Fitness

Αθλητισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους τραυματισμούς

Αθλητισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους τραυματισμούς

Αθλητισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους τραυματισμούς. Αθλητικοί τραυματισμοί συμβαίνουν κατά τη διάρκεια άσκησης ή κατά τη συμμετοχή σε άθλημα. Τα παιδιά διατρέχουν ιδιαίτερο κίνδυνο για αυτά τα είδη τραυματισμών επίσης.

Διατρέχετε κίνδυνο τραυματισμών στον αθλητισμό εάν:

  • Δεν αθλείστε τακτικά
  • Δεν έχετε κάνει σωστή προθέρμανση
  • παίζεται /συμμετέχετε σε παιχνίδια με σωματική επαφή

Είδη τραυματισμών στον αθλητισμό. Οι διαφορετικοί τραυματισμοί στον αθλητισμό προκαλούν διαφορετικά συμπτώματα και επιπλοκές. Τα πιο συνηθισμένα είδη τραυματισμών από αθλήματα περιλαμβάνουν:

  • Διάστρεμμα. Η υπερπίεση ή η ρήξη των δεσμών οδηγεί σε διάχυση. Οι σύνδεσμοι είναι κομμάτια ιστού που συνδέουν δύο οστά το ένα με το άλλο σε μια άρθρωση.
  • Θλάση. Η υπερβολική πίεση ή η ρήξη των μυών ή των τένοντων οδηγεί σε θλάση. Οι τένοντες είναι παχιά, ινώδη σώματα ιστών που συνδέουν τα οστά με τους μύες. Τα στελέχη συνήθως εκλαμβάνονται ως διαστρώσεις.
  • Οίδημα. Φυσική αντίδραση σε τραυματισμό. Οι διογκωμένοι µύες µπορεί επίσης να είναι επώδυνοι και αδύναμοι.

  • Ρήξη αχίλλειου τένοντα. Ο αχίλλειος τένονας είναι ένας λεπτός, ισχυρός τένοντας στο πίσω μέρος του αστραγάλου σας. Κατά τη διάρκεια των αθλημάτων, αυτός ο τένοντας μπορεί να υποστεί ρήξη ή βλάβη. Όταν συμβεί αυτό, µπορεί να εμφανίσετε ξαφνικό, σοβαρό πόνο και δυσκολία στο βάδισμα.
  • Κατάγματα. Τα κατάγματα των οστών είναι επίσης γνωστά ως σπασμένα οστά.
  • Εξάρθρημα. Οι αθλητικοί τραυματισμοί περιλαμβάνουν το σπάσιμο ένα κόκκαλο στο σώμα σας. Όταν συμβεί αυτό, ένα οστό εξαναγκάζεται να βγει από την υποδοχή του. Αυτό μπορεί να είναι επώδυνο και να οδηγήσει σε οίδημα και αδυναμία.
  • Κάκωση στο στροφικό τενόντιο πέταλο ώμου. Τέσσερα κομμάτια μυός συνεργάζονται για να σχηματίσουν το στροφικό τενόντιο πέταλο ώμου, το οποίο κρατά τον ώμο σου σε όλες τις κατευθύνσεις. Ένα σχίσιμο σε οποιονδήποτε από αυτούς τους μύες μπορεί να αποδυναμώσει την περιστρεφόμενη κίνηση.

Θεραπεία τραυματισμών από αθλήματα, σύμφωνα με την R.I.C.E  (Protection, Rest, Ice, Compression και Elevation) πρωτόκολλο:

  • Ξεκούραση
  • παγοθεραπεία
  • συμπίεση
  • ανύψωση
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Οι ψυχολογικές δεξιότητες που απαιτούνται στο τένις

Ψυχολογική ευημερία και άθληση

Παιδί και αθλητισμός: πως θα επιλέξετε το κατάλληλο σπορ;

Ψυχολογία και αθλητισμός: όσα πρέπει να ξέρουμε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πονούν τα γόνατά σου όταν βγαίνεις για τρέξιμο; Δε θα πιστέψεις τι πρέπει να κάνεις

Τρέξιμο: Ένας πιο γρήγορος ρυθμός μπορεί να μειώσει το συνολικό στρες, που δέχονται τα γόνατα, κατά 30%, σε σύγκριση με έναν πιο αργό ρυθμό. Αυτό σύμφωνα με μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Journal of Orthopedic and Sports Physical Therapy.

Τα ψυχικά οφέλη του αθλητισμού ως αντίδοτο στην καραντίνα

Η άθληση συντελεί στην ωρίμανση του ανθρώπου και στην ανάπτυξη ψυχικών ικανοτήτων, γιατί ωθεί τον άνθρωπο να θέτει ολοένα κι υψηλότερους στόχους και να παλεύει με υπομονή κι επιμονή, χωρίς να εγκαταλείπει την προσπάθεια.

Τι να κάνετε αν υποστείτε τραυματισμό στα σπορ

Οι αθλητικοί τραυματισμοί ‘’ καραδοκούν ‘’ κατά την διάρκεια άσκησης ή κάποιου αθλήματος ή σπορ , για αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και εάν δεν γνωρίζουμε τις ασκήσεις ή το άθλημα να επιλέγουμε κάποιον έμπειρο προπονητή.

Η άθληση και τα πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό

Η άθληση και η σωματική άσκηση γενικότερα ωφελεί τον οργανισμό με πολλούς τρόπους αφού δυναμώνει την καρδιά, μειώνει την χοληστερίνη, μειώνει την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μειώνει το σωματικό βάρος, δυναμώνει τους μυς, τα οστά και τις αρθρώσεις, βελτιώνει την αντοχή, μειώνει το άγχος και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Personal Trainer και ο ρόλος του

Personal Trainer: Ο προπονητής που σε παρακινεί για ποιότητα ζωής. Το να είσαι υγιής και σε σχήμα απαιτεί μεγάλη προσπάθεια. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του συνδυασμού μιας ισορροπημένης διατροφής και τακτικής άσκησης. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν τους προσωπικούς εκπαιδευτές. Είναι ειδικοί που έχουν γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητα να βοηθήσουν ένα άτομο να πετύχει τους στόχους του ως προς την ικανότητα μέσω ενός ασφαλούς και αποτελεσματικού προγράμματος άσκησης.

Ασκήσεις στην παραλία

Θάλασσα και άσκηση: Μετέτρεψε την παραλία σε γυμναστήριο. Δεν χρειάζεστε καμία συμμετοχή σε γυμναστήριο, για να είστε σε φανταστική κατάσταση. Επειδή έχεις ήδη δωρεάν γυμναστήριο, και είναι στη διάθεσή σου. Το μόνο που χρειάζεσαι για να προσαρμοστείς αυτό το καλοκαίρι είναι η εξυπνάδα σου και η φύση. Ο εξωτερικός χώρος μπορεί να προσφέρει μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών εργαλείων, αν είστε πρόθυμοι να είστε δημιουργικοί.

Απόκτησε δυνατά και γυμνασμένα χέρια με αυτό το 20’

Γυμναστική: Η αλήθεια είναι πως αν υπάρχει κάτι που η σημερινή μέρα δεν ευνοεί με τίποτα να κάνεις σε εξωτερικό χώρο αυτό είναι το να γυμναστείς. Οι έντονες χιονοπτώσεις στο κέντρο της Αθήνας δυσκόλεψαν πολύ τη σημερινή μέρα, όμως το γεγονός πως βρισκόμαστε σε lockdown μας βοήθησε ιδιαίτερα.