Ρεπορτάζ Υγείας

Ύπνος Όνειρα: Πώς να κοιμόμαστε ευχάριστα χωρίς εφιάλτες

Ύπνος Όνειρα: Πώς να κοιμόμαστε ευχάριστα χωρίς εφιάλτες

Σύμφωνα με τη θεραπεύτρια και ειδική στα όνειρα Leslie Ellis, κάτι που μπορεί να κάνει τα όνειρά μας πιο ευχάριστα είναι η μείωση του στρες στην καθημερινή μας ζωή.

Ύπνος Όνειρα: Το στρες της καθημερινότητας συχνά μεταφέρεται στον ύπνο μας, οπότε δεν υπάρχει πάντα ένα εύκολο κόλπο για να αποφύγουμε τα στρεσογόνα όνειρα και τους εφιάλτες. Εντούτοις, υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε πριν ξαπλώσετε ώστε να διασφαλίσετε όσο μπορείτε περισσότερο έναν πιο ξεκούραστο και ευχάριστο ύπνο.

5 τρόποι να κοιμόμαστε βαθύτερα και να βλέπουμε πιο ευχάριστα όνειρα

  1. Διαχείριση στρες με υγιή εργαλεία

Σύμφωνα με τη θεραπεύτρια και ειδική στα όνειρα Leslie Ellis, κάτι που μπορεί να κάνει τα όνειρά μας πιο ευχάριστα είναι η μείωση του στρες στην καθημερινή μας ζωή. Είτε αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουμε ψυχοθεραπεία, είτε ότι θα καταγράφουμε στο ημερολόγιο όλα όσα δυσάρεστα βιώνουμε, είτε ότι θα δοκιμάσουμε τον διαλογισμό και την άσκηση. Οτιδήποτε κάνετε και μειώνετε το στρες, το πιθανότερο είναι ότι θα μεταφραστεί επίσης και σε καλύτερο ύπνο.

  1. Χαλαρωτική ρουτίνα ύπνου

Φυσικά, όταν μιλάμε για την επίτευξη ποιοτικού ύπνου, δεν μπορούμε να αφήσουμε απ’ έξω την πολύτιμη ρουτίνα ύπνου. Ο καθένας έχει τις δικές του καταπραϋντικές δραστηριότητες και αυτές ενθαρρύνουν πιο ευχάριστα όνειρα. Ιδανικά, οι ειδικοί προτείνουν να ξαπλώνουμε όταν το σώμα μας θα είναι στηΝ πιο χαλαρή του κατάσταση. Σε αυτό βοηθά η άσκηση κατά τη διάρκεια της ημέρας και η καλή υγιεινή ύπνου, δηλαδή το βούρτσισμα των δοντιών, ένα ντους, καλή ενυδάτωση.

Όλα αυτά είναι καλύτερα να συνοδεύονται από διακοπή της χρήσης οθονών τουλάχιστον μία ώρα πριν τον ύπνο. Είναι επίσης καλή ιδέα να αποφεύγουμε το φαγητό και το αλκοόλ κοντά στην ώρα του ύπνου, διότι οι έρευνες δείχνουν ότι και τα δύο επηρεάζουν αρνητικά τον ύπνο.

  1. Συμπλήρωμα μαγνησίου

Για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να νιώσει άνετα και να χαλαρώσει, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα συμπλήρωμα ύπνου ως μέρος της ρουτίνας σας. Εκτός από τα φυσικά βότανα που υπάρχουν όπως το ρόφημα χαμομηλιού, τήλιου και βαλεριάνας, υπάρχουν και συμπληρώματα μαγνησίου που μπορείτε να βρείτε στο φαρμακείο.

  1. Κατάλληλη θερμοκρασία δωματίου

Αν έχετε έντονους εφιάλτες και συχνές νυχτερινές αφυπνίσεις, ένας από τους λόγους μπορεί να είναι η θερμοκρασία του υπνοδωματίου σας. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα άτομα που κοιμούνται σε θερμότερα δωμάτια είναι πιο ευάλωτα σε ενοχλητικά όνειρα και διακοπτόμενο ύπνο. Διατηρήστε όσο μπορείτε τη θερμοκρασία δωματίου, στους 20-21 βαθμούς Κελσίου.

  1. Θέτουμε μία πρόθεση για το όνειρό μας

Και τέλος, προτείνεται να θέτουμε μία πρόθεση, μία διάθεση για τα όνειρά μας. Για παράδειγμα, καθώς μας παίρνει ο ύπνος, μπορούμε να φέρουμε στο νου μας ένα πραγματικά καλό όνειρο ή μια ανάμνηση ή να φανταστούμε εκεί τον εαυτό μας και να δοκιμάσουμε να σκεφτούμε πώς αυτό θα μπορούσε να συνεχιστεί σε ένα όνειρο.

