Αυτοφροντίδα

Σχέση: Διασκεδαστικές δραστηριότητες για να κάνετε με το ταίρι σας!

Σχέση: Διασκεδαστικές δραστηριότητες για να κάνετε με το ταίρι σας!

Σχέση: Σε αυτό το άρθρο, εξερευνήστε ιδέες για διασκεδαστικές δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε ως ζευγάρι, να μοιραστείτε ποιοτικό χρόνο και να δημιουργήσετε νέες αναμνήσεις μαζί.

Είναι εύκολο να βαρεθείτε μια σχέση, ειδικά αν δεν αφιερώσετε χρόνο για να διασκεδάσετε μαζί. Αν ψάχνετε πράγματα να κάνετε ως ζευγάρι για να φέρετε περιπέτεια ή/και ρομαντισμό στη σχέση σας μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε τον δεσμό σας. Σε αυτό το άρθρο, εξερευνήστε ιδέες για διασκεδαστικές δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε ως ζευγάρι, να μοιραστείτε ποιοτικό χρόνο και να δημιουργήσετε νέες αναμνήσεις μαζί.

Διασκεδαστικές δραστηριότητες που θα ζωντανέψουν τη σχέση σας!

  • Δραστηριοποιηθείτε μαζί. Η συμμετοχή σε σωματικές δραστηριότητες μαζί μπορεί επίσης να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να περάσετε χρόνο μαζί. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές υπέροχες ιδέες που θα σας βοηθήσουν να συνδεθείτε.
  • Ασκηση. Τα οφέλη της κοινής άσκησης είναι πολλά. Όχι μόνο θα περάσετε περισσότερο χρόνο μαζί, αλλά θα βελτιώσετε επίσης τη γενική υγεία σας, θα αποκτήσετε καλύτερη φόρμα και θα βελτιώσετε ακόμη και τη σεξουαλική σας ζωή. Η άσκηση έχει συνδεθεί με βελτιωμένη εικόνα σώματος, μειωμένη σεξουαλική και στυτική δυσλειτουργία και βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη διέγερση στις γυναίκες. Αυτό μπορεί να σημαίνει να κάνετε μια βόλτα μαζί, να πάτε σε ένα μάθημα γιόγκα, να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή άσκησης στο σπίτι ή να παίξετε ένα παιχνίδι γυμναστικής σε μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών. Η κοινή άσκηση μπορεί επίσης να είναι με τη μορφή μιας επίπονης δραστηριότητας όπως το βάψιμο ενός δωματίου, ο καθαρισμός ενός υπογείου ή η φύτευση ενός κήπου.
  • Χορός. Παίξτε αυτούς τους παλιούς δίσκους (αν τους έχετε ακόμα) ή βάλτε στην αγαπημένη σας λίστα αναπαραγωγής. Ζητήστε από τον σύντροφό σας έναν χορό στην κουζίνα. Ή, κάντε τις κινήσεις σας έξω στην πόλη και χτυπήστε ένα χορευτικό κλαμπ.
  • Εξερευνήστε ένα χόμπι μαζί. Ένας άλλος τρόπος για να συνδεθείτε ως ζευγάρι είναι να περάσετε χρόνο μαζί εξερευνώντας ένα χόμπι. Αυτό μπορεί να είναι κάτι που απολαμβάνετε και οι δύο να κάνετε ή μπορεί να απολαμβάνετε να βοηθάτε ο ένας τον άλλον να εξερευνήσετε τα ατομικά σας ενδιαφέροντα.
  • Ξεκινήστε ένα νέο χόμπι. Βρείτε κοινό έδαφος και αναζητήστε χόμπι που θα απολαμβάνετε μαζί. Εάν δεν μπορείτε να συμφωνήσετε σε μια δραστηριότητα που απολαμβάνετε και οι δύο, επιλέξτε να κάνετε ξεχωριστά χόμπι στο ίδιο δωμάτιο ή στον ίδιο καναπέ. Για παράδειγμα, αν ένα άτομο θέλει να κάνει λεύκωμα, μπορεί να το κάνει ενώ ο σύντροφός του παίζει βιντεοπαιχνίδια.
  • Μαγειρέψτε μαζί. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να σπάσετε τα μεζούρα και τα βιβλία μαγειρικής για να εμπλουτίσετε τα πράγματα στην κουζίνα. Εάν έχετε παιδιά, πάρτε τουλάχιστον μία νύχτα το μήνα για να φάτε βραδινό αφού τα παιδιά πάνε για ύπνο. Μαγειρέψτε μαζί και απολαύστε ένα ωραίο ήσυχο γεύμα μόνο για τους δυο σας. Εάν μπορείτε να βγείτε από το σπίτι, το να κάνετε μαζί ένα μάθημα μαγειρικής είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να μάθετε μερικές νέες συνταγές και τεχνικές μαγειρικής.
  • Ανακαίνιση. Επιλέξτε ένα δωμάτιο για να το διακοσμήσετε ξανά μαζί. Θα μπορούσε να είναι ένα δωμάτιο που χρειάζεται μια οργανωτική ανανέωση ή ένα δωμάτιο που θέλετε να φρεσκάρετε αφού το χρησιμοποιείτε συχνά. Η διακόσμηση δεν είναι να είσαι κύριος σχεδιαστής εσωτερικών χώρων. Πρόκειται για τον χρόνο που περνάτε εσείς και ο σύντροφός σας ενώ αναδιοργανώνετε, επαναπροσδιορίζετε ή αξιολογείτε τις ανάγκες που έχετε για ένα συγκεκριμένο δωμάτιο ή χώρο στο σπίτι σας.
  • Χαλαρώστε Μαζί. Η δραστηριοποίηση και η εξερεύνηση των χόμπι μπορεί να είναι διασκεδαστική, αλλά μερικές φορές μπορεί να θέλετε να κάνετε κάτι πιο χαλαρωτικό ή χαμηλών τόνων μαζί. Αυτό μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να απογοητευτείτε και να χαλαρώσετε απολαμβάνοντας ο ένας την παρέα του άλλου.
  • Μοιράσου ένα βιβλίο. Κουλουριαστείτε στον καναπέ ή στο κρεβάτι και διαβάστε ένα βιβλίο μαζί. Διαβάστε δυνατά ή διαβάστε μαζί ήσυχα. Ξεκινήστε τη δική σας ιδιωτική λέσχη βιβλίων για τους δυο σας. Συζητήστε τα βιβλία που διαβάζετε πίνοντας καφέ ή το αγαπημένο σας γεύμα.
  • Ακούστε ένα Podcast ή ένα ηχητικό βιβλίο. Χαλαρώστε στον καναπέ και συντονιστείτε σε ένα podcast ή ένα ηχητικό βιβλίο μαζί. Επιλέξτε κάτι αστείο για να προσθέσετε λίγο γέλιο που τονώνει τη διάθεση στη ζωή σας ή κάτι παρακινητικό που μπορεί να σας ενδυναμώσει ως άτομα και ως ζευγάρι.
  • Παίξε παιχνίδια. Είτε παίζετε μαζί το Xbox είτε κάθεστε με ένα καλό παιχνίδι με κάρτες, επιτραπέζιο παιχνίδι ή παζλ, τα παιχνίδια μπορούν να σας ανακουφίσουν πολύ από το άγχος. Παίζοντας παιχνίδια με τον σύντροφό σας θα σας χαρίσουν πολλές στιγμές για να γελάσετε και να δοκιμάσετε το ανταγωνιστικό σας πνεύμα. Τα παιχνίδια μπορεί να είναι και σέξι. Σκεφτείτε το strip poker ή το Twister. Γιατί όχι? Το παιχνίδι ξεκίνησε!

