Αυτοφροντίδα

Τροφική φοβία: Δεν τρώω έξω, από αγνώστους και γρήγορο φαγητό

Τροφική φοβία: Δεν τρώω έξω, από αγνώστους και γρήγορο φαγητό

Τροφική φοβία: Δεν τρώω έξω, από αγνώστους και γρήγορο φαγητό. Οι τροφικές φοβίες είναι μια οικογένεια φοβιών που κυμαίνονται από το φόβο να δοκιμάσουν νέα τρόφιμα έως το φόβο να καταπιούν τρόφιμα, έως το φόβο να τρώνε συγκεκριμένους τύπους τροφών για φόβο δηλητηρίασης.

Η Νεοφοβία είναι η φοβία και η άρνηση να δοκιμάσετε νέα τρόφιμα. Κυριολεκτικά σημαίνει «φόβος να δοκιμάσετε άγνωστα τρόφιμα». Η νεοφοβία είναι ένα πολύ κοινό φαινόμενο στην παιδική ηλικία, ειδικά περίπου 2-3 ​​ετών , το οποίο τείνει να εξαφανιστεί μετά από 5 χρόνια. Αν και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να παραμείνει στην ενηλικίωση. Εκτιμάται ότι το 78% των περιπτώσεων τροφικής νεφοβίας κληρονομείται . Επιπλέον, η μάθηση έχει θεμελιώδη ρόλο. Τα παιδιά μαθαίνουν, σε μεγάλο βαθμό, παρατηρώντας μοντέλα (γονείς, μεγαλύτερα αδέλφια).

Η φαγοφοβία συνίσταται στην φοβία της κατάποσης τροφής που παράγεται από έναν παράλογο φόβο πνιγμού ή ασφυξίας κατά την κατάποση . Σε αντίθεση με τη νεοφοβία, μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία και συνήθως συνδέεται με το επεισόδιο πνιγμού. Στην περίπτωση τροφικών φοβιών, εάν οι συνέπειες είναι σοβαρές και εάν έχουν με το άτομο για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορεί να είναι απαραίτητο να αποκατασταθεί το βάρος ως πρώτο μέτρο. Ωστόσο, η θεραπεία της ίδιας της φοβίας πρέπει να στοχεύει περισσότερο στην προώθηση της προοδευτικής επαφής με το φοβικό ερέθισμα για να προσπαθήσει να αποδεσμεύσει την φοβία.

Ενώ στις τροφικές φοβίες ο φόβος επικεντρώνεται σε πτυχές που σχετίζονται στενά με το ίδιο το φαγητό, όπως η οικογένεια στην οποία ανήκουν ή η κατάσταση διατήρησής τους, στη νευρική ανορεξία ο φόβος επικεντρώνεται στον παθολογικό φόβο της αύξησης του βάρους. Για αυτό είναι σημαντικό να διερευνηθούν και ό, τι μπορεί να είναι πίσω να είναι λιποβαρή, το είδος του φόβου έχει οδηγήσει σε απώλεια βάρους, γιατί διαφορετικά διαταραχές απαιτούν διαφορετικές προσεγγίσεις .

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Θαλασσοφοβία και τρόποι αντιμετώπισης

Αγοραφοβία: Πώς την αναγνωρίζεις και ποια είναι η αντιμετώπιση της

Μάτια που δακρύζουν: Πότε πρέπει να συμβουλευτείτε γιατρό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Tips αυτοφροντίδας για εργαζόμενες μαμάδες

Αυτοφροντίδα εργαζόμενες μαμάδες: Νιώθετε συχνά πως τρέχετε, αλλά δε φτάνετε, κι όσο κι αν προσπαθείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, αυτό απλώς δεν είναι εφικτό; Αυτή είναι η πραγματικότητα για πολλές εργαζόμενες μαμάδες, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να σας βοηθήσουν να ξεκλέψετε λίγο χρόνο από το καθημερινό ή εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα για να αφιερώσετε σε εσάς. Η αυτο-φροντίδα για τις μητέρες είναι πολύ σημαντική, εξίσου όσο και ο χρόνος μιας καλής ξεκούρασης. Αυτό, κάποιες φορές, σημαίνει ότι θα πρέπει στην πραγματικότητα να μάθετε να λέτε όχι σε κάποια πράγματα, αντί να ανησυχείτε για το πως θα βρείτε χρόνο να προσθέσετε νέες δραστηριότητες ή πρακτικές αυτοφροντίδας στη ζωή σας.

