Fitness

Αθλητισμός Περπάτημα: Τι να λάβετε υπόψιν σας πριν ξεκινήσετε το περπάτημα [vid]

Αθλητισμός Περπάτημα: Τι να λάβετε υπόψιν σας πριν ξεκινήσετε το περπάτημα [vid]

Αθλητισμός Περπάτημα: Το περπάτημα είναι απλό, δωρεάν και ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να γίνετε πιο δραστήριοι, να χάσετε βάρος και να παραμείνετε υγιείς ή να ενδυναμώσετε την υγεία σας. 

Μερικές φορές το περπάτημα παραβλέπεται ως μορφή άσκησης, ωστόσο το γρήγορο περπάτημα μπορεί στην πραγματικότητα να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αντοχή σας, να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες και να κάνετε την καρδιά σας πιο γερή και υγιή. Και δεν χρειάζεται να περπατάτε για ώρες. Ένας γρήγορος καθημερινός περίπατος 10 λεπτών έχει πολλά οφέλη για την υγεία και μετράει για τη συνιστώμενη δόση των 150 λεπτών εβδομαδιαίας άσκησης.

Αθλητισμός Περπάτημα: Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε να περπάτατε;

  • Πριν ξεκινήσετε να περπατάτε, σιγουρευτείτε ότι τα παπούτσια σας είναι άνετα και παρέχουν επαρκή υποστήριξη. Δεν πρέπει επίσης να σας προκαλούν φουσκάλες.
  • Εάν περπατάτε κάθε μέρα για να πάτε στη δουλειά, θα μπορούσατε να φορέσετε τα συνηθισμένα ρούχα εργασίας σας με ένα άνετο ζευγάρι παπούτσια και εφόσον είναι αναγκαίο ή θέλετε να αλλάξετε παπούτσια όταν φτάσετε στη δουλειά.
  • Για μεγάλες βόλτες, μπορεί να θέλετε να πάρετε μαζί σας λίγο νερό, υγιεινά σνακ, μια αλλαξιά, αντηλιακό και ένα καπέλο σε ένα μικρό σακίδιο.
  • Εάν ξεκινήσετε να κάνετε τακτικά περιπάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ίσως θελήσετε να επενδύσετε σε ένα αδιάβροχο μπουφάν και μερικά εξειδικευμένα παπούτσια για περπάτημα σε πιο δύσκολες διαδρομές.

 

 

Αθλητισμός Περπάτημα: Τι γίνεται αν δεν είμαι πολύ ενεργός/ή;

  • Εάν δεν είστε πολύ δραστήριοι/ες, αλλά είστε ωστόσο σε θέση να περπατήσετε, αυξήστε σταδιακά τις αποστάσεις που διανύετε και τους χρόνους που περπατάτε. Σημασία έχει πάντα να θυμάστε: πως κάθε λεπτό άσκησης είναι καλύτερο από την καθιστική ζωή.
  • Στην περίπτωση που έχετε πρόβλημα στις αρθρώσεις σας και δυσκολεύεστε να περπατήσετε, σκεφτείτε την επιλογή της άσκησης σε πισίνα. Η κολύμβηση επίσης είναι ένα άθλημα χαμηλού αντίκτυπου για το σώμα με σημαντικά ωστόσο οφέλη για την υγεία. Το νερό βοηθά στη στήριξη των αρθρώσεων ενώ κινείστε και μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τους μύες σας.

 

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί πώς το περπάτημα ωφελεί την υγεία σας:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Η άθληση βοηθά στην διαχείριση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης

Η θάλασσα είναι ο τόπος να φροντίσεις εαυτό και σώμα

Διατροφή : Συμβουλές για θρεπτικό πρωινό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ποια είναι τα οφέλη του personal training

Personal training: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ο κόσμος επιλέγει να γυμνάζεται με τη βοήθεια ενός personal trainer όπως είναι η απώλεια βάρους και λίπους, η βελτίωση της φυσικής κατάστασης και η αποκατάσταση μυοσκελετικών τραυματισμών. Πλέον, όλο και περισσότερος κόσμος επιλέγει να γυμναστεί με την βοήθεια ενός προσωπικού γυμναστή πολύ νωρίς το πρωί πριν ξεκινήσει δουλειά ή ακόμα πολύ αργά το βράδυ, αφού έχει τελειώσει από όλες τις υποχρεώσεις.

Τα οφέλη του θαλάσσιου σκι για την υγεία

Θαλάσσιο σκι: Σύμφωνα με γυμναστές, το θαλάσσιο σκι είναι πολύ καλή άσκηση και βοηθάει στην απώλεια βάρους. Με μια ώρα θαλάσσιο σκι, μπορεί κάποιος να κάψει 350-500 θερμίδες, ανάλογα φυσικά με το βάρος του σώματός του. Το θαλάσσιο σκι είναι προπόνηση αντίστασης, καθώς ο ασκούμενος βάζει δύναμη σε όλο το σώμα για να μπορέσει να αντισταθεί στα κύματα που προκαλούνται από τη βάρκα. Έτσι, βοηθάει στην ανάπτυξη των μυών του πάνω μέρους του σώματος (θωρακικοί, ραχιαίοι, τραπεζοειδείς), δυναμώνει τα χέρια και τα πόδια και συμβάλλει στην ελαστικότητα του σώματος.

Πώς θα καταλάβετε ότι έχετε έλλειψη μαγνησίου

Το μαγνήσιο είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία της διατροφής, απαραίτητο για τη λειτουργία εκατοντάδων ενζύμων στον οργανισμό και σημαντικό για την ομαλή νευρική και μυική λειτουργία. Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια ότι έχουμε ανεπάρκεια μαγνησίου

Το κολύμπι βοηθά στην απώλεια βάρους

Κολύμπι Θερμίδες: Το κολύμπι δεν είναι μόνο μια μορφή διασκέδασης, αλλά και ένας σύμμαχος στην απώλεια ή διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους.

Χοντρά «φάουλ» που προκαλούν λίπος στην κοιλιά

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν το τρέξιμο για να χάσουν βάρος. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ αρχικά μπορεί να χάσετε μερικά κιλά, στη συνέχεια ο μεταβολισμός σας προσαρμόζεται και σταματάτε να καίτε θερμίδες με τον ίδιο ρυθμό. Ενας πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι η προπόνηση με βάρη. Η ιδανική μορφή άσκησης για απώλεια βάρους είναι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT). Συνδυάζοντας την αερόβια άσκηση με βάρη θα είστε σε θέση να χάσετε ευκολότερα κιλά.

Ποια άσκηση θα βελτιώσει την καρδιαγγειακή σας υγεία

Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Τότε σύμφωνα με τους ερευνητές θα πρέπει να περπατάτε περισσότερο! Ανακαλύψτε τα ευρήματα μακροχρόνιας έρευνας που συνδέει το περπάτημα με την χαμηλότερη πιθανότητα πρόωρου θανάτου