Αυτοφροντίδα

Stillness: Η τέχνη της ακινησίας σε έναν κόσμο που κινείται διαρκώς

Stillness: Η τέχνη της ακινησίας σε έναν κόσμο που κινείται διαρκώς

Stillness: Σε έναν κόσμο που κινείται διαρκώς με φρενήρεις ρυθμούς, είναι σημαντικό να σταματάς και να χαλαρώνεις, απολαμβάνοντας την απόλυτη ηρεμία.

Το θέμα της ακινησίας εμφανίζεται συχνά. Πρόκειται για την κατάσταση της απόλυτης ηρεμίας και συχνά είναι συνώνυμη με την ησυχία, την σιωπή, την ηρεμία και την αδράνεια. Πολλοί επιχειρηματίες μιλούν για τα οφέλη της επίτευξης ακινησίας ως ισορροπίας στη ζωή μιας πολυάσχολης επιχειρηματικής ζωής. Αυτά τα οφέλη διαφέρουν, αλλά οι τρόποι με τους οποίους όλοι επιτυγχάνουμε ακινησία είναι λίγο πολύ οι ίδιοι. Είτε βρίσκετε ακινησία μέσω διαλογισμού, είτε περπατάτε στη φύση, είτε ακούτε τους ήχους του τρεχούμενου νερού, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εξάσκηση θα πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας, αν δεν είναι ήδη. Εδώ είναι τέσσερα οφέλη για την επίτευξη ακινησίας.

1. Εύρεση εστίασης

Αρκετοί επιχειρηματίες ασκούν ακινησία για να διατηρήσουν την εστίαση καθ’ όλη τη διάρκεια της εργασίας τους. Σε αυτή την περίπτωση, η εύρεση ακινησίας επιτρέπει στα μέλη να επανέλθουν στο καθήκον με ιδιαίτερη εστίαση και επιμέλεια, αντί να προσπαθούν να αντιμετωπίσουν πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

2. Κέντρο στον εαυτό σας

Συχνά αναφέρεται η πράξη του να επικεντρώνεται κάποιος στον εαυτό του κατά τη διάρκεια μιας κουραστικής ημέρας. Για πολλούς επιχειρηματίες, φαίνεται ότι η εξάσκηση της ακινησίας βοηθά στην επίτευξη ισορροπίας όταν τα πράγματα δεν είναι συγχρονισμένα.

3. Βελτιωμένη παραγωγικότητα

Συχνά αναφέρεται το θέμα της παραγωγικότητας. Η μη επίτευξη ακινησίας κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να σας οδηγήσει σε αποτυχία αργότερα, αυξάνοντας την πιθανότητα απόσπασης της προσοχής, άγχους και κακού ύπνου.

4. Καταπραΰνει το άγχος

Σχεδόν όλοι οι επιχειρηματίες περιγράφουν τις ηρεμιστικές επιπτώσεις της επίτευξης ακινησίας καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας. Συνδυάζεται με αισθήματα ανακούφισης, κινήτρων, ανανέωσης και ειρήνης.

Η σιωπή προσφέρει ευκαιρίες για αυτοπροβληματισμό και ονειροπόληση, η οποία ενεργοποιεί πολλά μέρη του εγκεφάλου. Μας δίνει χρόνο να μειώσουμε τον εσωτερικό θόρυβο και να αυξήσουμε την επίγνωση του τι έχει μεγαλύτερη σημασία. Και καλλιεργεί την επίγνωση – αναγνώριση και εκτίμηση της παρούσας στιγμής.

Επιπλέον, η σιωπή έχει σωματικά οφέλη:

  • Μειώνει την αρτηριακή σας πίεση
  • Μειώνει τον καρδιακό σας ρυθμό
  • Σταθεροποιεί την αναπνοή σας
  • Μειώνει την ένταση των μυών
  • Αυξάνει την εστίαση και τη γνώση

Οι εξωστρεφείς μπορούν να είναι απόλυτα άνετοι σε έντονες καταστάσεις, ενώ οι εσωστρεφείς τείνουν να είναι περισσότερο αντανακλαστικοί. Προτιμούν μικρότερα πλήθη και συχνά έχουν διορατικές σκέψεις. Εξαιτίας αυτού, οι εσωστρεφείς μπορεί να είναι καλύτερα τοποθετημένοι για να εκτιμούν τις ήρεμες στιγμές. Η κοινωνία τείνει να εκτιμά τους εξωστρεφείς επειδή είναι πιο επικοινωνιακοί ή καλύτεροι παρουσιαστές. Πρέπει όμως να αναγνωρίσουμε ότι οι εσωστρεφείς επεξεργάζονται πληροφορίες με τρόπο που προάγει τη δημιουργικότητα και την επίλυση προβλημάτων επειδή μιλούν λιγότερο και ακούνε περισσότερο.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα smart headbands σας κάνουν όντως πιο χαλαρούς;

Μικρές πράξεις καθημερινής αγάπης προς τον εαυτό μας

Παραδοθείτε σε υπέροχα αρώματα που ξυπνούν τις αισθήσεις

Ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε όταν το άγχος σας χτυπά την πόρτα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Όταν η τέχνη είναι το μέσο έκφρασης και φροντίδας του εαυτού

Τέχνη αυτοφροντίδα: Η δημιουργία αλλάζει και διευρύνει το μυαλό μας, μαθαίνοντάς μας να είμαστε σε εγρήγορση στις άπειρες λεπτομέρειες του κόσμου γύρω μας. Όταν αισθανόμαστε άρρωστοι, είναι συχνά δύσκολο να εστιάσουμε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από τον πόνο μας. Η δημιουργία τέχνης στρέφει την προσοχή μας προς τα έξω. Οι άνθρωποι που δημιουργούν συχνά περιγράφουν τη διαδικασία σα να βρίσκονται σε μια ευχάριστη «ροή» στην οποία χάνουν την αίσθηση του χρόνου, των ανησυχιών και του σωματικού πόνου. Όταν έχουμε την εμπειρία να αξιοποιήσουμε αυτή τη ροή, αποκτούμε πρόσβαση σε ένα δημιουργικό μέρος του μυαλού μας που συνεχίζει να μας ευχαριστεί ακόμα και όταν δεν κάνουμε τέχνη.

Εξοικονομήστε χρήματα γρήγορα και αποτελεσματικά

Εξοικονόμηση χρημάτων: Η οικονομία του σπιτιού ή του πορτοφολιού μας, μπορεί μοιραία να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολη. Οι πειρασμοί γύρω μας άλλωστε, είναι πια πάρα πολλοί και τα χρήματα ολοένα και λιγοστεύουν.

Ενισχύστε την μνήμη σας μέσα από έξυπνες τεχνικές

Μνήμη οργάνωση: Ανάμεσα στους πιο βασικούς λόγους για τους οποίους ξεχνάμε ευκολότερα βρίσκονται η προχωρημένη ηλικία και οι διαταραχές άγχους που μπορεί να αντιμετωπίζουμε την δεδομένη στιγμή στη ζωή μας.

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.