Αυτοφροντίδα

Θάλασσα Οφέλη Υγεία: Μια βόλτα στην παραλία είναι επωφελής για την υγεία σου [vid]

Θάλασσα Οφέλη Υγεία: Μια βόλτα στην παραλία είναι επωφελής για την υγεία σου [vid]

Θάλασσα Οφέλη Υγεία: Ανακάλυψε πώς το να είσαι στην παραλία μπορεί να είναι επωφελές για την υγεία σου, σωματική και ψυχική.

Τους καλοκαιρινούς μήνες, ο καθένας λατρεύει να πηγαίνει στην παραλία, ενώ ιδιαίτερα προνομιούχοι είναι αυτοί/ες που ζουν κοντά στο θαλασσινό νερό. Η παραλία μπορεί να είναι ένα πολύ χαλαρωτικό μέρος, όπου μπορείτε να για λίγο να αφήσετε στην άκρη τις καθημερινές έγνοιες και να απολαύσετε τα ευεργετικά οφέλη του ήλιου, της άμμου και του νερού. Εκτός του ότι είναι ένα υπέροχο μέρος για να απολαύσετε την σύνδεση με τον εαυτό σας, ένα ταξίδι στην παραλία μπορεί να έχει εκπληκτικά οφέλη για την υγεία.

  • Η παραλία μπορεί να ανακουφίσει αμέσως το άγχος

Όπως αναφέρθηκε, τα ηρεμιστικά αποτελέσματα των κυμάτων και του ήλιου δρουν άμεσα απελευθερώνοντας το νου από τις περιττές σκέψεις και βοηθώντας τον να αφήσει πίσω του για λίγο το άγχος. Η ζέστη του ήλιου, ο ήχος των κυμάτων και η αίσθηση των ποδιών σου στην άμμο μπορούν να σε βοηθήσουν στη διαχείρηση τυχόν συναισθημάτων άγχους και στρες.

  • Προάγει έναν καλύτερης ποιότητας ύπνο

Υπάρχουν τρεις κύριοι παράγοντες που μπορούν να εμποδίσουν τον ύπνο ενός ατόμου: άγχος, σωματική κόπωση και ανισορροπίες στις ορμόνες. Η παραλία μπορεί να σε βοηθήσει να διαχειριστείς το άγχος, να ρυθμίσεις τις ορμόνες και να δώσει την καθημερινή δόση άσκησης που χρειάζεσαι για να είσαι υγιής.

 

  • Μπορείς να απορροφήσεις την ημερήσια ποσότητα βιταμίνης D που χρειάζεσαι

Μόλις 10 λεπτά στον ήλιο, επιτρέπουν στο σώμα σου να απορροφήσει τέτοια ποσότητα βιταμίνης D που είναι αρκετή για ολόκληρη τη ημέρα σου. Η επιπλέον βιταμίνη D που απορροφάται κατά τον χρόνο παραμονής σου στην παραλία θα αποθηκευτεί στο σώμα σου για να χρησιμοποιηθεί αργότερα.

  • Προσφέρει πολλές ευκαιρίες άσκησης

Είτε κολυμπάς στο νερό, περπατάς στην άμμο ή πας για τζόκινγκ, υπάρχουν ατελείωτες ευκαιρίες για άσκηση στην παραλία.

  • Είναι επωφελής για το δέρμα σου

Η άμμος λειτουργεί ως scrub για το δέρμα σου, ενώ το αλμυρό νερό της θάλασσας μπορεί να αποτοξινώσει τους πόρους μόλις τους ανοίξει ο ήλιος, Επιπλέον, το ιώδιο στο νερό μπορεί να καταστρέψει τυχόν βακτήρια στο δέρμα σου που μπορούν να προκαλέσουν κηλίδες. Απλώς μην ξεχνάς να φοράς πάντα αντηλιακό!

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα : Συμβουλές για νέες μαμάδες

Σεξουαλική ζωή : Κρατήστε την ζωντανή μέσα στον γάμο

Ατμοσφαιρική ρύπανση : Μειώνει το προσδόκιμο ζωής ατόμων με καρδιακά προβλήματα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το mindfulness βελτιώνει την ευημερία και τη σωματική υγεία

Διαλογισμός Mindfulness: Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

Διαλογισμός: Μια ενδελεχής λίστα των οφελών του στην υγεία θα ήταν πιθανώς ανεξάντλητη, αλλά παρακάτω θα βρείτε ορισμένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού, καθώς και τους λόγους που συνίσταται να τον εξασκείτε τακτικά στη ζωή σας.

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.