Τα σημαντικά οφέλη των διαλογιστικών περιπάτων

Περίπατος: Πόσο μπορεί να βελτιώσει την ψυχική και σωματική υγεία μας ένας απλός περίπατος; Όταν συνδυάζεται με το είδος της συγκέντρωσης και της συνειδητότητας που μας προσφέρει ο διαλογισμός, η απάντηση είναι περισσότερο από όσο φαντάζεστε.

Ασκήστε φαντασία και σώμα παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι

Άθλητισμός lockdown παιδιά: Μετατρέψτε το καθιστικό ή το σαλόνι του σπιτιού σας σε φανταστικό τόπο παραμυθιού. Μπορείτε να δοκιμάστε ασκήσεις εξισορρόπησης, υποδυόμενοι τους ακροβάτες ή ζογκλέρ. Γιατί όχι, βάλτε ακόμη και το κατοικίδιο ζώο σας στη δράση, αν φυσικά απολαμβάνει να πηδά από στεφάνι σε στεφάνι ή να συνοδεύει τους μικρούς σας "μάγους" την ώρα των παραστάσεων. Εάν μάλιστα το πάρετε στα σοβαρά, μπορείτε να το κάνετε μια εβδομαδιαία δραστηριότητα ποιοτικής συνεύρεσης με την οικογένειά σας. Αφήστε τη φαντασία σας να πάρει τα ηνία της δράσης και εξασκηθείτε στα κόλπα σας κάθε φορά που έχετε λίγο χρόνο, προσκαλώντας και τα υπόλοιπα μέλη του οικογενειακού "τσίρκου" να ακονίζουν τα ταλέντα τους τακτικά.

Εναλλακτικοί τρόπου για να αντιμετωπίσετε την κακή ψυχολογία λόγω καραντίνας

Η ανάπτυξη και εγκαθίδρυση ορισμένων πρωινών συνηθειών θα δημιουργήσει σταδιακά αυξημένη ενέργεια που θα διαρκεί περισσότερο. Και είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μιλάμε για συνήθεια• αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται αρκετή εξάσκηση και επιμονή για να εγκαθιδρυθεί και χρειάζεται να συνίσταται σε ορισμένες καθημερινές κινήσεις και ακολουθίες δραστηριοτήτων.

Τι είναι ο chakra διαλογισμός

Διαλογισμός: Μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο ποιος διαλογίστηκε πρώτος, ωστόσο ο διαλογισμός ως πρακτική χρησιμοποιείται εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια. Με δυσκολία ωστόσο θα φανταζόταν εκείνος που τον ανακάλυψε ότι όχι μόνο θα επιβίωνε, αλλά θα γνώριζε νέες δόξες, εν μέσω πανδημίας.

Πέντε πυλώνες αυτοεκτίμησης στην εφηβεία

Αυτοεκτίμηση Εφηβεία: Η υγιής αυτοεκτίμηση παίζει ρόλο σε όλα όσα κάνετε. Οι έφηβοι με υψηλή αυτοεκτίμηση έχουν καλύτερες σχέσεις με συνομηλίκους και ενήλικες, αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι για τα επιτεύγματά τους και βρίσκουν ευκολότερο να αντιμετωπίσουν απογοητεύσεις και αποτυχίες στη ζωή.

Θεραπευτικές ιδιότητες της Θάλασσας

Η θάλασσα προσφέρει θετική ενέργεια στους ανθρώπους και συμβάλλει στην γενικότερη ευεξία . Το θαλασσινό νερό έχει πολλέςΘεραπευτικές ιδιότητες για τον οργανισμό μας .