Αυτοφροντίδα

Θαλασσοθεραπεία: Μια φυσική και μη τοξική μέθοδος αυτο-φροντίδας με ελάχιστο κόστος [vid]

Θαλασσοθεραπεία: Μια φυσική και μη τοξική μέθοδος αυτο-φροντίδας με ελάχιστο κόστος [vid]

Θαλασσοθεραπεία: Γνωστή για τις θεραπευτικές της δράσεις, η θαλασσοθεραπεία είναι μια ιδανική φυσική και ανέξοδη λύση για να συμπεριλάβετε στη ρουτίνα περιποίησης του σώματος και του νου σας.

Εν συντομία, η θαλασσοθεραπεία είναι η χρήση ωκεάνιων στοιχείων για την υγεία και τη θεραπεία ή τη διαχείριση διαφορετικών καταστάσεων υγείας. Σκεφτείτε για παράδειγμα την καταπραϋντική δράση του θαλασσινού νερού στο σώμα και το πνεύμα σας καθώς κολυμπάτε, ή τη σύνδεση του καθαρού θαλασσινού αέρα με έναν “καθαρό” νου. Διάφοροι πολιτισμοί ανά τον κόσμο, απολαμβάνουν τα οφέλη της θαλασσοθεραπείας εδώ και μερικές χιλιάδες χρόνια. Η θαλασσοθεραπεία είναι απολύτως ασφαλής, έχει μακρά ιστορία “χρήσης”, και πολλά οφέλη για την συνολική σας υγεία και ευεξία. Είναι επίσης μια φυσική και μη τοξική μέθοδος αυτο-φροντίδας με ελάχιστο κόστος.

  • Η δύναμη του Ωκεανού

Λένε ότι υπάρχει μια βαθειά και φυσική σύνδεση μεταξύ του νερού των ωκεανών και των δικών μας σωματικών υγρών (σκεφτείτε το αίμα και το πλάσμα, τον ιδρώτα και τα αλμυρά μας δάκρυα). Τα μεταλλικά στοιχεία στο ωκεάνιο νερό και στα σωματικά μας υγρά υπάρχουν σε αμφότερα σχεδόν στην ίδια αναλογία.

  • Άλατα της Θάλασσας

H χρήση θαλασσινών αλάτων στη ρουτίνα περιποίησής σας βοηθά στην εξισορρόπηση και τη ρύθμιση των ηλεκτρολυτών στο σώμα και είναι πηγή απορρόφησης θρεπτικών συστατικών. Χαλαρώστε σε λουτρά με θαλασσινό αλάτι για αποτοξίνωση, αποτρέψτε και αντιμετωπίστε τις επώδυνες μυϊκές κράμπες μετά την προπόνηση και προετοιμάστε το σώμα και το μυαλό σας για έναν ξεκούραστο και ευχάριστο ύπνο αμέσως μετά το βραδινό σας μπάνιο. Το θαλασσινό αλάτι περιέχει επίσης μαγνήσιο, που είναι γνωστό ότι μπορεί να μειώσει τους μυικούς πόνους και να αυξήσει φυσικά τη διάθεσή σας.

  • Φύκι: Το απόλυτο superfood

Λουσμένα από τα πλούσια σε ορυκτά νερά του ωκεανού, τα φύκια είναι πραγματικά ένα δώρο της φύσης. Με θρεπτικά συστατικά που αγαπά το δέρμα, τα φύκια προσφέρουν τροφή σε ιοντική μορφή, πράγμα που σημαίνει ότι το δέρμα σας την απορροφά σαν σφουγγάρι. Επιπλέον, τα φύκια περιέχουν πολύ πιο δραστικές ενώσεις και θρεπτικά συστατικά από οποιοδήποτε άλλο φυτό του εδάφους. Τα φύκια παρέχουν απαραίτητα αμινοξέα, υγιή λιπαρά και ένα ευρύ φάσμα βιταμινών και μετάλλων, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών Α, Β, Γ, Δ, Ε και Κ.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Διατροφή : Τρόφιμα που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου

Αυτοφροντίδα : Μάθε να διαχειρίζεσαι το άγχος σου

Άσκηση: Βασικός παράγων για την πρόληψη της σεξουαλικής δυσλειτουργίας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς η αυτοφροντίδα βοηθά στην σκέψη και στον έλεγχο του άγχους;

Φροντίδα: Πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι η καθημερινή επαφή με τη φροντίδα του εαυτού μας μπορεί να μας βοηθήσει να μειώσουμε το άγχος και την κατάθλιψη, ενώ παράλληλα μας βοηθά να βελτιώσουμε την υγεία μας

Είστε εξ αποστάσεως εργαζόμενος; 5 έξυπνοι τρόποι για να παραμένετε συνδεδεμένοι και παραγωγικοί

«Με τη συνεχή καλλιέργεια ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, οι εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να προσφέρουν εξαιρετική δουλειά, να υπερασπίζονται καινοτόμες ιδέες και να είναι ο καλύτερος εαυτός τους», εξήγησε ο Tipton. Επαινέστε δημόσια, δώστε σχόλια ιδιωτικά

6 Συμβουλές για όμορφη επιδερμίδα

Επιδερμίδα: Εάν θέλετε να εξομαλύνετε τον τόνο του δέρματός σας, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένων αλλαγών συμπεριφοράς και φυσικών συστατικών.

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.