Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Τεχνολογία

Άγχος οθόνη: Χρόνος Οθόνης πριν τον Ύπνο και Πώς να Βελτιώσετε την Ποιότητα του Ύπνου σας

Άγχος οθόνη: Χρόνος Οθόνης πριν τον Ύπνο και Πώς να Βελτιώσετε την Ποιότητα του Ύπνου σας

Άγχος και Χρόνος Οθόνης πριν τον Ύπνο: To άγχος και ο χρόνος οθόνης πριν από τον ύπνο αποτελούν δύο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου και τη γενική ψυχική υγεία

To άγχος και ο χρόνος οθόνης πριν από τον ύπνο αποτελούν δύο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου και τη γενική ψυχική υγεία. Η συσχέτιση μεταξύ αυτών των δύο είναι αξιοσημείωτη και αξίζει ιδιαίτερης προσοχής.

Η υπερβολική χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν από τον ύπνο, όπως τα smartphones, τα tablets και οι υπολογιστές, μπορεί να επιδεινώσει τα επίπεδα άγχους και να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο. Οι οθόνες αυτών των συσκευών εκπέμπουν μπλε φως, το οποίο καταστέλλει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει τον ύπνο. Η μειωμένη παραγωγή μελατονίνης μπορεί να δυσκολέψει τον ύπνο και να προκαλέσει διαταραχές στην ποιότητα του ύπνου.

Επιπλέον, το περιεχόμενο που καταναλώνεται μέσω των ηλεκτρονικών συσκευών μπορεί να εντείνει το άγχος. Τα κοινωνικά μέσα, οι ειδήσεις και τα βιντεοπαιχνίδια μπορεί να προκαλέσουν ανησυχία και υπερδιέγερση, κάνοντάς το πιο δύσκολο να χαλαρώσει κάποιος πριν από τον ύπνο. Το συνεχές scrolling στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να προκαλέσει αισθήματα ζήλιας, ανεπάρκειας και στρες, όλα από τα οποία συμβάλλουν στην αύξηση του άγχους.

Η αποφυγή των ηλεκτρονικών συσκευών τουλάχιστον μία ώρα πριν από τον ύπνο μπορεί να συμβάλει στη μείωση του άγχους και στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου. Αντί για οθόνες, οι δραστηριότητες όπως η ανάγνωση βιβλίων, η ακρόαση χαλαρωτικής μουσικής, ή η πρακτική του διαλογισμού και της βαθιάς αναπνοής μπορούν να βοηθήσουν στη χαλάρωση του νου και του σώματος.

Η δημιουργία ενός χαλαρωτικού βραδινού ρουτίνας μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη. Ένα ζεστό μπάνιο, η ρύθμιση του φωτισμού σε χαμηλότερα επίπεδα και η αποφυγή καφεΐνης και βαριών γευμάτων πριν από τον ύπνο μπορούν να προάγουν έναν καλύτερο και πιο αναζωογονητικό ύπνο.

Συνοψίζοντας, η μείωση του χρόνου οθόνης πριν από τον ύπνο και η υιοθέτηση υγιεινών πρακτικών μπορούν να μειώσουν το άγχος και να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου, συμβάλλοντας στη γενική ψυχική και σωματική ευεξία

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Το μέλι είναι ένας φυσικός τρόπος για να βελτιώσεις τον ύπνο σου;

Ύπνος: Ποια στάση όταν κοιμάστε μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο φλεβικής θρόμβωσης

5 είδη ύπνου και τα πιθανά αποτελέσματά τους στην υγεία

Γιατί ακόμη και 30 λεπτά ξεκούρασης την ημέρα αρκούν για να μας δώσουν ενέργεια;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Επαναστατική λύση για τη φροντίδα των χρόνιων ασθενειών

Απομακρυσμένη παρακολούθηση: Παρέχει συνεχή, σε πραγματικό χρόνο, δεδομένα, επιτρέποντας έγκαιρες παρεμβάσεις, διευκολύνοντας την εξατομικευμένη φροντίδα και μειώνοντας το κόστος υγειονομικής περίθαλψης.

Νέος αισθητήρας θα μπορούσε να ανιχνεύσει το χαλασμένο κρέας

Αισθητήρας κρέας: Σε μια πρόσφατη ανακάλυψη στην επιστήμη της ασφάλειας των τροφίμων, οι ερευνητές σχεδίασαν έναν νέο βιοαισθητήρα με βάση το γραφένιο που μπορεί να ανιχνεύσει με ακρίβεια τη φρεσκάδα του κρέατος

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία του λόγου;

AI λόγος: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει τη δυνατότητα να φέρει επανάσταση στη λογοθεραπεία, προσφέροντας καινοτόμα εργαλεία και μεθόδους για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της προσβασιμότητας της θεραπείας.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το botox;

AI botox: Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα της αισθητικής δερματολογίας, ιδιαίτερα στη χορήγηση και βελτιστοποίηση των θεραπειών Botox.

Γιατί ένας «AI health coach» δεν θα λύσει τα προβλήματα χρόνιων ασθενειών στον κόσμο

Την περασμένη εβδομάδα, δύο μεγάλα ονόματα των βιομηχανιών τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ευεξίας ανακοίνωσαν μια συνεργασία για την ανάπτυξη ενός «εξατομικευμένου, υπερ-εξατομικευμένου AI health coach που θα είναι διαθέσιμο ως εφαρμογή για κινητά»

Αναπτύχθηκε επίδεσμoς που μπορεί να παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης στον ιδρώτα

Επιστήμονες επίδεσμος: Επιστήμονες από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Nanyang της Σιγκαπούρης (NTU Singapore) ανέπτυξαν έναν πρωτοποριακό φορετό αισθητήρα που μπορεί να παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης μέσω του ιδρώτα

Εμφυτεύσιμη ασύρματη συσκευή LED υπόσχεται να καταστρέψει τα καρκινικά κύτταρα

Συσκευή LED: Ο αναπληρωτής καθηγητής ηλεκτρολόγων μηχανικών Thomas O'Sullivan, ένας από τους συγγραφείς της μελέτης, εξήγησε ότι διαφορετικά χρώματα φωτός διεισδύουν στους ιστούς με διαφορετικό βάθος.

Close Icon