Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο AstraZeneca : Καμπάνια με τίτλο «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές»

Χρυσό Βραβείο απέσπασε η AstraZeneca για την καμπάνια ενημέρωσης  «Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές» στα Patient Partnerships Awards 2022

Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές» στα φετινά Patient Partnerships Awards. H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.

Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.

«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές” θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά.  Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας. Ευχαριστώ εκ μέρους όλων των ανθρώπων της AstraZeneca για την τιμητική αυτή διάκριση», ανέφερε ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.

Ο θεσμός Patient Partnerships Awards τιμά κάθε χρόνο επιχειρήσεις του κλάδου της υγείας, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΜΚΟ, καθώς και εταιρείες και φορείς ανεξαρτήτως κλάδου, που επενδύουν σε συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και των ευάλωτων πληθυσμών, την ενημέρωση, την πρόληψη, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το κοκτέιλ αντισωμάτων της AstraZeneca

AstraZeneca : Διάκριση για το περιβαλλοντικό πρόγραμμα’’ Προστατεύουμε το περιβάλλον με πράξεις’’

Άλμα Ζωής: Απολoγισμός Α' Κύκλου «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2022

Τα δεκατέσσερα κρίσιμα φάρμακα κατά της COVID-19

Η υβριδική ανοσία προσφέρει την καλύτερη προστασία έναντι της Covid

Θετικός στον κορωνοϊό ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Naftali Bennett

Η AstraZeneca προχωρά στην ανάπτυξη συσκευών εισπνοής

Εγκρίθηκε στην Βρετανία η προληπτική θεραπεία COVID της AstraZeneca

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Acting Together Παγκόσμιο πρόγραμμα της Sanofi για την υποστήριξη εργαζομένων με καρκίνο και κρίσιμες ασθένειες

Cancer & Work: Η Sanofi Ελλάδας ανακοινώνει την έναρξη του παγκόσμιου προγράμματος “Cancer & Work: Acting Together”, το οποίο υποστηρίζει οικονομικά, συναισθηματικά και κοινωνικά κάθε εργαζόμενο που επηρεάζεται από τον καρκίνο και άλλες κρίσιμες ασθένειες.

H Bristol Myers Squibb Ελλάδας φιλοξένησε σε ειδική εκδήλωση τον Παραολυμπιονίκη Ποδηλασίας Νίκο Παπαγγελή

Με αφορμή την πρόσφατη Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες, η βιοφαρμακευτική εταιρεία Bristol Myers Squibb φιλοξένησε στα γραφεία της την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2023 τον Παραολυμπιονίκη Ποδηλασίας Νίκο Παπαγγελή, ο οποίος κατέκτησε την 6η θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο το 2020 και αποτελεί τον πρώτο φοιτητή με αναπηρία που έχει ενταχθεί στη Γυμναστική Ακαδημία Αθηνών.

Η DEMO στηρίζει έμπρακτα τη Διεθνή Ημέρα Καθολικής Υγειονομικής Κάλυψης

Η DEMO, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Καθολικής Υγειονομικής Κάλυψης, αναδεικνύει την ισχυρή ανάγκη για προσβασιμότητα σε ποιοτική υγειονομική περίθαλψη, για κάθε άνθρωπο, σε κάθε γωνιά του πλανήτη.