Μπορείτε επίσης να ζητήσετε συγκεκριμένα από το νου σας να επιλύσει ένα πρόβλημα ή να συλλογιστεί μία πλευρά της ζωής σας που θα θέλατε να επεξεργαστείτε. Αν καταγράψετε τις προθέσεις αυτές και τις επιθυμίες σας, οι πιθανότητες αυξάνονται να ονειρευτείτε κάτι που να σχετίζεται με αυτά τα θέματα. Ακόμα κι αν δυσκολεύεστε αρκετά ακόμα να ελέγξετε τα όνειρά σας, όπως οι περισσότεροι από εμάς άλλωστε, μπορείτε να δοκιμάζετε λίγο από όλα αυτά και σταδιακά να αλλάξετε συνολικά την ποιότητα του ύπνου σας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Απειλή για τον οργανισμό η χρόνια αϋπνία

Πώς να διορθώσετε το πρόγραμμα του ύπνου σας σύμφωνα με τους ειδικούς

Ο ύπνος ενισχύει και αποκαθιστά πολλές εγκεφαλικές λειτουργίες

Όταν κοιμάστε καίτε θερμίδες;

Αποφύγετε τον ύπνο με βρεγμένα μαλλιά – Γιατί;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ειδικοί μοιράζονται εννιά απλές συνήθειες που μπορούν να βελτιώσουν την καρδιακή μας υγεία.

Όποια κι αν είναι η ηλικία σας, ποτέ δεν είναι νωρίς να ξεκινήσετε να υιοθετείτε τέτοιες αλλαγές. Οι επιπλοκές στο καρδιαγγειακό σύστημα αναπτύσσονται στο πέρας του χρόνου και όχι μονομιάς.

Η πρωθυπουργός της Νέας Ζηλανδίας Τζασίντα Άρντερν είπε ότι δεν αναμένονται περαιτέρω περιορισμοί στη χώρα εν όψει της παραλλαγής όμικρον

Αλλά με το 85% περίπου των Νεοζηλανδών ηλικίας 12 ετών και άνω να είναι πλήρως εμβολιασμένοι, ο Άρντερν αποφάσισε ότι ήταν καιρός να κάνει την κίνηση. Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι το έθνος θα ανοίξει ξανά τα σύνορά του στον κόσμο τους επόμενους μήνες, επιτρέποντας την επιστροφή των εκτοπισμένων κατοίκων από τον Ιανουάριο και των τουριστών από τον Απρίλιο.

Το Σαββατοκύριακο, η λίστα των χωρών που εντόπισαν τη νέα παραλλαγή στους ταξιδιώτες μεγάλωσε

Η κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής είπε ότι η χώρα υφίσταται άδικη μεταχείριση επειδή έχει προηγμένη γονιδιωματική αλληλουχία και μπορεί να ανιχνεύσει την παραλλαγή πιο γρήγορα και ζήτησε από άλλες χώρες να επανεξετάσουν τις ταξιδιωτικές απαγορεύσεις.

Η προειδοποίηση του ΠΟΥ για την παραλλαγή "όμικρον" έχει αυξήσει τις ανησυχίες σε όλον τον κόσμο για την εξέλιξη της πανδημίας

Η προειδοποίηση του ΠΟΥ έρχεται μια ημέρα αφότου η Δρ Angelique Coetzee, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Νοτιοαφρικανικού Ιατρικού Συλλόγου, ειδοποίησε πρώτα τις αρχές για την παρουσία της παραλλαγής omicron και είπε ότι παρουσιάζει «ασυνήθιστα αλλά ήπια» συμπτώματα.

Η εμφάνιση της μετάλλαξης "Όμικρον" πυροδότησε εικασίες ανά την υφήλιο για την ανθεκτικότητά της έναντι του εμβολίου covid-19

Κι όπως υπογραμμίζουν οι ειδικοί, μπορεί η μετάλλαξη Όμικρον να είναι αναμφίβολα ένα πισωγύρισμα στο δρόμο εξόδου από την πανδημία, αλλά από τα μέχρι τώρα στοιχεία φαίνεται απίθανο να μας στείλει πίσω εκεί που ήμασταν πριν από ένα χρόνο. Κι όσο περισσότεροι είναι διπλά εμβολιασμένοι ή έχουν κάνει και τρίτη δόση, τόσο πιο σίγουροι θα είναι για αυτό.