Αυτοφροντίδα

Χαρά αισιοδοξία: Φράσεις για να ζήσετε με αισιοδοξία

Χαρά αισιοδοξία: Φράσεις για να ζήσετε με αισιοδοξία

Χαρά αισιοδοξία: Φράσεις για να ζήσετε με αισιοδοξία. Η διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων δεν είναι πάντα εύκολη. Κανείς δεν μας έχει διδάξει πώς να το κάνουμε. Στην πραγματικότητα, έχουμε την τάση να αισθανόμαστε συγνώμη για τον εαυτό μας, να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους και πάνω απ ‘όλα, να μην αναλαμβάνουμε ευθύνη για αυτό που νιώθουμε.

Επομένως, οι φράσεις για να ζήσετε με αισιοδοξία είναι σαν μια ανάσα καθαρού αέρα σε ένα ζεστό καλοκαιρινό απόγευμα αρνητικότητας. Είναι αλήθεια ότι όταν έχουμε μια κακή μέρα, το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να εμφανίζεται κάποιος διακηρύσσοντας τα οφέλη της ζωής. Προτιμούμε να κλειδώσουμε τον εαυτό μας, να μείνουμε στο κρεβάτι και να αναποδογυρίσουμε ό, τι διασχίζει το μυαλό μας, χωρίς να γνωρίζουμε ότι το μόνο που κάνουμε είναι να βυθιστεί σε ένα αυτοκαταστροφική καταιγίδα.

Όπως μπορούμε να δούμε, όλοι έχουμε κακές μέρες όταν θέλουμε να μην σηκωθήκαμε από το κρεβάτι. Παρ ‘όλα αυτά, το κλειδί είναι να βρεις τη δύναμη να ξεπεράσεις και να συνεχίσεις τις μάχες. Επειδή δεν υπάρχει μεγαλύτερος ήρωας από αυτόν που, παρά τις δυσκολίες, παραμένει στην πρώτη γραμμή.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα και συναισθηματική αναγέννηση

Με τι κριτήρια επιλέγουμε σύντροφο

Άλλαξε το βαρετό σεξ που κάνεις... με ιδέες από τους ειδικούς

Η επιστημονική εξήγηση για την αγάπη μας στη θάλασσα

Η επιστήμη πίσω από τη φράση "Η θάλασσα με κάνει χαρούμενο". Όλοι οι λάτρεις συμφωνούν ότι η παραλία είναι το "ευτυχισμένο" μέρος τους. Τα μάτια μας λάμπουν όταν σκεφτόμαστε την επόμενη επίσκεψή μας εκεί και για τους περισσότερους, το να είμαστε μακριά από την καθημερινή ρουτίνα μας είναι λόγος για να πάμε στην παραλία. Τι ακριβώς είναι αυτό με την παραλία που μας κάνει ευτυχισμένους; Γιατί στρεφόμαστε στο νερό για μια αίσθηση ηρεμίας και διαύγεια;

Πιθανές αιτίες που αισθάνεσαι μόνιμη κόπωση

Αισθάνομαι κουρασμένη: Γιατί νιώθεις αυτή την κατάπτωση . "Γιατί είμαι τόσο κουρασμένη;" είναι μια ερώτηση που οι άνθρωποι αναρωτιούνται αρκετά συχνά. Όλοι κουράζονται κάποια στιγμή, ιδιαίτερα μετά από μια ασθένεια, μια μακρά νύχτα με ένα άρρωστο παιδί ή μια πολυάσχολη εβδομάδα στη δουλειά. Ωστόσο, όταν η κούραση είναι επίμονη, όταν νιώθεις κουρασμένος μόλις ξυπνήσεις το πρωί ή όταν ο ύπνος δεν φαίνεται να βοηθάει, όσο και αν ξεκουράζεσαι—μπορεί συχνά να υποδεικνύει ένα βαθύτερο, υποκείμενο πρόβλημα.

Κάντε τον χρόνο να δουλεύει υπέρ σας

Αλλά μία προσέγγιση που γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη αντιπροσωπεύεται από το μότο «δουλεύω εξυπνότερα, όχι σκληρότερα». Η σωστή διαχείριση του χρόνου δεν είναι η ολοκλήρωση πολλών εργασιών μέσα σε μια μέρα• είναι η απλοποίηση της καθημερινότητας και η ανακούφιση από το στρες.

Εξάσκησε και εσύ την αυτοσυμπόνια σου... Δες εδώ πώς

Αυτοσυμπόνια: Πώς να την εξασκήσεις. Τιμωρείς πάντα τον εαυτό σου για τα λάθη σου; Όλοι κάνουν λάθη αλλά αντί να είσαστε σκληροί για τον εαυτό σας, προσπαθήστε να αποδεχτείτε ότι δεν είστε τέλειοι και να είστε ευγενικοί με τον εσάς. Αν αυτό είναι κάτι που κάνετε τακτικά, τότε γράψτε μια σημείωση που ενθαρρύνει την αυτοσυμπόνια.

Φρόντισε τον οργανισμό σου και το δέρμα σου μέσω τον προβιοτικών

Προβιοτικά υγεία: Σε ποιες περιπτώσεις θα σε βοηθήσουν.  'Ενα από τα πιο πολυσυζητημένα οφέλη είναι η καλύτερη πέψη, ειδικά σε αυτούς τους αβέβαιους καιρούς με επιπλέον προκλήσεις όπως η δυσκοιλιότητα καραντίνας και τα στομαχικά προβλήματα λόγω άγχους.  Επίσης, προσφέρουν πραγματικά μια σειρά απίστευτων πλεονεκτημάτων, εκτός από το να βοηθούν την πέψη και το αίμα.

Η επικοινωνία μέσω σόσιαλ και οι παρανοήσεις

Διαχείριση κοινωνικών μέσων: Αξιοποίησε την αρχή του Hanlon. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο που επικοινωνούμε. Πριν από χρόνια, ήταν αδιανόητο να μιλήσουμε με τους φίλους μας σχεδόν σε πραγματικό χρόνο όταν δεν ήμασταν μαζί τους. Τώρα χρειαζόμαστε μόνο σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα από τα πολλά κοινωνικά δίκτυα στα οποία είμαστε συνδεδεμένοι.

Βασικές αρχές του Laziness Lie και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας

Laziness Lie: Βασικές αρχές και πώς επηρεάζουν τη ζωή μας. Η παραγωγικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσουμε την αξία μας. Τα ψυχολογικά θεμέλια του "ψέματα οκνηρίας" και το πόσο μεγαλύτερες εργάσιμες ημέρες, υπερφόρτωση πληροφοριών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξήσει την πίεση να κάνουν συνεχώς και να είναι "περισσότερα".