Ομορφιά

Βιταμίνες για λαμπερό δέρμα: Πού θα τις βρεις;

Βιταμίνες για λαμπερό δέρμα: Πού θα τις βρεις;

Βιταμίνες για λαμπερό δέρμα: Η καλή και τακτική φροντίδα του δέρματος θα έπρεπε να είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής σου ρουτίνας, μιας και το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο στο ανθρώπινο σώμα. Οι ειδικοί, για να διασφαλίσεις την υγεία του δέρματός σου, εφιστούν την προσοχή στον περιορισμό της έκθεσης στην επιβλαβή ηλιακή ακτινοβολία UV και επιμένουν οπωσδήποτε στη χρήση αντηλιακής κρέμας με υψηλό δείκτη προστασίας.

Ωστόσο η λελογισμένη έκθεση στον ήλιο μπορεί να έχει και θετικά αποτελέσματα, καθώς είναι απαραίτητη για την παραγωγή της βιταμίνης D, η οποία μαζί με τις βιταμίνες C, E και K, είναι οι πιο σημαντικές για την υγιή και λαμπερή εμφάνιση του δέρματός σου.

  • Βιταμίνη D: Η βιταμίνη D συντίθεται κατά τη διαδικασία της έκθεσης στον ήλιο, ενώ στη συνέχεια απορροφάται από το συκώτι και τα νεφρά, για να περάσει τελικά σε όλο το υπόλοιπο σώμα μέσα από την κυκλοφορία του αίματος. Η βιταμίνη D συνδράμει σημαντικά με την αντιφλεγμονώδη δράση της στην εξυγίανση κάθε είδους κυττάρων στο σώμα μας, συμπεριλαμβανομένων βεβαίως και των δερματικών. Εκτός από την έκθεση στον ήλιο, που όπως προαναφέραμε είναι βασική προϋπόθεση, μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψή της με την κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών, όπως είναι ειδικά εμπλουτισμένα δημητριακά, γαλακτοκομικά και χυμοί ή σε τρόφιμα όπως είναι ο κρόκος του αυγού και τα λιπαρά ψάρια, που την εμπεριέχουν φυσικά, για παράδειγμα ο τόνος και ο σολομός.

  • Βιταμίνη C: Η βιταμίνη C με την πλούσια αντιοξειδωτική της δράση και το ρόλο που διαδραματίζει στην παραγωγή του κολλαγόνου αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν ισχυρό σύμμαχο για λαμπερό δέρμα. Η βιταμίνη C βρίσκεται τόσο στην επιδερμίδα, δηλαδή την εξωτερική δερματική στοιβάδα, όσο και στα βαθύτερα στρώματα του δέρματος. Η από του στόματος συμπληρωματική πρόσληψη της βιταμίνης C μπορεί ακόμα να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των αντηλιακών προϊόντων που χρησιμοποιείς. Μπορείς να τη βρεις σε μεγάλες ποσότητες στα εσπεριδοειδή φρούτα, καθώς και στις φράουλες, το μπρόκολο και το σπανάκι.

  • Βιταμίνη E: Η βιταμίνη E, όπως και η βιταμίνη C, παίζει καθοριστικό ρόλο στην προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία, καθώς απορροφά την επιβλαβή ακτινοβολία UV. Στην περίπτωση του ξηρού δέρματος ειδικά, η βιταμίνη E μπορεί να είναι πολύ βοηθητική. Χρειάζεσαι 15 mg ημερησίως και μπορείς να τα βρεις σε ξηρούς καρπούς, όπως τα καρύδια, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια.

  • Βιταμίνη K: Η βιταμίνη K είναι πολύ σημαντική για την ανάπλαση των κυττάρων και γι’ αυτό χρησιμοποιείται στην επούλωση τραυμάτων από χειρουργικές επεμβάσεις. Επίσης θεωρείται ότι παίζει καταλυτικό ρόλο στην αντιμετώπιση τόσο των μαύρων κηλίδων στο δέρμα όσο και των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια. Μπορείς να τη βρεις σε επαρκείς ποσότητες στο λάχανο kale, σε όλων των ειδών τα μαρούλια και σε αρκετά πράσινα λαχανικά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Γήρανση τον χειμώνα: Πώς μπορούμε να την αποφύγουμε

Λάδι αβοκάντο: 7 οφέλη στο δέρμα

Μυστικά ομορφιάς του κόσμου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την παραγωγή του κολλαγόνου

Σύνθεση Κολλαγόνου: Το κολλαγόνο είναι το δομικό στοιχείο των μυών, των οστών, του δέρματος και άλλων συνδετικών ιστών. Η έλλειψη κολλαγόνου μπορεί να οδηγήσει σε ρυτίδες και χαλάρωση του δέρματος, οδηγώντας σε πρόωρη γήρανση. Επιπλέον, η δυσκαμψία στις αρθρώσεις και αδύναμοι μύες μπορεί επίσης να αποτελούν ένδειξη έλλειψης κολλαγόνου. 

Αφρόλουτρο επιδερμίδα: Διάλεξε το κατάλληλο αφρόλουτρο για εσένα

Αφρόλουτρο επιδερμίδα: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τα κατάλληλα αφρόλουτρα ,ώστε να βρεις ποιος σου ταιριάζει πάτα σύμφωνα με τον τύπο της επιδερμίδας σου και φυσικά τι σου αρέσει.

Οι καλύτερες συνταγές ομορφιάς με βασικό συστατικό την κολοκύθα

Κολοκύθα: Τελευταία, τη συναντάμε ως βασικό συστατικό σε μάσκες απολέπισης και λάμψης αλλά και σε αντιγηραντικές μάσκες, σε έλαια καθαρισμού του προσώπου και σώματος, σε scrub, σε shower gels, σε serum, σε lip balm, σε conditioner μαλλιών, σε bath oils, ακόμα και σε υγρό σαπούνι χεριών. Συνεπώς, είτε τη χρησιμοποιούμε στην επιδερμίδα, τα χείλη, τα μαλλιά ή το σώμα, είναι ιδανική για την περιποίησή μας.

Ομορφιά μακιγιάζ: 5 τάσεις για να λάμψεις

Ομορφιά μακιγιάζ: Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε συμβουλές για να απογειώσεις το μακιγιάζ σου, αλλά και να καταφέρεις να λάμψεις ώστε να ξεχωρίσεις και να νοιώσεις μοναδική.

Ομορφιά : 6+1 tips για λαμπερό πρόσωπο

Ομορφιά : Σου βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε τρόπους για να διατηρείς την ομορφιά και υγεία της επιδερμίδας, των μαλλιών και όλόκληρου του προσώπου σου.

Τα λεπτά μαλλιά αγαπούν το θαλασσινό νερό

Θαλασσινό Νερό Μαλλιά: Πολλοί πιστεύουν πως η θάλασσα μπορεί να βλάψει την υγεία των μαλλιών. Στην πραγματικόητα ωστόσο αφήνοντάς τα μαλλιά σας ελεύθερα να αναπνεύσουν στον καθαρό αέρα της παραλίας και να λουστούν από το πλούσιο σε πολύτιμα ιχνοστοιχεία θαλασσινό νερό, όχι απλώς δεν ταεπιβαρύνετε, αλλά τα ενδυναμώνετε και τα ωφελείτε σημαντικά.