Αυτοφροντίδα

Οργάνωση χρόνου: Προσαρμόστε το time management στην καθημερινότητά σας

Οργάνωση χρόνου: Προσαρμόστε το time management στην καθημερινότητά σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Δυσκολεύονται ιδιαίτερα να συναντήσουν φίλους, να κάνουν πράγματα που τους αρέσουν ή να διεκπεραιώσουν δουλειές που χρειάζεται να κάνουν, ώστε να κρατήσουν, για παράδειγμα, το σπίτι τους σε μία τάξη. Οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται σε μία διαρκή κίνηση, χωρίς να συνειδητοποιούν ότι θα μπορούσαν να κερδίσουν εστω λίγο ελεύθερο χρόνο, αν βελτίωναν την οργάνωσή τους. Γιατί στην πραγματικότητα, όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Αν διαβάζετε αυτό το άρθρο, τότε, πιθανότατα, ανήκετε και εσείς σε αυτή την κατηγορία των ανθρώπων και εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Διαβάστε λοιπόν παρακάτω, με ποιους τρόπους θα κάνετε τη ζωή σας πιο ήρεμη. Γιατί η ηρεμία μας, είναι αλληλένδετη με την ποιότητα της ζωής μας.

Ιδού μερικές συμβουλές.

  • Χρησιμοποιήστε ημερολόγιο: Χρησιμοποιώντας ένα ημερολόγιο για να σημειώσουμε ακόμα και τις πιο μικρές μας υποχρεώσεις, μπορούμε να οπτικοποιήσούμε τον χρόνο μας, έτσι ώστε να τον
    οργανώσουμε καλύτερα. Με αυτό τον τρόπο θα δούμε, ουσιαστικά, μπροστά στα μάτια μας το χρόνο που μας απομένει μέσα στη μέρα και πού μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε κάτι πιο δημιουργικό.
  • Προγραμματισμός ύπνου: Αν εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας να κοιμάται νωρίτερα το σίγουρο είναι ότι θα έχετε περισσότερη ενέργεια και αυτό είναι μόνο το ένα θετικό. Αν κοιμάστε συγκεκριμένες ώρες, θα ξέρετε την ακριβή ώρα του ύπνου σας και άρα, θα μπορείτε να προγραμματίζετε ό,τι επιθυμείτε να κάνετε, μέχρι τη συγκεκριμένη εκείνη η ώρα χωρίς άγχος. Επιπλέον, αν έχετε παιδιά μπορείτε να σηκωθείτε νωρίτερα, πριν δηλαδή από τα παιδιά και να διεκπεραιώσετε όποια εργασία έχετε, χωρίς διακοπές.
  • Όχι άλλες αναβολές: Κοινώς μην αφήνεις για αύριο, ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα. Είναι πολύ σημαντικό να διεκπεραιώνετε ό,τι έχετε να κάνετε μέσα στη μέρα, ώστε να μη μεταφέρεται στην
    επόμενη, γιατί με αυτό τον τρόπο και χρόνο χάνετε και γεμίζετε τη ζωή σας με περιττό άγχος.
  • Οργανώστε τις δουλειές του σπιτιού: Αν οργανώσετε σωστά τις δουλειές του σπιτιού, θα ξέρετε περίπου πόσο χρόνο χρειάζεται η καθεμία και έτσι θα τις κάνετε με τη σειρά που μπορείτε, αναλόγως το χρόνο που έχετε διαθέσιμο. Έτσι, αν για παράδειγμα, έχετε προγραμματίσει από πριν να έχετε δύο ώρες ελεύθερες για τον εαυτό σας, θα ξέρετε και πόσο χρόνο έχετε, για να αφιερώσετε στο συγύρισμα του σπιτιού σας.
  • Βάλτε τα όλα στο πρόγραμμα: Αν τα βάλετε όλα σε ένα πρόγραμμα, θα γλιτώσετε ακόμα και τις άσκοπες μετακινήσεις. Γιατί αν, παραδείγματος χάριν, πρέπει να πάτε στο ταχυδρομείο και στην τράπεζα αλλά ξεχάστε το ένα από τα δύο, αναγκαστικά θα μετακινηθείτε δύο φορές. Ενώ αν τα έχετε στο πρόγραμμα ή γραμμένα στο ημερολόγιο σας, θα τα κάνετε όλα με μία μετακίνηση.
  • Ζητήστε βοήθεια: Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που έχετε να κάνετε, είναι να ζητήσετε βοήθεια όταν τη χρειάζεστε. Δεν είναι δυνατόν να περνάνε όλα από το χέρι σας και να έχετε και ελεύθερο χρόνο. Ζητήστε από το σύντροφό ή το συγκάτοικο σας, να αναλάβει κάποιες από τις δουλειές που πρέπει να γίνουν.

Αν ακολουθήσετε όλα τα βήματα παραπάνω, ένα είναι σίγουρο. Ξαφνικά θα αρχίσει να εμφανίζεται στο πρόγραμμά σας ελεύθερος χρόνος. Όταν πια σας γίνει συνήθεια η σωστή οργάνωση, θα δείτε ότι ο ελεύθερος χρόνος σας θα αυξηθεί κατακόρυφα!

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τρόποι αποφόρτισης για τους ελεύθερους επαγγελματίες προς αποφυγή του burnout

9 βραδινές συνήθειες που θα βοηθήσουν να βελτιώσεις την προσωπική σου ανάπτυξη

Πόσο ελεύθερο χρόνο χρειάζόμαστε για να νοιώθουμε ευτυχισμένοι σύμφωνα με μελέτη

Όταν ξέρεις πώς να εκτιμάς τα απλά πράγματα στη ζωή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

7 εκπληκτικά οφέλη για την ψυχική υγεία από τα παιχνίδια με χαρτιά

Επιτραπέζια: Τα παιχνίδια με κάρτες μπορεί να προσφέρουν πολλά εκπαιδευτικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά οφέλη, που κυμαίνονται από βελτιωμένες μαθηματικές δεξιότητες έως αυξημένη αίσθηση αυτοεκτίμησης.

Πώς να κοιμηθείτε καλύτερα ενώ έχει ζέστη;

Ύπνος: Η θερμοκρασία του σώματός μας πέφτει φυσιολογικά λίγο κατά τη διάρκεια του ύπνου και ένα δροσερό περιβάλλον ύπνου είναι ιδανικό για έναν καλό ύπνο.

Ξέρατε ότι το Feng Shui μπορεί να διατηρηθεί και στις διακοπές σας;

Feng Shui: Το Φενγκ Σούι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να κάνετε αυτό το ονειρεμένο ταξίδι αλλά και κατά τη διάρκεια και μετά το ίδιο το ταξίδι. Σας εξηγούμε πώς χρησιμοποιείτε το Φενγκ Σούι στο ταξίδι.