Ρεπορτάζ Υγείας

Ύπνος Όνειρα: Πώς να κοιμόμαστε ευχάριστα χωρίς εφιάλτες

Ύπνος Όνειρα: Πώς να κοιμόμαστε ευχάριστα χωρίς εφιάλτες

Σύμφωνα με τη θεραπεύτρια και ειδική στα όνειρα Leslie Ellis, κάτι που μπορεί να κάνει τα όνειρά μας πιο ευχάριστα είναι η μείωση του στρες στην καθημερινή μας ζωή.

Ύπνος Όνειρα: Το στρες της καθημερινότητας συχνά μεταφέρεται στον ύπνο μας, οπότε δεν υπάρχει πάντα ένα εύκολο κόλπο για να αποφύγουμε τα στρεσογόνα όνειρα και τους εφιάλτες. Εντούτοις, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε πριν ξαπλώσετε ώστε να διασφαλίσετε όσο μπορείτε περισσότερο έναν πιο ξεκούραστο και ευχάριστο ύπνο.

5 τρόποι να κοιμόμαστε βαθύτερα και να βλέπουμε πιο ευχάριστα όνειρα

  1. Διαχείριση στρες με υγιή εργαλεία

Σύμφωνα με τη θεραπεύτρια και ειδική στα όνειρα Leslie Ellis, κάτι που μπορεί να κάνει τα όνειρά μας πιο ευχάριστα είναι η μείωση του στρες στην καθημερινή μας ζωή. Είτε αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε ψυχοθεραπεία, είτε ότι θα καταγράφουμε στο ημερολόγιο όλα όσα δυσάρεστα βιώνουμε, είτε ότι θα δοκιμάσουμε τον διαλογισμό και την άσκηση. Οτιδήποτε κάνετε και μειώνετε το στρες, το πιθανότερο είναι ότι θα μεταφραστεί επίσης και σε καλύτερο ύπνο.

  1. Χαλαρωτική ρουτίνα ύπνου

Φυσικά, όταν μιλάμε για την επίτευξη ποιοτικού ύπνου, δεν μπορούμε να αφήσουμε απ’ έξω την πολύτιμη ρουτίνα ύπνου. Ο καθένας έχει τις δικές του καταπραϋντικές δραστηριότητες και αυτές ενθαρρύνουν πιο ευχάριστα όνειρα. Ιδανικά, οι ειδικοί προτείνουν να ξαπλώνουμε όταν το σώμα μας θα είναι στηΝ πιο χαλαρή του κατάσταση. Σε αυτό βοηθά η άσκηση κατά τη διάρκεια της ημέρας και η καλή υγιεινή ύπνου, δηλαδή το βούρτσισμα των δοντιών, ένα ντους, καλή ενυδάτωση.

Όλα αυτά είναι καλύτερα να συνοδεύονται από διακοπή της χρήσης οθονών τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. Είναι επίσης καλή ιδέα να αποφεύγουμε το φαγητό και το αλκοόλ κοντά στην ώρα του ύπνου, διότι οι έρευνες δείχνουν ότι και τα δύο επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο.

  1. Συμπλήρωμα μαγνησίου

Για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να νιώσει άνετα και να χαλαρώσει, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα συμπλήρωμα ύπνου ως μέρος της ρουτίνας σας. Εκτός από τα φυσικά βότανα που υπάρχουν όπως το ρόφημα χαμομηλιού, τήλιου και βαλεριάνας, υπάρχουν και συμπληρώματα μαγνησίου που μπορείτε να βρείτε στο φαρμακείο.

  1. Κατάλληλη θερμοκρασία δωματίου

Αν έχετε έντονους εφιάλτες και συχνές νυχτερινές αφυπνίσεις, ένας από τους λόγους μπορεί να είναι η θερμοκρασία του υπνοδωματίου σας. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα άτομα που κοιμούνται σε θερμότερα δωμάτια είναι πιο ευάλωτα σε ενοχλητικά όνειρα και διακοπτόμενο ύπνο. Διατηρήστε όσο μπορείτε τη θερμοκρασία δωματίου, στους 20-21 βαθμούς Κελσίου.

