Παιδιά

Κόσμος Εκπαίδευση: Σχεδόν το ένα τρίτο των εφήβων δεν αισθάνονται ασφαλείς στο σχολείο

Κόσμος Εκπαίδευση: Σχεδόν το ένα τρίτο των εφήβων δεν αισθάνονται ασφαλείς στο σχολείο

Τα ευρήματα έδειξαν μια σαφή ανάγκη για στρατηγικές για την παροχή εκπαιδευτικών περιβαλλόντων όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να αισθάνονται προστατευμένοι, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό τους, αναφέρει ο ερευνητής».

Κόσμος Εκπαίδευση: Η εκπαιδευτική ανισότητα αφορά την ανισότητα πρόσβασης σε εκπαιδευτικούς πόρους μεταξύ των διαφορετικών κοινωνικών ομάδων. Αυτό επεκτείνεται στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λαμβάνει χώρα η μάθηση. Με τη σειρά του, αυτό επεκτείνεται στην ασφάλεια, τόσο ως πραγματικά μέτρα όσο και στην αντίληψη αυτών των μέτρων όπως γίνονται αντιληπτά από τους μαθητές.

Μια μεγάλη διεθνής μελέτη διαπίστωσε ότι κατά μέσο όρο το 31,4 τοις εκατό των εφήβων ανέφεραν ότι αισθάνονται ανασφαλείς στο σχολείο, με βάση ευρήματα σε δεκατρείς ευρωπαϊκές και ασιατικές χώρες.

Το αποτέλεσμα αποκάλυψε την ανισότητα στη διασφάλιση ενός ασφαλούς εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για τους μαθητές, καθώς και την ποικιλομορφία μεταξύ διαφορετικών χωρών.

Η έρευνα περιελάμβανε 21.688 έφηβους ηλικίας 13-15 ετών, με βάση αυτοδιαχειριζόμενες έρευνες που ολοκληρώθηκαν μεταξύ 2011 και 2017.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις ακόλουθες χώρες: Φινλανδία, Νορβηγία, Λιθουανία, Ελλάδα, Ινδία, Ινδονησία, Ιράν, Ισραήλ, Ιαπωνία, Κίνα , Σιγκαπούρη, Βιετνάμ και Ρωσία.

Υπήρχαν μεγάλες διαφορές μεταξύ των χωρών σχετικά με το ζήτημα της ασφάλειας.

Αυτό κυμαινόταν από 11,5 τοις εκατό (Φινλανδία) έως 69,8 τοις εκατό (Ιαπωνία) των κοριτσιών και από 7,7 τοις εκατό (Νορβηγία) έως 68,2 τοις εκατό (Ιαπωνία) των αγοριών που αισθάνονται ανασφαλείς.

Η μελέτη διαπίστωσε περαιτέρω ότι υπήρχαν μεγάλες αποκλίσεις μεταξύ των σχολείων σε πολλές χώρες, γεγονός που υποδηλώνει ανισότητα στο εκπαιδευτικό περιβάλλον στη χώρα.

Η ποιοτική πλευρά των δεδομένων αποκάλυψε ότι οι μαθητές που ένιωθαν ότι οι δάσκαλοί τους νοιάζονταν για αυτούς ήταν πιο πιθανό να αισθάνονται ασφαλείς στο σχολείο, υποδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο των δασκάλων στη διαμόρφωση της συναισθηματικής αίσθησης ασφάλειας των μαθητών στο σχολείο.

Οι δίκαιοι, σαφείς και συνεπείς κανόνες του σχολείου είναι πολύ σημαντικοί για την παραγωγή ασφάλειας στα σχολεία, σύμφωνα με την προηγούμενη ανασκόπησή μας. Από την άλλη πλευρά, όταν οι μαθητές βιώνουν θυματοποίηση εκφοβισμού, αυτό αντικατοπτρίζεται σε μια χαμηλότερη αίσθηση ασφάλειας. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι το αίσθημα ανασφάλειας στο σχολείο συνδέθηκε με προβλήματα ψυχικής υγείας, τα οποία μπορεί να επιμείνουν σε όλη τη ζωή.

Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την ανάγκη για σχολικές παρεμβάσεις κατά του εκφοβισμού και προαγωγή της ψυχικής υγείας. Σύμφωνα με τον Yuko Mori από το Ερευνητικό Κέντρο για την Παιδοψυχιατρική του Πανεπιστημίου του Τούρκου Φινλανδίας:

«Οι παρεμβάσεις θα πρέπει να περιλαμβάνουν προληπτικές πρωτοβουλίες όπως η ψυχοεκπαίδευση και προγράμματα κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης για την ενίσχυση της θετικής αλληλεπίδρασης των παιδιών και τη μείωση των προβλημάτων συμπεριφοράς.

Τα ευρήματα έδειξαν μια σαφή ανάγκη για στρατηγικές για την παροχή εκπαιδευτικών περιβαλλόντων όπου όλοι οι μαθητές μπορούν να αισθάνονται προστατευμένοι, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό τους, αναφέρει ο ερευνητής».

