Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πολιτική Υγείας

Όμικρον Σανγκάη: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής

Όμικρον Σανγκάη: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής

«Λάβαμε σχεδόν 10 τούρτες γενεθλίων και λουλούδια από διαφορετικές εταιρίες», δήλωσε η Τζανγκ, αναφερόμενη στη μητέρα της, που είναι επίσης VIP. «Είμαι σίγουρη ότι μετά το lockdown, θα γίνουν αγορές».

Όμικρον Σανγκάη: Την ώρα που οι περισσότεροι κάτοικοι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα, εν μέσω lockdown, οι εταιρείες πολυτελείας στέλνουν δωράκια στους VIP πελάτες τους. Αυτό που δεν περίμενε η κ. Τζανγκ όταν κλείστηκε στο σπίτι της στο πλαίσιο του lockdown που επιβλήθηκε στη Σανγκάη ήταν ότι ακριβώς την επόμενη ημέρα θα άρχιζαν να καταφθάνουν έτοιμα γεύματα και γλυκά ως δώρα από εταιρίες ειδών πολυτελείας, όπως η Louis Vuitton και η Cartier.

Από τότε που ξεκίνησε το lockdown λόγω της COVID-19 την 1η Απριλίου, με αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα και να παραλύσουν οι διαδικτυακές αγορές, οι εταιρίες ξεπέρασαν τις δυσκολίες που προέκυψαν στις διανομές με παροχές δώρων σε «πολύ σημαντικούς πελάτες» (very important clients-VIC) όπως η 24χρονη Τζανγκ.

Αν και δεν πρόκειται για πολύ ακριβά δώρα, η προσπάθεια να διατηρήσουν επαφή «μας εντυπωσίασε και μας εξέπληξε», δήλωσε η Τζανγκ, που θέλησε να δώσει μόνο το επίθετό της.

Η Σανγκάη έχει βιώσει κάποια από τα αυστηρότερα παγκοσμίως περιοριστικά μέτρα, με τους κατοίκους να απαγορεύεται να βγουν από διαμερίσματά τους σε συγκροτήματα όπου έχουν βρεθεί κρούσματα COVID-19, ενώ κάποια κτίρια και ολόκληροι δρόμοι έχουν αποκλειστεί.

Οι περισσότεροι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα…

Με κλειστά σούπερ μάρκετ και μεγάλες δυσκολίες στις αλυσίδες επιμελητείας, οι κάτοικοι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα.


Οι κρατικές προμήθειες που στόχο έχουν να καλύψουν κενά έχουν διανεμηθεί σποραδικά, με αναφορές για διαφορετικές ποιότητες προϊόντων από περιοχή σε περιοχή.

Σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν, πολλές εταιρίες έχουν διανείμει προμήθειες σε υπαλλήλους τους. Για τους πλουσιότερους, τράπεζες και ακριβά ξενοδοχεία έχουν ακολουθήσει το παράδειγμα εταιριών ειδών πολυτελείας και αποστέλλουν δώρα –ένα προνόμιο που δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πιο εμφανής ο διαχωρισμός των τάξεων

«Κατά τη διάρκεια της επιδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής. Οι απλοί πολίτες πασχίζουν να βρουν ρύζι ενώ γνωστές εταιρίες ειδών πολυτελείας σπεύδουν να προσφέρουν πρώτης τάξεως διανομές σε πελάτες VIP», έγραψε χρήστης του Weibo.

Εκτός από δώρα, κάποιες εταιρίες διοργανώνουν διαδικτυακά μαθήματα.

Η La Mer διδάσκει πώς να κάνει κάποιος μόνος του μασάζ στο πρόσωπο ενώ η Dior προσέφερε πάσο επτά ημερών για διαδικτυακά μαθήματα σε πολυτελές στούντιο γιόγκα.

Η Prada διοργάνωσε μια διαδικτυακή πολιτιστική λέσχη, προσκαλώντας συγγραφείς, σκηνοθέτες και μουσικούς για να προτείνουν βιβλία, ταινίες και άλμπουμ. Η Prada SpA αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες όταν ρωτήθηκε από το Reuters, δηλώνοντας απλά ότι η πρωτοβουλία αυτή έχει τύχει ιδιαίτερης αποδοχής.

«Συναισθηματικό δέσιμο»

Έως και το 12% της λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας σε φυσικά καταστήματα στην Κίνα λαμβάνει χώρα στη Σανγκάη, άρα το κλείσιμο σημείων πώλησης κατέστησε αναγκαία τη στροφή στη διαδικτυακή, αν και προσωποποιημένη, εξυπηρέτηση VIP, δήλωσε ο Τομάς Πιασό, επικεφαλής στρατηγικής στην εταιρία συμβούλων Re-Hub της Σανγκάης.

Οι καταναλωτές σε αυτό το κομμάτι της αγοράς είναι πιθανότερο να γλιτώσουν τον οικονομικό αντίκτυπο του lockdown και εμφανίζονται περισσότεροι έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα, δήλωσε ο Πιασό.