  • Παρακολουθήστε τηλεόραση και ταινίες. Η παρακολούθηση τηλεόρασης και ταινιών μαζί είναι μια από τις πιο απλές δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε μετά από μια κουραστική μέρα εργασίας. Αλλά να είστε σίγουροι ότι είστε μόνο οι δυο σας, κάθεστε μαζί και πιασμένοι χέρι χέρι. Χωρίς gadget. Δεν υπάρχουν ενημερώσεις κατάστασης ή αναρτήσεις στο Instagram. Είναι μια υπέροχη στιγμή για να στριμώξετε και να έρθετε πιο κοντά κάνοντας κάτι τόσο απλό όπως να παρακολουθείτε μια σειρά ή μια ταινία του Netflix.
  • Δοκιμάστε ένα μασάζ για ζευγάρια. Ανοίξτε λίγη χαλαρωτική μουσική, χαμηλώστε τα φώτα και κάντε ο ένας στον άλλο ένα μασάζ. Εάν δεν θέλετε να δεσμευτείτε για ένα μασάζ ολόκληρου του σώματος, μπορείτε να δοκιμάσετε ένα μασάζ χεριών ή ποδιών και να δείτε πού θα σας οδηγήσει.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Ποια η σχέση ανάμεσα σε έναν ευτυχισμένο γάμο και 2 συγχρονισμένους εγκεφάλους;

Για ποιο λόγο είναι σημαντικό να κάνουμε δραστηριότητες εκτός σπιτιού;

Ποιες είναι οι πιο συχνές φαντασιώσεις που έχουν οι άντρες στο μυαλό τους;

Πώς θα μάθετε να νοιάζεστε για τον εαυτό σας;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου;

Σχεδιάζοντας ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και δημιουργώντας ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας και πιθανώς να μειώσουμε τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων ασθενειών.

Κηπουρική: Ένα φυσικό ενισχυτικό της διάθεσης

Η κηπουρική είναι κάτι περισσότερο από ένα χόμπι - είναι μια πολύπλευρη θεραπευτική δραστηριότητα που μπορεί να φωτίσει τη διάθεσή σας, να μειώσει το άγχος και να ενισχύσει τη συνολική αίσθηση ευεξίας.