Πολιτική Υγείας

Όμικρον Σανγκάη: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής

Όμικρον Σανγκάη: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής

«Λάβαμε σχεδόν 10 τούρτες γενεθλίων και λουλούδια από διαφορετικές εταιρίες», δήλωσε η Τζανγκ, αναφερόμενη στη μητέρα της, που είναι επίσης VIP. «Είμαι σίγουρη ότι μετά το lockdown, θα γίνουν αγορές».

Όμικρον Σανγκάη: Την ώρα που οι περισσότεροι κάτοικοι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα, εν μέσω lockdown, οι εταιρείες πολυτελείας στέλνουν δωράκια στους VIP πελάτες τους. Αυτό που δεν περίμενε η κ. Τζανγκ όταν κλείστηκε στο σπίτι της στο πλαίσιο του lockdown που επιβλήθηκε στη Σανγκάη ήταν ότι ακριβώς την επόμενη ημέρα θα άρχιζαν να καταφθάνουν έτοιμα γεύματα και γλυκά ως δώρα από εταιρίες ειδών πολυτελείας, όπως η Louis Vuitton και η Cartier.

Από τότε που ξεκίνησε το lockdown λόγω της COVID-19 την 1η Απριλίου, με αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα και να παραλύσουν οι διαδικτυακές αγορές, οι εταιρίες ξεπέρασαν τις δυσκολίες που προέκυψαν στις διανομές με παροχές δώρων σε «πολύ σημαντικούς πελάτες» (very important clients-VIC) όπως η 24χρονη Τζανγκ.

Αν και δεν πρόκειται για πολύ ακριβά δώρα, η προσπάθεια να διατηρήσουν επαφή «μας εντυπωσίασε και μας εξέπληξε», δήλωσε η Τζανγκ, που θέλησε να δώσει μόνο το επίθετό της.

Η Σανγκάη έχει βιώσει κάποια από τα αυστηρότερα παγκοσμίως περιοριστικά μέτρα, με τους κατοίκους να απαγορεύεται να βγουν από διαμερίσματά τους σε συγκροτήματα όπου έχουν βρεθεί κρούσματα COVID-19, ενώ κάποια κτίρια και ολόκληροι δρόμοι έχουν αποκλειστεί.

Οι περισσότεροι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα…

Με κλειστά σούπερ μάρκετ και μεγάλες δυσκολίες στις αλυσίδες επιμελητείας, οι κάτοικοι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα.

Οι κρατικές προμήθειες που στόχο έχουν να καλύψουν κενά έχουν διανεμηθεί σποραδικά, με αναφορές για διαφορετικές ποιότητες προϊόντων από περιοχή σε περιοχή.

Σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν, πολλές εταιρίες έχουν διανείμει προμήθειες σε υπαλλήλους τους. Για τους πλουσιότερους, τράπεζες και ακριβά ξενοδοχεία έχουν ακολουθήσει το παράδειγμα εταιριών ειδών πολυτελείας και αποστέλλουν δώρα –ένα προνόμιο που δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Πιο εμφανής ο διαχωρισμός των τάξεων

«Κατά τη διάρκεια της επιδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής. Οι απλοί πολίτες πασχίζουν να βρουν ρύζι ενώ γνωστές εταιρίες ειδών πολυτελείας σπεύδουν να προσφέρουν πρώτης τάξεως διανομές σε πελάτες VIP», έγραψε χρήστης του Weibo.

Εκτός από δώρα, κάποιες εταιρίες διοργανώνουν διαδικτυακά μαθήματα.

Η La Mer διδάσκει πώς να κάνει κάποιος μόνος του μασάζ στο πρόσωπο ενώ η Dior προσέφερε πάσο επτά ημερών για διαδικτυακά μαθήματα σε πολυτελές στούντιο γιόγκα.