Η λίστα των χωρών με ποσοστό εφήβων που αισθάνονται ανασφαλείς:

Κορίτσια Αγόρια

1 Φινλανδία 11,5% 8,9%

2 Νορβηγία 13,9% 7,7%

3 Ισραήλ 14,6% 14,2%

4 Ελλάδα 18,2% 24,2%

5 Ινδία 17,8% 26,3%

6 Ιράν 25,6% 34,3%

7 Ινδονησία 30,3% 30,2%

8 Λιθουανία 31,4% 35,4%

9 Σιγκαπούρη 35,4% 34,3%

10 Κίνα 48,8% 44,1% 11 Ρωσία 54,7% 45,9%

12 Βιετνάμ 49,6% 52,6%

13 Ιαπωνία 69,8% 68,2%

Οι ερευνητές εδρεύουν στο Πανεπιστήμιο της πόλης Τούρκου το οποίο είναι μια εμπνευσμένη και διεθνής ακαδημαϊκή κοινότητα 25.000 φοιτητών και προσωπικού στη Νοτιοδυτική Φινλανδία.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εν μέσω συζήτησης για τον έλεγχο των όπλων, οι αμερικανικές μειονότητες συζητούν την αύξηση των αγορών πυροβόλων όπλων

Η Κυβέρνηση Μπάιντεν κρατά «όμηρο» τα χρήματα για το μεσημεριανό γεύμα για να εξαναγκάσει τις πολιτικές των τρανς, λέει ένας ακτιβιστής γονέας

Η διευθύντρια του CDC μίλησε με αρκετούς ηγέτες συνδικάτων προτού αυστηροποιήσει τις οδηγίες κάλυψης, αποκαλύπτει το εσωτερικό ημερολόγιο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Περισσότερα παιδιά προσπαθούν να χάσουν βάρος από ό,τι πριν από μια δεκαετία

Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε πολλά για τους αριθμούς ή τα χαρακτηριστικά αυτών των παιδιών που μπορεί να προσπαθούν να χάσουν βάρος». Και προσθέτει: «Για αυτή τη μελέτη, θέλαμε να δούμε αν υπήρχαν τάσεις ή αλλαγές στον επιπολασμό των προσπαθειών απώλειας βάρους μεταξύ των παιδιών ηλικίας 8 έως 17 ετών».

Μητέρα vegan από τη Φλόριντα καταδικάστηκε για λιμοκτονία νηπίου διατρεφόμενου με ωμά φρούτα και λαχανικά

Στα τελικά επιχειρήματα, η συνεισαγγελέας Σάρα Μίλερ, βοηθός δικηγόρου, απευθύνθηκε στους ενόρκους και ανέφερε ότι το έγκλημα δεν ήταν ότι ο Έζρα πέθανε στον ύπνο του, αλλά ότι η Ο' Λίρι αρνήθηκε να ζητήσει ιατρική βοήθεια για το παιδί της.

Το περιπετειώδες παιδικό παιχνίδι μπορεί να αποτρέψει το άγχος και την κατάθλιψη, σύφωνα με μελέτη

Στις 9 Ιουλίου, είπε στο Fox News ότι το ίδρυμά του συνεργάζεται με τη Θεμελίωση Διάρκειας Ζωής για να φιλοξενήσει έναν Οικογενειακό Αγώνα Περιπέτειας στο Κουίνς για να δώσει τη δυνατότητα σε εκατοντάδες γονείς και παιδιά να μειώσουν το άγχος συμμετέχοντας σε μια συναρπαστική σειρά από εμπόδια και δραστηριότητες μαζί.

Η επιλογή της γραφής με το χέρι αντί της χρήσης πληκτρολογίου μας προσφέρει μόνο πλεονεκτήματα.

Η χρήση στυλό και χαρτιού δίνει στον εγκέφαλο περισσότερα ερεθίσματα για να διατηρήσει τις λεπτομέρειες και τις αναμνήσεις. Η γραφή με το χέρι δημιουργεί πολύ μεγαλύτερη δραστηριότητα στα κιναισθητικά μέρη του εγκεφάλου. Ενεργοποιούνται πολλές αισθήσεις με την πίεση του στυλό πάνω στο χαρτί

Οι ειδικοί των ΗΠΑ προειδοποίησαν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να έχει ισχυρό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία του παιδιού.

"Χρειαζόμαστε τα σχολεία μας να είναι ανοιχτά. Τα δημόσια σχολεία είναι δημόσιο αγαθό, και ως επαγγελματίες ψυχικής υγείας, μπορούμε να σας πούμε ότι τα ανοιχτά δημόσια σχολεία είναι ένα δίχτυ ασφαλείας."

Αυξήθηκε ο κίνδυνος για αναγνωστικές δυσκολίες των μαθητών εν μέσω πανδημίας covid

«Οι δάσκαλοι είχαν πάντα κρίσιμο ρόλο στην κοινωνία μας και πραγματικά πιστεύω ότι η πανδημία COVID-19 έχει ενισχύσει τη σημασία των δασκάλων και τον αντίκτυπό τους στην κάλυψη των ακαδημαϊκών, κοινωνικών και συναισθηματικών αναγκών όλων των μαθητών».