηριακών και ιογενών λοιμώξεων. Επίσης, η παρουσία βασικών μετάλλων όπως ο ψευδάργυρος, ο σίδηρος, ο φώσφορος, το μαγγάνιο, το μαγνήσιο, το κάλιο και το ιώδιο βοηθά στην ενίσχυση της ανοσίας του οργανισμού.

Προάγει την πέψη

Το θαλασσινό αλάτι παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της πέψης. Ενισχύει τους γευστικούς κάλυκες για να εκκρίνουν ένα ένζυμο που ονομάζεται αμυλάση του σάλιου που βοηθά στην πρωτογενή διάσπαση των υδατανθράκων. Η έλλειψη σωστής έκκρισης υδροχλωρικού οξέος μπορεί να οδηγήσει σε διάφορες παθήσεις του στομάχου, όπως δυσπεψία, φούσκωμα, κράμπες στο στομάχι, διάταση της κοιλιάς, καούρα κ.λπ.

Αναζωογονεί το δέρμα

Το θαλασσινό αλάτι, όταν χρησιμοποιείται τοπικά, δρα ως φυσικό απολεπιστικό. Η υψηλή περιεκτικότητα σε μεταλλικά στοιχεία και οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του θαλασσινού αλατιού είναι εξαιρετικά ευεργετικές για την ακμή, την ψωρίαση , το έκζεμα και τη γήρανση. Δοκιμάστε να τρίψετε το σώμα σας με ένα μείγμα θαλασσινού αλατιού, μελιού και αμυγδαλέλαιου για την απολέπιση των νεκρών κυττάρων του δέρματος, τη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος, την ενίσχυση της περιεκτικότητας σε υγρασία και τον εμπλουτισμό του δέρματος με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Για ποιους λόγους είναι σημαντικό το θαλασσινό αλάτι για την υγεία;

Είναι το θαλασσινό αλάτι πιο υγιεινό από το κανονικό αλάτι;

Τα 5 καλύτερα σπιτικά scrubs προσώπου για λαμπερό δέρμα.

Πώς να φτιάξετε θαλασσινό αλάτι από αλμυρό νερό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

10 τροφές για την καταπολέμηση της κούρασης

Κούραση διατροφή: Η κόπωση μπορεί να είναι ένα σημαντικό εμπόδιο στην καθημερινή ζωή, επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και τη συνολική ευημερία. Η ενσωμάτωση ορισμένων τροφών στη διατροφή

Ζάχαρη καρύδας: Είναι πράγματι τόσο υγιεινή;

Ζάχαρη καρύδας: Η ζάχαρη καρύδας έχει κερδίσει δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια ως μια πιο υγιεινή εναλλακτική λύση στην κανονική επιτραπέζια ζάχαρη. Προέρχεται από το χυμό του φοίνικα καρύδας και υφίσταται ελάχιστη επεξεργασία,

Πώς βοηθάει το λεμονόνερο στην αποβολή των λίθων στα νεφρά;

Λεμονόνερο: Δεν πρέπει να το σκεφτείτε ως θεραπεία για τις πέτρες στα νεφρά Η ποσότητα του κιτρικού οξέος που μπορείτε να πάρετε από μια λογική ποσότητα λεμονιού μπορεί να μην είναι αρκετή για να επηρεάσει σημαντικά το pH των ούρων σας.

Η θρεπτική αξία των σπόρων καρπουζιού και οι ευεργετικές τους ιδιότητες

Σπόροι καρπουζιού: Οι σπόροι καρπουζιού, που συχνά απορρίπτονται, προσφέρουν στην πραγματικότητα αρκετά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία όταν καταναλώνονται με μέτρο. Αυτοί οι σπόροι είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά και μπορείτε να τους απολαύσετε καβουρδισμένους,

Ένας εναλλακτικός τρόπος για να εντάξετε τα φασολάκια στην διατροφή σας

Σαλάτα φασολάκια: Η σαλάτα με πράσινα φασόλια είναι ένα δροσιστικό και θρεπτικό πιάτο που συνδυάζει τραγανά τρυφερά πράσινα φασόλια με ζωηρά ντοματίνια, πεντανόστιμα κόκκινα κρεμμύδια και τραγανά καβουρδισμένα αμύγδαλα

Συνταγή για νουντλς με σάλτσα φυστικιού, εύκολη και οικονομική

Συνταγή νούτλς: Τα noodles με σάλτσα φυστικιού είναι ένα νόστιμο και εύκολο στην παρασκευή πιάτο που συνδυάζει την πλούσια, κρεμώδη γεύση του φυστικοβούτυρου με τις αλμυρές γεύσεις της σάλτσας σόγιας, του σκόρδου και του τζίντζερ

Close Icon