Ρεπορτάζ Υγείας

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

Για την απρόσκοπτή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει τους προϊσταμένους και υπαλλήλους των Περιφερειακών Διευθύνσεων.

Προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και απρόσκοπτα οι ασφαλισμένοι μέσω των υπηρεσιών του Οργανισμού, οι Προϊστάμενοι και οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων  οφείλουν να εξασφαλίσουν τα εξής: Να εξυπηρετούνται καθημερινά όλοι οι ασφαλισμένοι  που προσέρχονται εντός του θεσμοθετημένου ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπενθυμίζει ο ΕΟΠΥΥ  ότι στην με αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/ 5 /7 /2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών  «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» αναφορικά με την εξυπηρέτηση του κοινού ορίζονται τα εξής:  «Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. (1 άτομο/16 m2 ) και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.»
2. Να απαντώνται έγκαιρα όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) που λαμβάνονται καθημερινά.
3. να εξυπηρετούνται όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται καθημερινά. Για την ομαλή εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων παρακαλούμε (με ευθύνη των Προϊσταμένων των ΠΕ.ΔΙ.) να επικαιροποιηθούν τα τηλέφωνα που εμφανίζονται στους παρακάτω συνδέσμους   Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr) – Χρήσιμα τηλέφωνα  και Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αλλαγής των τηλεφωνικών αριθμών που έχουν καταχωρηθεί θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected],gr με τις προτεινόμενες αλλαγές στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης.
4. να μην κατευθύνονται οι ασφαλισμένοι προς εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες (π.χ. Κ.Ε.Π.)  αλλά να εξυπηρετούνται με ίδια μέσα κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών ατομικών αιτημάτων, δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ ισχύει ως επικουρική και όχι ως κύρια. Συνεπώς καθίσταται σαφές ότι οι ασφαλισμένοι πρέπει να εξυπηρετούνται καθημερινά και απρόσκοπτα από τις ΠΕ.ΔΙ. για όλες τις κατηγορίες  των ατομικών αιτημάτων.
5. να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ραντεβού για όλες τις κατηγορίες παροχών ανά πέντε (5) λεπτά καθημερινά και όλες τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (8:00-13:00) ανάλογα με τον αριθμό των σταθμών εξυπηρέτησης (γκισέ) που διαθέτει η κάθε ΠΕ.ΔΙ.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

ΕΛ.ΑΣ : Οι δηλώσεις για την απάτη κατά του ΕΟΠΥΥ

Βαλτάς : Θα ζητήσει αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων

ΕΟΠΥΥ: «Ο ΣΥΡΙΖΑ να διαβάζει καλύτερα και να μην εκτίθεται»

Γιώργος Βογιατζής: Η χρηματοδότηση των υπηρεσιών υγείας είναι επαρκής ; Ο ρόλος του ΕΟΠΥΥ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΜΙΝΩΑΣ 2024: Με συμμετοχή του ΕΚΑΒ ολοκληρώθηκε η πλήρους ανάπτυξης άσκηση πεδίου στην Κρήτη

ΜΙΝΩΑΣ 2024: Όλες οι προαναφερόμενες δυνάμεις του ΕΚΑΒ που συμμετείχαν στην άσκηση στις 22 και 23 Απριλίου 2024, ήταν εκτός υπηρεσίας και κατά συνέπεια δεν επηρεάστηκε η εύρυθμη επιχειρησιακή λειτουργία των πραγματικών ημερήσιων δυνάμεων του ΕΚΑΒ Κρήτης.

Ιός της γρίπης των πτηνών βρέθηκε σε παστεριωμένο γάλα στις ΗΠΑ

Ένα ξέσπασμα της γρίπης των πτηνών υψηλής παθογονικότητας (HPAI) εξαπλώθηκε σε κοπάδια βοοειδών γαλακτοπαραγωγής σε όλη τη χώρα και μολύνθηκε ένας άνθρωπος, ο οποίος είχε ήπια συμπτώματα.

Καλλιάνος: Η συγκλονιστική αποκάλυψη για την υγεία του πατέρα του - Τι απαντά το Αττικόν

Καλλιάνος: Ο γνωστός μετεωρολόγος Γιάννης Καλλιάνος συγκλόνισε χτες το βράδυ με μια συναισθηματικά φορτισμένη ανάρτησή του στα social media. Τι απαντά το Αττικόν νοσοκομείο;

Οι θάνατοι στα νοσοκομεία και τα ποσοστά επιπλοκών είναι χαμηλότερα με τις γυναίκες γιατρούς

«Οι γυναίκες γιατροί ήταν πιθανότατα πιο προσεκτικές σε μη ιατρικούς παράγοντες, όπως η πρόσβαση στην κοινωνική υποστήριξη και στις κοινωνικές υπηρεσίες και άκουγαν περισσότερο για να εντοπίσουν παράγοντες πρόβλεψης δυσμενών εκβάσεων, όπως η κοινωνική απομόνωση, η αδυναμία πρόσβασης σε υπηρεσίες και τα προβλήματα που οδηγούν στην τήρηση των ιατρικών θεραπειών».