Τεχνολογία

Διαλειτουργικότητα: Η μεγάλη πρόκληση ψηφιακής διασύνδεσης στην υγεία

Διαλειτουργικότητα: Η μεγάλη πρόκληση ψηφιακής διασύνδεσης στην υγεία

Διαλειτουργικότητα: Η απρόσκοπτη διαλειτουργικότητα μεταξύ πληροφορικής και υγείας είναι μια κρίσιμη απαίτηση για τον έλεγχο της αναφοράς δημόσιας υγείας, την αντιστοίχιση ασθενών και τη μείωση του φόρτου του παρόχου.

Η πανδημία είναι ακόμη εδώ και φαίνεται ότι τα αποτελέσματά της θα παραμείνουν για πολλά χρόνια ακόμα. Ενώ οι περισσότερες επιπτώσεις της ήταν καταστροφικές, είχε ταυτόχρονα μια βαθιά θετική επίδραση στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης. Ομοσπονδιακές υπηρεσίες όπως το ONC, ο FDA και τα CDC είχαν υιοθετήσει έναν οδικό χάρτη που είχε σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες μεμονωμένων ασθενών. Αυτή η ανεπαίσθητη αλλαγή στην στρατηγική καθιστά την απρόσκοπτη διαλειτουργικότητα μεταξύ πληροφορικής και υγείας απαραίτητη. Είναι μια κρίσιμη απαίτηση για τον έλεγχο της αναφοράς δημόσιας υγείας, την αντιστοίχιση ασθενών και τη μείωση του φόρτου του παρόχου.

Οι προσπάθειες των ειδικών προς την διαλειτουργικότητα

Το 2015, το ONC κυκλοφόρησε τον οδικό χάρτη διαλειτουργικότητας σε εθνικό επίπεδο. Έτσι κατάφερε να διευκρινίσει τα βήματα που απαιτούνται για την εφαρμογή ενός εξελισσόμενου συστήματος υγείας που ήταν καλά συνδεδεμένο. Με αυτό το σχέδιο, το HHS προσπάθησε να αντιμετωπίσει τις ανισότητες στην υγεία, να προωθήσει την ιατρική ακριβείας, να διευκολύνει την απρόσκοπτη ανταλλαγή Ηλεκτρονικών Πληροφοριών Υγείας Ασθενών (ePHI) και να ενισχύσει τις επιστροφές δαπανών για μια ρύθμιση περίθαλψης βάσει αξίας. Μισή δεκαετία αργότερα, η πρόοδος ήταν εντυπωσιακή. Στο τεχνικό μέτωπο, οι δίδυμοι κανονισμοί από το ONC και το CMS έχουν προετοιμάσει την ανταλλαγή FHIR και ePHI μέσω API. Ένας καλά σχεδιασμένος οδικός χάρτης διαλειτουργικότητας μπορεί να είναι ζωτικής σημασίας για τους προμηθευτές HealthIT για τη διασφάλιση σταθερής ανάπτυξης και συμμόρφωσης με τους κανονισμούς.

Εδώ είναι τα ορόσημα που πρέπει να επιδιώξουν οι προγραμματιστές του HIT τους επόμενους μήνες:

  • Διαχείριση συναίνεσης: Οι τεχνικές απαιτήσεις των κανονισμών απαιτούν από τους οργανισμούς πληρωτών και παρόχων να μοιράζονται πληροφορίες για τους ασθενείς. Οι προμηθευτές πρέπει τώρα να συνυπολογίσουν το απόρρητο των ασθενών σε αυτήν την εξίσωση. Οι πάροχοι και οι πληρωτές πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι πληροφορίες για την υγεία των ασθενών που μοιράζονται ήταν εξουσιοδοτημένες από τον ασθενή. Οι πύλες ασθενών και μελών μπορεί να είναι μεταξύ των ευκολότερων τρόπων λήψης της συναίνεσης απευθείας σε επίπεδο «πεδίου» ή «στιγμιότυπου καταγραφής».
  • Έλεγχος ταυτότητας: Οι χρήστες που αναζητούν πρόσβαση σε πληροφορίες για την υγεία των ασθενών ποικίλλουν από ασθενείς και μέλη έως διαχειριστές περιπτώσεων, κλινικούς ιατρούς και προσωπικό διαχείρισης ασφάλισης υγείας. Όλοι χρησιμοποιούν επί του παρόντος πολλές πύλες για πρόσβαση σε συγκεκριμένα δεδομένα σε διαφορετικά συστήματα HIT. Θα ήταν συνετό να συνδεθεί ο μηχανισμός ελέγχου ταυτότητας με κάτι που χρησιμοποιούν όλοι. Επιπλέον, η δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα μέσω του API χρησιμοποιώντας τα ίδια διαπιστευτήρια για πρόσβαση σε τρέχουσες πύλες θα απλοποιούσε την εμπειρία χρήστη.
  • Διαχείριση εξαιρέσεων: Η εντολή αποκλεισμού πληροφοριών ορίζει οκτώ εξαιρέσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι οργανισμοί για να απαγορεύσουν την πρόσβαση ePHI. Οι προγραμματιστές του HealthIT πρέπει τώρα να συλλάβουν λύσεις για να διασφαλίσουν ότι αυτές οι εξαιρέσεις ενσωματώνονται στις πύλες πρόσβασης API. Πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι κάθε περίπτωση αποκλεισμού πληροφοριών συνοδεύεται από συλλογισμό που βασίζεται σε αποδεικτικά στοιχεία για να το δικαιολογήσει.
  • Πλήρες προφίλ ασθενούς/μέλους: Οι πληροφορίες που αναζητούν οι ασθενείς και τα μέλη διασκορπίζονται σε πολλαπλά συστήματα HIT. Όλα αυτά τα συστήματα HIT λειτουργούν από διαφορετικές βάσεις δεδομένων. Οι προμηθευτές HIT πρέπει τώρα να προσπαθήσουν να τυποποιήσουν αυτές τις διαφορετικές μορφές δεδομένων σε μια ενιαία υποδομή που βασίζεται στο FHIR που μπορεί να μεταδοθεί πέρα ​​από αυτά τα «όρια», περιορίζοντας την απρόσκοπτη ανταλλαγή δεδομένων υγειονομικής περίθαλψης.
  • Δοκιμές και πιστοποίηση: Η δοκιμή και η πιστοποίηση προϊόντων ενισχύουν την εμπιστοσύνη της αγοράς-στόχου. Ισχυρά πρωτόκολλα δοκιμών θα διασφάλιζαν σταθερή απόδοση. Δεδομένου ότι οι πάροχοι και οι οργανισμοί πληρωτών θα θέσουν τελικά τους προγραμματιστές τεχνολογίας υπεύθυνους για την απόδοση, οι δοκιμές προϊόντων σηματοδοτούν τη λεπτή γραμμή μεταξύ της αριστείας της αγοράς και της μείωσης των αριθμών πωλήσεων, ειδικά για τους προγραμματιστές EHR.