«Αυτού του είδους οι VIP πελάτες είναι αυτοί που οι εταιρίες πραγματικά γνωρίζουν σε πιο προσωπικό επίπεδο. Οι εταιρίες ξέρουν πώς να προσαρμόσουν την επικοινωνία τους και να τους μιλήσουν», δήλωσε.

Πολυτέλεια δεν σημαίνει απλά πώληση προϊόντων, σημαίνει επίσης πώληση μιας συναισθηματικής σύνδεσης, δήλωσε η Λίλι Λου, υψηλόβαθμο στέλεχος στην εταιρία μάρκετινγκ Gusto Luxe. «Υπάρχει ένας δεσμός που ξεπερνά το προϊόν», δήλωσε η Λου.

«Ακόμα και κατά τη διάρκεια των δυσκολότερων εποχών, παρόλο που ο πελάτης δεν μπορεί να αγοράσει πράγματα από την εταιρία (αυτή τη στιγμή) αυτή η σχέση χρειάζεται να συντηρηθεί και να καλλιεργηθεί».

Το καθεστώς VIP

Το καθεστώς VIP συνοδεύει ετήσιες δαπάνες εκατοντάδες χιλιάδων γιουάν (περίπου 15.000 δολαρίων) σε κάποιες εταιρίες, αν και το κατώτατο ποσό ποικίλει. Ορισμένα στελέχη πωλήσεων μπορούν να αποδώσουν το καθεστώς αυτό σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα στο μέλλον.

Αν και οι VIP της Σανγκάης δεν μπορούν να δαπανήσουν χρήματα σε καταστήματα αυτή τη στιγμή, οι εταιρίες προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι θα το κάνουν μόλις αρθεί το lockdown.

«Λάβαμε σχεδόν 10 τούρτες γενεθλίων και λουλούδια από διαφορετικές εταιρίες», δήλωσε η Τζανγκ, αναφερόμενη στη μητέρα της, που είναι επίσης VIP. «Είμαι σίγουρη ότι μετά το lockdown, θα γίνουν αγορές».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Σανγκάη αυστηροποιεί το ήδη αυστηρό lockdown για μηδενική COVID-19, μέχρι τα τέλη αυτού του μήνα

Η Κίνα σκληραίνει την αυστηρή προσέγγισή της «μηδενικής COVID» στη μεγαλύτερη πόλη της παρά τις αυξανόμενες καταγγελίες των κατοίκων

Η εξάπλωση του ιού έχει αρνητικό αντίκτυπο στην Οικονομία της Κίνας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τα παιδιά στις ΗΠΑ γίνονται ολοένα λιγότερο υγιή

Η υγεία των παιδιών στην Αμερική δεν είναι τόσο καλή όσο θα έπρεπε, όχι τόσο καλή όσο στις άλλες χώρες, και οι τρέχουσες πολιτικές αυτής της κυβέρνησης σίγουρα θα την επιδεινώσουν.

Ενίσχυση συνεργασίας με τις ΥΠΕ για την υλοποίηση της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών

Την Πέμπτη 3 Ιουλίου 2025, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υγείας συνάντηση εργασίας με θέμα την πρόοδο και τα επόμενα βήματα της Πρωτοβουλίας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών & Εφήβων (Child & Adolescent Mental Health Initiative – CAMHI), μετά από πρόσκληση του Υφυπουργού Υγείας, Δημήτρη Βαρτζόπουλου. Στη συνάντηση συμμετείχαν οι υπεύθυνοι των Κέντρων Αναφοράς της Πρωτοβουλίας ανά την Ελλάδα, καθώς και εκπρόσωποι του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.).

Η Επιτροπή Ευρυζωνικών Υπηρεσιών του ΟΗΕ γιορτάζει 15 χρόνια συνδεσιμότητας

Το έργο της Επιτροπής Ευρυζωνικής Σύνδεσης χρησιμεύει ως οδηγός πολιτικής και προγραμματισμού για εθνική και διεθνή δράση στην ανάπτυξη της ευρυζωνικής σύνδεσης και για την επίτευξη καθολικής συνδεσιμότητας.

Ο ΠΟΥ χαιρετίζει τη βοήθεια του ΔΝΤ προς την Ιορδανία

Ο ΠΟΥ χαιρετίζει την έγκριση από το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) της πρώτης συμφωνίας για το Μηχανισμό Ανθεκτικότητας και Βιωσιμότητας (RSF) που επικεντρώνεται στην Ετοιμότητα και Αντιμετώπιση Πανδημιών. Στις 25 Ιουνίου 2025, το Εκτελεστικό Συμβούλιο ενέκρινε μια νέα 30μηνη συμφωνία RSF για την υποστήριξη των προσπαθειών της Ιορδανίας να αντιμετωπίσει μακροπρόθεσμες ευπάθειες, συμπεριλαμβανομένης […]

Το NHS παρουσιάζει το 10ετές σχέδιο

NHS: Η Αγγλία γίνεται όλο και πιο άρρωστη και υπάρχουν έντονες ανισότητες μεταξύ των πλουσιότερων και των φτωχότερων. 

Close Icon