Αυτοφροντίδα

Βότανα Ύπνος: Αξιοποιήστε τη δύναμη των βοτάνων για καλύτερο ύπνο [vid]

Βότανα Ύπνος: Αξιοποιήστε τη δύναμη των βοτάνων για καλύτερο ύπνο [vid]

Βότανα Ύπνος: Τα παρακάτω βότανα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να απαλλαγείτε από το άγχος, προάγοντας έναν βραδινό ξεκούραστο ύπνο. 

Αν και τα φυσικά βότανα είναι ασφαλή και συνήθως δεν έχουν παρενέργειες, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε κάποιο από αυτά. Ακολουθούν διάφοροι τρόποι χρήσης βοτάνων για βελτίωση της ποιότητας του ύπνου:

  • Φτιάξτε τσάι από βότανα προσθέτοντας 1 κουταλάκι βότανα σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Αφήστε το να βράσει για 20 λεπτά, στη συνέχεια στραγγίστε και πιείτε το. Μπορείτε να πίνετε δύο έως τρία φλιτζάνια τσάι από βότανα την ημέρα.
  • Προσθέστε αιθέρια έλαια με άρωμα βοτάνων στη μπανιέρα σας σε ζεστό νερό πριν τον ύπνο για να απολαύσετε ένα ηρεμιστικό αποτέλεσμα.
  • Βάλτε μερικές σταγόνες αιθέριου ελαίου στο χέρι σας και τρίψτε τις παλάμες σας μεταξύ τους πριν τις μυρίσετε.
  • Κάντε μασάζ με έλαιο που είναι εμποτισμένο με βότανα σε ορισμένα μέρη του σώματός σας, όπως το μέτωπο, το λαιμό, το στήθος, τον καρπό, το στήθος, τα χέρια ή τα πόδια σας. Το δέρμα σας μπορεί να ερεθιστεί εάν χρησιμοποιείτε αδιάλυτο αιθέριο έλαιο, οπότε το αραίωμά του μειώνει τις πιθανότητες αντίδρασης.
  • Προσθέστε αιθέρια έλαια εμποτισμένα με βότανα σε μια κατσαρόλα με βραστό ζεστό νερό και εισπνεύστε τον ατμό που βγαίνει από αυτό.
  • Εισπνεύστε το άρωμα των φυσικών βοτάνων μέσω κεριών αρωματοθεραπείας.

 

2 βότανα για καλύτερο ύπνο

Τα παρακάτω βότανα θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να απαλλαγείτε από το άγχος, προάγοντας έναν βραδινό ξεκούραστο ύπνο.

  • Λεβάντα

Οι ηρεμιστικές ιδιότητες της λεβάντας σας βοηθούν να κοιμηθείτε καλύτερα. Μελέτες δείχνουν η λεβάντα μπορεί να χαλαρώσει τα νεύρα σας, να μειώσει τα επίπεδα άγχους και να σταθεροποιήσει τις διαταραχές της διάθεσης. Το μειωμένο άγχος και η θετική διάθεση προάγουν την εγρήγορση κατά τη διάρκεια της ημέρας και έναν επαρκέστερο ύπνο τη νύχτα. Η εισπνοή αιθέριων ελαίων με λεβάντα μπορεί επίσης να μειώσει τον πόνο στις κρίσεις ημικρανίας.

  • Χαμομήλι

Το χαμομήλι είναι ένα αρχαίο φαρμακευτικό βότανο γνωστό για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες. Ακόμη και σύγχρονες επιστημονικές μελέτες αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του χαμομηλιού. Μειώνει το άγχος, καταπραϋνει τα νεύρα και διευκολύνει τον ύπνο. Η παρουσία φλαβονοειδών στο τσάι χαμομηλιού το καθιστά ένα δημοφιλές ηρεμιστικό ρόφημα. Μπορείτε να νιώσετε το χαλαρωτικό αποτέλεσμα του χαμομηλιού ακόμη και εισπνέοντας το άρωμά του.

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

14 βότανα που έχεις στην κουζίνα σου και θα απογειώσουν τα μαλλιά σου

3 βότανα που ανακουφίζουν το άγχος

Φυσικές λύσεις για καλύτερο ύπνο

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τεχνικές αυτοφροντίδας για την ανακούφιση από το στρες

Άγχος Αυτοφροντίδα: Δεν υπάρχει μία τεχνική χαλάρωσης που να ενδείκνυται για όλους. Η προσωπική σας εμπειρία και το πώς αντιδράτε στο άγχος μπορεί να προσδιορίσει την τεχνική χαλάρωσης που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Η αυτοφροντίδα ως βασικό κλειδί στη διαχείριση του άγχους

Άγχος αυτοφροντίδα: Να θυμάστε ότι το να αφιερώνετε χρόνο για μικρές πράξεις αυτο-φροντίδας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα κρατήσει τη διάθεσή σας πιο ισορροπημένη και θα αναπληρώσει τα αποθέματα της ενέργειάς σας.

Αντιμετωπίστε το σύμπλεγμα ανωτερότητας

Σύμπλεγμα ανωτερότητας: Πολλοί άνθρωποι χωρίς να το κατανοούν πλήρως συμπεριφέρονται ναρκισσιστικά, εκφράζοντας αυτό που ονομάζεται σύμπλεγμα (ή σύνδρομο) ανωτερότητας.