Συμπέρασμα

Πολλές τεχνολογικές επιλογές ξετυλίγονται μπροστά μας. Ωστόσο, μπορούν να εκτινάξουν τον κύκλο εσόδων αυτών των εταιρειών ανάπτυξης πληροφορικής και υγείας. Μένει λοιπόν να καταστούν δυνατές για πρακτική ανάπτυξη στην παραγωγή. Από την κλιμάκωση του κόστους έως τις νομικές επιπλοκές, οι συνέπειες της εσφαλμένης εκτίμησης των τεχνικών απαιτήσεων της διαλειτουργικότητας της υγειονομικής περίθαλψης είναι πολλές. Οι προγραμματιστές έχουν ακόμη πολλή δουλειά, μέχρι να λύσουν αυτό το πρόβλημα προς όφελος της βελτιστοποίησης χρήστη στον κλάδο της υγείας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η ευρυζωνικότητα αποτελεί τη νεότερη πρόκληση στον τομέα της υγείας

Η ψηφιακή τεχνολογία βελτιστοποιεί την εμπειρία των ασθενών

Την ερχόμενη δεκαετία τα health tracking apps μεταμορφώνουν την υγειονομική περίθαλψη

Το Internet of Medical Things φέρνει επανάσταση στον χώρο της υγειονομικής περίθαλψης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το τσιπ υπολογιστή που μιμείται τον εγκέφαλο έχει την αίσθηση του δέρματος

Έξυπνο ρολόι: οι υπερσύγχρονες πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης που ενσωματώνουν τη μηχανική μάθηση για τον εντοπισμό προτύπων σε εξαιρετικά πολύπλοκα σύνολα δεδομένων μπορούν να κάνουν καλύτερη δουλειά.

Πώς η ψηφιακή τεχνολογία ενισχύει την υγειονομική περίθαλψη;

Ψηφιακή υγεία: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην υγειονομική περίθαλψη έχει επιταχύνει τη χρήση τεχνολογιών όπως οι εφαρμογές για κινητά, η τεχνητή νοημοσύνη και η εικονική πραγματικότητα, προκειμένου να λυθούν μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στην παροχή υγειονομικής περίθαλψης.

Οι εταιρείες ιατρικής τεχνολογίας επισημαίνουν το μέλλον των εμφυτευμάτων

Έξυπνα εμφυτεύματα: Από την πανδημία, ο ενθουσιασμός για συσκευές απομακρυσμένης παρακολούθησης ασθενών έχει αυξηθεί, αλλά δεν υπάρχουν γενικές οδηγίες για τον τρόπο διαχείρισης των δεδομένων που δημιουργούνται από αυτές τις συσκευές.

Νέα τεχνολογία μπορεί να διαγνώσει γλαύκωμα πρώιμου σταδίου

Γλαύκωμα: Μια νέα, μη επεμβατική μέθοδος οφθαλμικής απεικόνισης μπορεί να ανιχνεύσει έγκαιρα έναν πρώιμο δείκτη γλαυκώματος για να αποτρέψει την εξέλιξη της νόσου και την απώλεια όρασης, σύμφωνα με νέα μελέτη από το New York Eye and Ear Infirmary of Mount Sinai (NYEE). Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο τεύχος Ιουλίου/ Αυγούστου του Ophthalmology Glaucoma.