  1. Θέτουμε μία πρόθεση για το όνειρό μας

Και τέλος, προτείνεται να θέτουμε μία πρόθεση, μία διάθεση για τα όνειρά μας. Για παράδειγμα, καθώς μας παίρνει ο ύπνος, μπορούμε να φέρουμε στο νου μας ένα πραγματικά καλό όνειρο ή μια ανάμνηση ή να φανταστούμε εκεί τον εαυτό μας και να δοκιμάσουμε να σκεφτούμε πώς αυτό θα μπορούσε να συνεχιστεί σε ένα όνειρο.

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε συγκεκριμένα από το νου σας να επιλύσει ένα πρόβλημα ή να συλλογιστεί μία πλευρά της ζωής σας που θα θέλατε να επεξεργαστείτε. Αν καταγράψετε τις προθέσεις αυτές και τις επιθυμίες σας, οι πιθανότητες αυξάνονται να ονειρευτείτε κάτι που να σχετίζεται με αυτά τα θέματα. Ακόμα κι αν δυσκολεύεστε αρκετά ακόμα να ελέγξετε τα όνειρά σας, όπως οι περισσότεροι από εμάς άλλωστε, μπορείτε να δοκιμάζετε λίγο από όλα αυτά και σταδιακά να αλλάξετε συνολικά την ποιότητα του ύπνου σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Απειλή για τον οργανισμό η χρόνια αϋπνία

Πώς να διορθώσετε το πρόγραμμα του ύπνου σας σύμφωνα με τους ειδικούς

Ο ύπνος ενισχύει και αποκαθιστά πολλές εγκεφαλικές λειτουργίες

Όταν κοιμάστε καίτε θερμίδες;

Αποφύγετε τον ύπνο με βρεγμένα μαλλιά – Γιατί;

Αντιδράσεις για τους εμβολιασμούς στα Κέντρα Υγείας

Η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό την απόφασή της να χρησιμοποιηθούν τα Κέντρα Υγείας ως Εμβολιαστικά Κέντρα. Αντιδρά η η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού Δημόσιου Συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας .

Ν. Σύψας: Οι περιοχές με χαμηλές θερμοκρασίες έχουν μεγαλύτερο R

Σύψας κορωνοϊός και χαμηλές θερμοκρασίες: Πώς επηρεάζουν τη μετάδοση του ιού.Ο Λοιμωξιολόγος, καθηγητής πανεπιστημίου Αθηνών και Μέλος Επιτροπής την εκπομπή μίλησε  στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» για τον κορωνοϊό και για την πορεία της πανδημίας και το άνοιγμα των δραστηριοτήτων.

Τοποθέτηση Μόσιαλου για τους 23 θανάτους ηλικιωμένων μετά το εμβόλιο covid-19

Σύμφωνα με τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας, τις 2 εβδομάδες του έτους πριν τους εμβολιασμούς, στη Νορβηγία πέθαναν 498 άνθρωποι ηλικίας άνω των 80 ετών και 360 άνθρωποι άνω των 90 ετών. Χωρίς να έχουν εμβολιαστεί για τον κορωνοϊό.

Από σήμερα ανοιχτό το λιανεμπόριο

Πότε ανοίγουν τα μαγαζιά: Από σήμερα ανοιχτά τα καταστήματα.  Σηκώνουν τα ρολά τα καταστήματα του λιανεμπορίου και μαζί με αυτά τα κομμωτήρια, κέντρα αισθητικής, διαιτολογικές μονάδες με εξαίρεση τα γυμναστήρια και ΚΤΕΟ.

Εκτοξεύτηκαν τα κρούσματα στην Ιταλία

Κορωνοϊός-Ιταλία: Μέχρι αυτή την στιγμή, η πλειοψηφία των προέδρων των ιταλικών περιφερειών, αποφάσισε ότι η επιστροφή των μαθητών στα λύκεια θα πρέπει να αναβληθεί, με επανέναρξη των μαθημάτων στις 25 Ιανουαρίου ή και στις αρχές Φεβρουαρίου, ανάλογα με την περιοχή.