Η Prada διοργάνωσε μια διαδικτυακή πολιτιστική λέσχη, προσκαλώντας συγγραφείς, σκηνοθέτες και μουσικούς για να προτείνουν βιβλία, ταινίες και άλμπουμ. Η Prada SpA αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες όταν ρωτήθηκε από το Reuters, δηλώνοντας απλά ότι η πρωτοβουλία αυτή έχει τύχει ιδιαίτερης αποδοχής.

«Συναισθηματικό δέσιμο»

Έως και το 12% της λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας σε φυσικά καταστήματα στην Κίνα λαμβάνει χώρα στη Σανγκάη, άρα το κλείσιμο σημείων πώλησης κατέστησε αναγκαία τη στροφή στη διαδικτυακή, αν και προσωποποιημένη, εξυπηρέτηση VIP, δήλωσε ο Τομάς Πιασό, επικεφαλής στρατηγικής στην εταιρία συμβούλων Re-Hub της Σανγκάης.

Οι καταναλωτές σε αυτό το κομμάτι της αγοράς είναι πιθανότερο να γλιτώσουν τον οικονομικό αντίκτυπο του lockdown και εμφανίζονται περισσότεροι έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα, δήλωσε ο Πιασό.

«Αυτού του είδους οι VIP πελάτες είναι αυτοί που οι εταιρίες πραγματικά γνωρίζουν σε πιο προσωπικό επίπεδο. Οι εταιρίες ξέρουν πώς να προσαρμόσουν την επικοινωνία τους και να τους μιλήσουν», δήλωσε.

Πολυτέλεια δεν σημαίνει απλά πώληση προϊόντων, σημαίνει επίσης πώληση μιας συναισθηματικής σύνδεσης, δήλωσε η Λίλι Λου, υψηλόβαθμο στέλεχος στην εταιρία μάρκετινγκ Gusto Luxe. «Υπάρχει ένας δεσμός που ξεπερνά το προϊόν», δήλωσε η Λου.

«Ακόμα και κατά τη διάρκεια των δυσκολότερων εποχών, παρόλο που ο πελάτης δεν μπορεί να αγοράσει πράγματα από την εταιρία (αυτή τη στιγμή) αυτή η σχέση χρειάζεται να συντηρηθεί και να καλλιεργηθεί».

Το καθεστώς VIP

Το καθεστώς VIP συνοδεύει ετήσιες δαπάνες εκατοντάδες χιλιάδων γιουάν (περίπου 15.000 δολαρίων) σε κάποιες εταιρίες, αν και το κατώτατο ποσό ποικίλει. Ορισμένα στελέχη πωλήσεων μπορούν να αποδώσουν το καθεστώς αυτό σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα στο μέλλον.

Αν και οι VIP της Σανγκάης δεν μπορούν να δαπανήσουν χρήματα σε καταστήματα αυτή τη στιγμή, οι εταιρίες προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι θα το κάνουν μόλις αρθεί το lockdown.

«Λάβαμε σχεδόν 10 τούρτες γενεθλίων και λουλούδια από διαφορετικές εταιρίες», δήλωσε η Τζανγκ, αναφερόμενη στη μητέρα της, που είναι επίσης VIP. «Είμαι σίγουρη ότι μετά το lockdown, θα γίνουν αγορές».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η Σανγκάη αυστηροποιεί το ήδη αυστηρό lockdown για μηδενική COVID-19, μέχρι τα τέλη αυτού του μήνα

Η Κίνα σκληραίνει την αυστηρή προσέγγισή της «μηδενικής COVID» στη μεγαλύτερη πόλη της παρά τις αυξανόμενες καταγγελίες των κατοίκων

Η εξάπλωση του ιού έχει αρνητικό αντίκτυπο στην Οικονομία της Κίνας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το CDC δεν παρουσίασε «επιστημονικό σκεπτικό» για ενισχυτικά εμβόλια COVID για παιδιά, λέει ο Δρ. Makary

Και η επιτροπή είπε στην πραγματικότητα, θέλουμε ένα απλό μήνυμα. Ανησυχούμε μήπως έχουμε ένα μπερδεμένο μήνυμα εάν αυτά τα παιδιά δεν παίρνουν αναμνηστικό και οι ηλικιωμένοι παίρνουν. Αυτό δεν είναι επιστημονικό σκεπτικό.

