Ασφάλιση Υγείας

Bewell interamerican: Τρία χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του πρωτοποριακού συστήματος

Bewell interamerican: Τρία χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του πρωτοποριακού συστήματος
Bewell interamerican:Τον Σεπτέμβριο συμπληρώθηκαν τρία χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του πρωτοποριακού για την Ελλάδα Συστήματος Υγείας bewell.

Το bewell σχεδιάστηκε από την INTERAMERICAN για να δοθούν μεγαλύτερες διαστάσεις στη φροντίδα της υγείας των πολιτών, υπογραμμίζοντας τον ηγετικό χαρακτήρα της εταιρείας στον τομέα από τη δεκαετία του 1990. Είναι ένα Σύστημα, που άλλαξε την προσέγγιση και έφερε τη διαχείριση της υγείας πέρα από τα όρια της παραδοσιακής ασφαλιστικής κάλυψης, στην υποστήριξη της ποιότητας ζωής με έμφαση στην πρωτοβάθμια φροντίδα και την πρόληψη.

Αυτή η προσέγγιση βασίζεται σε συνεργασίες που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN, στο έμπρακτο ενδιαφέρον για την ευζωία στην καθημερινότητα και ακόμη, στην τακτική ενημερωτική επικοινωνία με τους πελάτες και το ευρύτερο κοινό για ζητήματα σχετικά με την υγεία. Επίσης, βασίζεται στις ιδιόκτητες υποδομές του οργανισμού: από τη Γραμμή Υγείας 1010 και την Άμεση Ιατρική Βοήθεια μέχρι τα πολυϊατρεία Medifirst και τη γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic, αλλά και το εταιρικό Δίκτυο Υγείας.Στρατηγικά, το bewell εκφράζει τον προσανατολισμό της INTERAMERICAN να προσφέρει μια ολιστική υποστήριξη για την υγεία πάνω στο τρίπτυχο: ασφαλιστική κάλυψη – υπηρεσίες – ψηφιακή υγεία. Ειδικότερα στην αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η πρωτότυπη για την Ελλάδα εφαρμογή medi ON για τον εξ αποστάσεως έλεγχο συμπτωμάτων ασθένειας, που δοκιμάστηκε με ιδιαίτερη επιτυχία κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του ενδιαφέροντος της εταιρείας να επενδύσει στο ψηφιακό μέλλον διαχείρισης της υγείας. Με τη γλώσσα των αριθμών, από την έναρξη της διάθεσης προγραμμάτων το 2018 μέχρι και τον περασμένο Αύγουστο, bewell σημαίνει:

  • 000 ασφαλισμένοι με μέσο όρο ηλικίας τα 29,5 έτη
  • 576 συμβόλαια
  • 18,75 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα
  • 14,1 εκατ. ευρώ καταβεβλημένες αποζημιώσεις
  • 066 μοναδικοί πελάτες που έλαβαν αποζημίωση.

Η αναγνώριση του bewell αποτυπώνεται στον ειδικό δείκτη ποιοτικού ελέγχου NPS (Net Promoters Score), που ανέρχεται στο 74 και αφορά κυρίως στη διάθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους από τους πελάτες που είχαν την εμπειρία υπηρεσιών της εταιρείας. Το bewell επιβεβαιώνεται ως Σύστημα καλύτερης φροντίδας της υγείας στην πράξη και από τα στατιστικά στοιχεία της Γραμμής Υγείας 1010, που λειτουργεί ως πύλη εισόδου και διαχείρισης των περιστατικών. Κατά τη διάρκεια της τριετίας, από τη Γραμμή Υγείας εξυπηρετήθηκαν συνολικά 30.626 ασφαλισμένοι. Ειδικότερα, δόθηκαν σε πρώτο χρόνο εισόδου των περιστατικών ιατρικές συμβουλές σε 16.284 πελάτες, πληροφορίες χρήσης συμβολαίου σε 8.602, προέγκριση νοσηλείας σε 1.817, ενώ πραγματοποιήθηκαν 985 μεταφορές με ασθενοφόρο και 7 αερομεταφορές με χαρακτηριστικά επείγοντος περιστατικού. Σε check up οδηγήθηκαν 2.931 πελάτες του bewell.