Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο απέσπασε η AstraZeneca για την καμπάνια ενημέρωσης  «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές» στα Patient Partnerships Awards 2022

Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές» στα φετινά Patient Partnerships Awards. H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.

«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές” θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά.  Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας. Ευχαριστώ εκ μέρους όλων των ανθρώπων της AstraZeneca για την τιμητική αυτή διάκριση», ανέφερε ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.

Ο θεσμός Patient Partnerships Awards τιμά κάθε χρόνο επιχειρήσεις του κλάδου της υγείας, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΜΚΟ, καθώς και εταιρείες και φορείς ανεξαρτήτως κλάδου, που επενδύουν σε συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και των ευάλωτων πληθυσμών, την ενημέρωση, την πρόληψη, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το κοκτέιλ αντισωμάτων της AstraZeneca

AstraZeneca : Διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα’’ Προστατεύουμε το περιβάλλον με πράξεις’’

Άλμα Ζωής: Απολoγισμός Α' Κύκλου «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2022

Τα δεκατέσσερα κρίσιμα φάρμακα κατά της COVID-19

Η υβριδική ανοσία προσφέρει την καλύτερη προστασία έναντι της Covid

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Naftali Bennett

Η AstraZeneca προχωρά στην ανάπτυξη συσκευών εισπνοής

Εγκρίθηκε στην Βρετανία η προληπτική θεραπεία COVID της AstraZeneca

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η DEMO «άνοιξε τις πόρτες της» στο ΕΚΠΑ

Τις «πόρτες» της στο ΕΚΠΑ άνοιξε, για ακόμη μια φορά, η DEMO, υποδεχόμενη 30 μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος «Οργανική Σύνθεση & Οργανική Χημεία».

Στην τελική φάση η εθελοντική επιστημονική αποστολή στην Μαδαγασκάρη από τους παιδιάτρους Β. Ελλάδος

Στην φάση της τελικής προετοιμασίας εισέρχονται τα μέλη της αποστολής «φροντίΖΩ τα παιδιά της Μαδαγασκάρης» της Ένωσης Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος, καθώς στις 7 Αυγούστου αναχωρούν για την Τουλεάρ προκειμένου να παράσχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους κατοίκους της περιοχής.

Πεζοπορία στο Δάσος Υμηττού με μήνυμα αισιοδοξίας για τον καρκίνο του προστάτη

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που έτρεξε η Astellas Ελλάδος με την υποστήριξη της ΕΛΛΟΚ.Συνδυάζοντας τον συμβολισμό με την ελπίδα, η Παγκόσμια Ημέρα Επιζώντων Καρκίνου επελέγη για την κορύφωση των δράσεων της καμπάνιας.

NEO almora PLUS® ENERGY για ενέργεια και ενυδάτωση

Ένα νέο σκεύασμα για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ενέργειας και τη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού κυκλοφόρησε πρόσφατα η ΕLPEN, εμπλουτίζοντας την ήδη επιτυχημένη σειρά προϊόντων almora PLUS®. 

Για 7η συνεχή χρονιά η Servier Hellas ρωγός στην  ευαισθητοποίηση των πολιτών για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

Με στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει το ευρύ κοινό για την καίρια σημασία της έγκαιρης διάγνωσης της υπέρτασης μέσω του τακτικού ελέγχου της αρτηριακής πίεσης και με αφορμή τη 17η Μαΐου, η οποία έχει ορισθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης, η Servier Hellas στηρίζει για ακόμη μία χρονιά την εκστρατεία #BecauseIsayso του Ομίλου Servier.

Πες το ΔΥΝΑΤΑ – Μίλα για τον Πόνο της Αξονικής Σπονδυλοαρθρίτιδας

ΠΕΣ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ. Μίλα για την Αξονική Σπονδυλοαρθρίτιδα». Η AbbVie, η παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία, μέσω της εκστρατείας ενημέρωσης προτρέπει τους ασθενείς, να κάνουν το πρώτο βήμα, να μιλήσουν για τη νόσο, για τα συμπτώματα και πώς αυτά επιβαρύνουν την ποιότητα της ζωής τους, εξαιτίας της δυσκαμψίας, του πόνου, της κόπωσης, του ελλιπούς ύπνου.

Διπλός μαραθώνιος από τους Παιδιάτρους Β. Ελλάδος για τα παιδιά της Μαδαγασκάρης

Διπλός… Μαραθώνιος από την Ένωση Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Βορείου Ελλάδος  για την εθελοντική ανθρωπιστική αποστολή στην Επισκοπή Τολιάρας και Νοτίου Μαδαγασκάρης

Close Icon