Η Κινεζική επαρχία Χενάν διέταξε τα σχεδόν 100 εκατομμύρια κατοίκους της να κάνουν τεστ Covid κάθε δύο ημέρες

Οι λιανικές πωλήσεις και η εργοστασιακή παραγωγή υποχώρησαν στα χαμηλότερα επίπεδά τους εδώ και περίπου δύο χρόνια τον περασμένο μήνα, αντανακλώντας τις επιπτώσεις από την πολιτική μηδενικής Covid της Κίνας.

Η Κίνα με πρόφαση την COVID-19 προσπαθεί να κάνει αναποτελεσματικό το ταξίδι του ΟΗΕ στη Σιντζιάνγκ για τα ανθρώπινα δικαιώματα

Το Κογκρέσο ψήφισε τον Νόμο για την Πρόληψη της Καταναγκαστικής Εργασίας των Ουιγούρων τον Δεκέμβριο, μια δικομματική νομοθεσία που εμποδίζει την εισαγωγή αγαθών που γίνονται μέσω καταναγκαστικής εργασίας στην περιοχή Xinjiang. Η Bachelet θα παραδώσει δημόσια ενημέρωση τύπου σχετικά με τα ευρήματά της στις 28 Μαΐου.

Ευλογιά των πιθήκων: Απόφαση ΕΕΕ-Σε ποιες περιπτώσεις συστήνεται το εμβόλιο

Ευλογιά των πιθήκων: Ένδειξη μαζικού εμβολιασμού για την προστασία από την ευλογιά των πιθήκων δεν υπάρχει, λόγω των επιδημιολογικών και κλινικών χαρακτηριστικών της νόσου, σημειώνει η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών και συνιστά επιλεκτικά τον εμβολιασμό σε ορισμένες περιπτώσεις.

Οι Ρεπουμπλικάνοι καλούν τον Μπάιντεν να προωθήσει επιθετικές μεταρρυθμίσεις για τη «διαφθορά» του ΠΟΥ

Οι νομοθέτες έχουν αποκαλέσει την οργάνωση «μαριονέτα» για το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα και κατηγόρησαν τον ΠΟΥ ότι εργάζεται για την απόκρυψη της προέλευσης της COVID-19.

Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης Έρικ Άνταμς κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης την Κυριακή εν μέσω πανεθνικής έλλειψης γάλακτος για βρέφη

Οι άνθρωποι στη Νέα Υόρκη που χρεώνονται υπερβολικά για τη φόρμουλα για μωρά μπορούν να υποβάλουν καταγγελία στη διεύθυνση nyc.gov/dcwp, σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου.

Ο σύμβουλος του Λευκού Οίκου για τον κορωνοϊό υποστηρίζει τη συνέχιση της χρήσης μασκών σε εσωτερικούς χώρους

«Χωρίς αυτήν την επόμενη γενιά εμβολίων, χωρίς θεραπείες και διαγνωστικά, αυτό θα καταστήσει πολύ, πολύ πιο δύσκολο για εμάς να φροντίσουμε και να προστατέψουμε τους Αμερικανούς».

Τα κρούσματα της ευλογιάς των πιθήκων σε μη ενδημικές χώρες μπορούν να περιοριστούν, δήλωσε τη Δευτέρα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

H Van Kerkhove είπε ότι η μετάδοση γινόταν μέσω «στενής σωματικής επαφής: επαφή δέρματος με δέρμα» και ότι τα περισσότερα από τα άτομα που εντοπίστηκαν μέχρι στιγμής δεν είχαν σοβαρό κρούσμα της νόσου.