Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο απέσπασε η AstraZeneca για την καμπάνια ενημέρωσης  «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές» στα Patient Partnerships Awards 2022

Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές» στα φετινά Patient Partnerships Awards. H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.

«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές” θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά.  Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας. Ευχαριστώ εκ μέρους όλων των ανθρώπων της AstraZeneca για την τιμητική αυτή διάκριση», ανέφερε ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.

Ο θεσμός Patient Partnerships Awards τιμά κάθε χρόνο επιχειρήσεις του κλάδου της υγείας, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΜΚΟ, καθώς και εταιρείες και φορείς ανεξαρτήτως κλάδου, που επενδύουν σε συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και των ευάλωτων πληθυσμών, την ενημέρωση, την πρόληψη, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το κοκτέιλ αντισωμάτων της AstraZeneca

AstraZeneca : Διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα’’ Προστατεύουμε το περιβάλλον με πράξεις’’

Άλμα Ζωής: Απολoγισμός Α' Κύκλου «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2022

Τα δεκατέσσερα κρίσιμα φάρμακα κατά της COVID-19

Η υβριδική ανοσία προσφέρει την καλύτερη προστασία έναντι της Covid

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Naftali Bennett

Η AstraZeneca προχωρά στην ανάπτυξη συσκευών εισπνοής

Εγκρίθηκε στην Βρετανία η προληπτική θεραπεία COVID της AstraZeneca

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η ELPEN ανακαινίζει τις αίθουσες διδασκαλίας στη Φαρμακευτική του ΕΚΠΑ

Τη διαχρονική στήριξή της στην επιστημονική κοινότητα της χώρας μας επιβεβαιώνει η ELPEN, χορηγώντας την ανακαίνιση πέντε αιθουσών διδασκαλίας του Τμήματος Φαρμακευτικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Επενδύσεις στην οικολογία και τη βιοποικιλότητα από την L'Oréal Hellas

Περιβαλλοντικές στοχευμένες δράσεις, συνδυαζόμενες με την επιχειρηματικότητα, προτάσσει έως το 2030 ο πολυεθνικός όμιλος L’oreal. Σε αυτόν τον άξονα εντάσσονται και οι επιμέρους δράσεις της L'Oréal Hellas, στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος "L'Oréal for the Future", που ολοκληρώνεται το 2030.

C-ity Connect: Πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση της ηπατίτιδας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ηπατίτιδα –  C-ity Connect –  πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα οδοιπορικό σε 3 πόλεις της βορείου Ελλάδας.Νέο οδοιπορικό σε Καβάλα, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη.

Οδηγός για την ασφαλή χρήση των φαρμάκων

Ένας ψηφιακός χώρος ενημέρωσης για την κατανόηση των θεμάτων που μπορεί να προβληματίζουν και να απασχολούν έναν ασθενή.H Bayer Ελλάς πιστή στην αποστολή της, Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή, τοποθετεί τον ασθενή στο επίκεντρο παρουσιάζοντας έναν πρωτοποριακό Ενημερωτικό Οδηγό με στόχο την καλύτερη ενημέρωσή των ασθενών σχετικά με την ασφαλή χρήση των φαρμάκων.

Παιδική και εφηβική παχυσαρκία: #PameNaXasoume την αρνητική πρωτιά στην Ευρώπη

Η Novo Nordisk Hellas, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας καθώς και της συνεισφοράς της, στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού της Ελλάδος για τη σημασία της πρόληψης της παιδικής και εφηβικής παχυσαρκίας, προχώρησε σήμερα στην υλοποίηση της 1ης ενέργειας του μνημονίου συνεργασίας με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.).

Οι δράσεις της Μenarini Hellas για την εκπαίδευση επαγγελματιών Υγείας και ενημέρωση ασθενών για την Αρτηριακή Υπέρταση

1 στους 3 Έλληνες τα τελευταία χρόνια πάσχουν από αρτηριακή υπέρταση και πολλές φορές χωρίς να το γνωρίζουν . Οι δράσεις της Μenarini Hellas για την εκπαίδευση επαγγελματιών Υγείας και ενημέρωση ασθενών για την Αρτηριακή Υπέρταση .

Περιβαλλοντική δράση με πρωτοβουλία των φαρμακευτικών συλλόγων

«Μόνο μια Γη» είναι το κεντρικό  σύνθημα της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος Είναι ζωτικής σημασίας να διαφυλάξουμε την υγεία της ατμόσφαιράς της, τον πλούτο και την ποικιλομορφία της ζωής στη Γη, τα οικοσυστήματά της και τους πεπερασμένους πόρους της.