Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Θαλασσινό αλάτι: Τι προσφέρει το θαλασσινό αλάτι στον οργανισμό μας;

Θαλασσινό αλάτι: Τι προσφέρει το θαλασσινό αλάτι στον οργανισμό μας;

Θαλασσινό αλάτι: Το θαλασσινό αλάτι μπορεί να κάνει ένα πιάτο ξεχωριστό με τρόπους που απλά το κανονικό επιτραπέζιο αλάτι δεν μπορεί. Επιπλέον, μπορεί όχι μόνο να μας ενυδατώνει, αλλά και να μας κρατά πιο υγιείς.

Το θαλασσινό αλάτι είναι απλώς ένα άλλο αλάτι σύμφωνα με ορισμένους, αλλά άλλοι αναγνωρίζουν ότι έχει μερικές μοναδικές ιδιότητες. Το θαλασσινό αλάτι αποτελείται από κρυσταλλωμένο αλάτι από θαλασσινό νερό, που σημαίνει ότι περιέχει μέταλλα που συμβάλλουν στη γεύση του. Το θαλασσινό αλάτι μπορεί να κάνει ένα πιάτο ξεχωριστό με τρόπους που απλά το κανονικό επιτραπέζιο αλάτι δεν μπορεί. Επιπλέον, μπορεί όχι μόνο να μας ενυδατώνει, αλλά και να μας κρατά πιο υγιείς.

Γιατί πρέπει να καταναλώνουμε θαλασσινό αλάτι;

  • Ενυδάτωση – Το θαλασσινό αλάτι βοηθά το σώμα να απορροφήσει νερό για βέλτιστη ενυδάτωση, καθώς και βοηθά το σώμα να παραμείνει ενυδατωμένο για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.
  • Μειώνει την κατακράτηση υγρών – Το θαλασσινό αλάτι είναι φορτωμένο με μέταλλα όπως το κάλιο και το νάτριο που βοηθούν στην απελευθέρωση του κατακρατημένου νερού. Το να ρίχνετε θαλασσινό αλάτι στο φαγητό σας μπορεί να βοηθήσει στην πέψη και να μειώσει το φούσκωμα (καλύτερα να μην προσθέτετε επιτραπέζιο αλάτι στο φαγητό ή να τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε συντηρητικά).
  • Υψηλό σε μέταλλα – Το θαλασσινό αλάτι έχει 84 ίχνη μετάλλων. Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η διαδικασία καλλιέργειας μας έκανε να χάσουμε βασικά μέταλλα στα τρόφιμα μας. Η προσθήκη μερικές πρέζες θαλασσινού αλατιού στο φαγητό ή το νερό σας επιτρέπει στο σώμα να απορροφήσει τα απαραίτητα μέταλλα για βέλτιστη υγεία.
  • Ηλεκτρολύτες – Το θαλασσινό αλάτι είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο και νάτριο. Αυτά τα μέταλλα είναι βασικά για την υγεία των μυών, του εγκεφάλου και της καρδιάς. Η προσθήκη θαλασσινού αλατιού και μιας στύψης λεμονιού είναι πιο χρήσιμη για την αύξηση των ηλεκτρολυτών από τα δημοφιλή αθλητικά ποτά.
  • Αποτρέπει τις κράμπες – Τα μέταλλα που βρίσκονται στο θαλασσινό αλάτι βοηθούν στη διατήρηση της χαλάρωσης των μυών. Οι μύες μας αρχίζουν να σφίγγονται και να συστέλλονται όταν δεν έχουμε αυτά τα μέταλλα, προκαλώντας συμπτώματα όπως κράμπες, μυϊκό πόνο και σύνδρομο ανήσυχων ποδιών. Το μαγνήσιο στο θαλασσινό αλάτι παίζει μεγάλο ρόλο στην πρόληψη των κράμπες. Το να κάνετε μπάνιο με αλάτι Epson είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να ανακάμψετε από μια κουραστική μέρα.
  • Βελτιώνει την πέψη – Το θαλασσινό αλάτι βοηθά στη δημιουργία υδροχλωρικού οξέος, ενός οξέος που παράγεται στο στομάχι για να βοηθήσει στη διάσπαση των τροφίμων. Η έλλειψη υδροχλωρικού οξέος μπορεί να δημιουργήσει συμπτώματα όπως φούσκωμα, καούρα, αέρια και δυσπεψία. Η εναλλαγή από επιτραπέζιο αλάτι σε θαλασσινό αλάτι θα βοηθήσει στη βελτίωση της πέψης σας.
  • Τρέφει τα επινεφρίδια – Τα επινεφρίδια παράγουν ορμόνες που είναι ζωτικής σημασίας για τη ζωή. Αυτές περιλαμβάνουν ορμόνες που ρυθμίζουν το μεταβολισμό και την αρτηριακή μας πίεση. Τις περισσότερες φορές, τα επινεφρίδια μας είναι υπερβολικά διεγερμένα και εκτός ισορροπίας. Οι στρεσογόνοι παράγοντες από τη ζωή, η κακή διατροφή και η καφεΐνη καταστρέφουν τα επινεφρίδια μας και μπορεί να προκαλέσουν κόπωση, υψηλή αρτηριακή πίεση, αύξηση βάρους, μυϊκή αδυναμία και κυκλοθυμία. Το κάλιο και το νάτριο στο θαλασσινό αλάτι βοηθούν στην εξισορρόπηση των επινεφριδίων και στην πρόληψη της δυσλειτουργίας των επινεφριδίων.

  • Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση – Τα μέταλλα στο θαλασσινό αλάτι βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής και ενισχύουν το ανοσοποιητικό, το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Η φλεγμονή που προκαλείται από την κακή διατροφή και τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη οδηγεί σε υψηλή αρτηριακή πίεση. Η αντικατάσταση του επιτραπέζιου αλατιού με θαλασσινό αλάτι υψηλής ποιότητας και η αύξηση της πρόσληψης νερού μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς και να βοηθήσει στην πρόληψη των καρδιακών παθήσεων.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποιο είδος αλατιού είναι το καλύτερο;

Ποια τα οφέλη που προσφέρει η κατανάλωση θαλασσινού αλατιού;

5 Θεαματικά οφέλη του θαλασσινού αλατιού στη διατροφή σας

Για ποιους λόγους είναι σημαντικό το θαλασσινό αλάτι για την υγεία;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών κατά την ποδηλασία

«Υπάρχουν απλά προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε», λέει ο Δρ Κάκαρ. "Το να έχετε πιο χοντρές λαβές ώστε να μην πιέζεστε τόσο δυνατά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Τα γάντια ποδηλάτου βοηθούν επίσης και μερικές φορές βάζουν τον καρπό σας σε καλύτερη θέση από το να ασκείτε πίεση στην παλάμη σας." Δεν μπορείτε πάντα να αποφύγετε ένα ατύχημα, αλλά μπορείτε να κάνετε τη βόλτα σας ασφαλέστερη φορώντας πάντα κράνος ποδηλάτου.

Τι να προσέξετε στα απωθητικά κουνουπιών;

Εντομοαπωθητικά: Όταν ένα κουνούπι σας δαγκώνει, τρυπάει το δέρμα χρησιμοποιώντας ένα στοματικό εξάρτημα που ονομάζεται προβοσκίδα για να απορροφήσει αίμα.

Close Icon