Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Ρεπορτάζ Υγείας

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

ΕΟΠΥΥ : Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις 

Για την απρόσκοπτή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας, ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει τους προϊσταμένους και υπαλλήλους των Περιφερειακών Διευθύνσεων.

Προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα και απρόσκοπτα οι ασφαλισμένοι μέσω των υπηρεσιών του Οργανισμού, οι Προϊστάμενοι και οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Διευθύνσεων  οφείλουν να εξασφαλίσουν τα εξής: Να εξυπηρετούνται καθημερινά όλοι οι ασφαλισμένοι  που προσέρχονται εντός του θεσμοθετημένου ωραρίου εξυπηρέτησης κοινού, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Υπενθυμίζει ο ΕΟΠΥΥ  ότι στην με αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/ 5 /7 /2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών  «Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού» αναφορικά με την εξυπηρέτηση του κοινού ορίζονται τα εξής:  «Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. (1 άτομο/16 m2 ) και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.»
2. Να απαντώνται έγκαιρα όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα (e-mails) που λαμβάνονται καθημερινά.
3. να εξυπηρετούνται όλες οι τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνονται καθημερινά. Για την ομαλή εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων παρακαλούμε (με ευθύνη των Προϊσταμένων των ΠΕ.ΔΙ.) να επικαιροποιηθούν τα τηλέφωνα που εμφανίζονται στους παρακάτω συνδέσμους   Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr) – Χρήσιμα τηλέφωνα  και Ε.Ο.Π.Υ.Υ. – Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (eopyy.gov.gr). Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αλλαγής των τηλεφωνικών αριθμών που έχουν καταχωρηθεί θα αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected],gr με τις προτεινόμενες αλλαγές στις τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης.
4. να μην κατευθύνονται οι ασφαλισμένοι προς εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες (π.χ. Κ.Ε.Π.)  αλλά να εξυπηρετούνται με ίδια μέσα κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών ατομικών αιτημάτων, δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ ισχύει ως επικουρική και όχι ως κύρια. Συνεπώς καθίσταται σαφές ότι οι ασφαλισμένοι πρέπει να εξυπηρετούνται καθημερινά και απρόσκοπτα από τις ΠΕ.ΔΙ. για όλες τις κατηγορίες  των ατομικών αιτημάτων.
5. να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά ραντεβού για όλες τις κατηγορίες παροχών ανά πέντε (5) λεπτά καθημερινά και όλες τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού (8:00-13:00) ανάλογα με τον αριθμό των σταθμών εξυπηρέτησης (γκισέ) που διαθέτει η κάθε ΠΕ.ΔΙ.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

ΕΛ.ΑΣ : Οι δηλώσεις για την απάτη κατά του ΕΟΠΥΥ

Βαλτάς : Θα ζητήσει αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου χορήγησης των ιατροτεχνολογικών προϊόντων

ΕΟΠΥΥ: «Ο ΣΥΡΙΖΑ να διαβάζει καλύτερα και να μην εκτίθεται»

Γιώργος Βογιατζής: Η χρηματοδότηση των υπηρεσιών υγείας είναι επαρκής ; Ο ρόλος του ΕΟΠΥΥ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ερωτηματολόγια αξιολόγησης για την εμπειρία των ασθενών στο ΕΣΥ από Δευτέρα

Την εμπειρία τους θα έχουν τη ευκαιρία να αποτυπώνουν και τα παράπονα τους  οι ασθενείς στα δημόσια νοσοκομεία , μέσα από το ερωτηματολόγιο που θα συμπληρώνουν από την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιουλίου οι ασθενείς ηλικίας άνω των 18 ετών που νοσηλεύτηκαν ακόμα και για μία ημέρα στο ΕΣΥ.

Aπάντηση κόλαφος της Διοικήτριας ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο Σύλλογο Εργαζομένων

Απάντηση κόλαφος της Διοικήτριας ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στον Σύλλογο Εργαζομένων σχετικά με καταγγελίες για «δυσλειτουργίες» και χιλιάδες συνταγές που παραμένουν ανεκτέλεστες καθώς αυτές φαίνεται να είχαν «ξεχαστεί»  στο Φαρμακείο του Ρέντη και εμφανίστηκαν ξαφνικά την πρώτη ημέρα λειτουργίας του προγράμματος «ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ».

Κοινωνική αντιπαροχή: Εξαιρείται το ακίνητο της ΧΡΩΠΕΙ ;

Σε  φάση υλοποίησης φαίνεται να εισέρχεται η πολιτική της κοινωνικής αντιπαροχής για παραχώρηση δημόσιων ακινήτων προς αξιοποίηση μέσω ΣΔΙΤ, με αντάλλαγμα την κατασκευή κατοικιών για ευάλωτες ομάδες. Το ακίνητο της ΧΡΩΠΕΙ φαίνεται να μην επιλέγεται τελικά.  

Απεβίωσε η 62χρονη που νοσηλευόταν στο Τζάνειο μετά από λάθος μετάγγιση αίματος

Δεν κατάφερε, τελικά, να κρατηθεί στη ζωή η 62χρονη γυναίκα, η οποία από τις Ιουνίου νοσηλευόταν σε βαριά κατάσταση στο Τζάνειο, καθώς είχε υποστεί αιμόλυση, μετά από λάθος μετάγγιση αίματος.Τις τελευταίες μέρες, η υγεία της είχε επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες εξεταζόταν το ενδεχόμενο να γίνει δωρεά οργάνων της, ωστόσο, δεν ήταν βέβαιο ότι αυτό μπορούσε να γίνει καθώς χρειάζονταν ειδικές εξετάσεις όπως προβλέπεται […]

Έκτακτη δράση υποστήριξης αστέγων λόγω των υψηλών θερμοκρασιών

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός θα ενισχύσει τους άστεγους συνανθρώπους μας εν  μέσω καύσωνα, υλοποιώντας την Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2025 και ώρες 09:00 – 12:00,  έκτακτη δράση ενεργητικής προσέγγισης και υποστήριξης των αστέγων συνανθρώπων μας, με στόχο την προστασία του άστεγου πληθυσμού από τις ακραίες θερμοκρασίες λόγω καύσωνα.

Τρόποι προστασίας από τον καύσωνα

Στην Ελλάδα ο καύσωνας και οι υψηλές θερμοκρασίες γενικά είναι συνηθισμένα φαινόμενα. Το γεγονός ότι κάθε χρόνο αναφέρονται δεκάδες περιστατικά νοσηλειών λόγω θερμοπληξίας φανερώνει ότι δεν υπάρχει η κατάλληλη ενημέρωση για την προστασία από τις υψηλές θερμοκρασίες

Close Icon