Αυτοφροντίδα

Πρωινό ξύπνημα: Έξυπνοι τρόποι για να γίνεις άμεσα πρωινός τύπος

Πρωινό ξύπνημα: Έξυπνοι τρόποι για να γίνεις άμεσα πρωινός τύπος

Πρωινό ξύπνημα: Για να γίνεις πρωινός τύπος, χρειάζεσαι ένα καλό πρόγραμμα, το οποίο θα σε βοηθήσει, ειδικά αν είσαι γονιός και ενδιαφέρεσαι να ξυπνάς ευχάριστα! Πώς, όμως, θα γίνει αυτό;

Για πολλούς ανθρώπους το πρωινό ξύπνημα είναι ένα βάσανο! Είναι απολύτως λογικό να μη μπορείς να ξυπνήσεις πρωί αν ξενυχτάς βλέποντας σειρές, αν τρως βαριά ή αν πατάς συνεχώς το snooze στο  ξυπνητήρι! Για να γίνεις πρωινός τύπος, χρειάζεσαι ένα καλό πρόγραμμα, το οποίο θα σε βοηθήσει, ειδικά αν είσαι γονιός και ενδιαφέρεσαι να ξυπνάς ευχάριστα! Πώς, όμως, θα γίνει αυτό;

7 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να ξυπνάς πρωί

  • Βάλε έναν στόχο: Αν βάλεις στο μυαλό σου ως στόχο να ξυπνήσεις πρωί, τότε θα το καταφέρεις.  Αυτό θα σε κάνει να κοιμηθείς πιο νωρίς για να ξυπνήσεις στην ώρα σου!
  • Δημιούργησε μια πρωινή ρουτίνα: Οργάνωσε τις πρωινές σου συνήθειες και βαλ’ τες σε μία σειρά! Για παράδειγμα, μπορείς να ξεκινάς τη μέρα σου με ένα ντους, μετά ντύσου, φάε το πρωινό σου,
    πλύνε τα δόντια σου, φτιάξε τα μαλλιά σου, βάλε τις κρέμες σου, βάψου και είσαι έτοιμος/ -η να πας δουλειά!
  • Ξεκίνησε αργά: Ξεκίνησε με τον ύπνο τουλάχιστον 15-30 λεπτά νωρίτερα από τη συνηθισμένη ώρα σου. Στη συνέχεια, προσπάθησε να ξυπνάς 15-30 λεπτά νωρίτερα από τη συνηθισμένη ώρα αφύπνισης. Προσπάθησε να το κάνεις αυτό για μια εβδομάδα. Ακόμα κι αν αποτύχεις, απλά προσπάθησε ξανά.

  • Κράτα το τηλέφωνό σου μακριά: Αν βάζεις ξυπνητήρι στο κινητό σου, τοποθέτησέ το σε κάποιο άλλο δωμάτιο. Αν σηκωθείς για να το κλείσεις, τότε θα καταφέρεις να ξυπνήσεις πιο γρήγορα!
    5. Απόκτησε φυσικό φως και καθαρό αέρα: Όταν σηκωθείς, φρόντισε να ανοίξεις τις κουρτίνες για να μπει φως και, στη συνέχεια, άνοιξε τα παράθυρα για να αεριστεί το δωμάτιο! Απομακρύνοντας το διοξείδιο του άνθρακα από το δωμάτιο, θα είναι πιο εύκολο να ξυπνήσει ο εγκέφαλός σου!
  • Το σώμα σου μπορεί να σε ακούσει: Αν πριν κοιμηθείς έχεις φάει βαριά, είναι σίγουρο πως δεν θα ξυπνήσεις εύκολα! Επίσης, ένα όμορφος τρόπος για να αφυπνίσεις τον εγκέφαλο είναι η ενυδάτωση του οργανισμού. Πιες ένα ποτήρι νερό με μία φέτα λεμόνι! Η διάθεσή σου θα αλλάξει αμέσως!
  • Επίτρεψε στον εαυτό σου ημέρες διαλείμματος: Δεν χρειάζεται να ξυπνάς καθημερινά στις 6 ή στις 7 το πρωί. Επίλεξε 2 μέρες την εβδομάδα να ξυπνάς 1-2 ώρες αργότερα! Με αυτόν τον τρόπο κι εσύ θα νιώθεις πιο ξεκούραστος / -η και θα είσαι γεμάτος/ -η ενέργεια!!!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

3 tips για μαμάδες με πολλές καθημερινές ασχολίες που θα σας λύσουν τα χέρια

8 τοξικές πρωινές συνήθειες που εμποδίζουν την παραγωγικότητά σου

Ξυπνήστε νωρίς το πρωί για μεγαλύτερη επιτυχία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πώς το πρωινό ξύπνημα μπορεί να σε γλιτώσει από την κατάθλιψη

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.

Η αυτοφροντίδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επιπλοκών στις γυναίκες

Αυτοφροντίδα: Οι γυναίκες που είναι ευγενικές με τον εαυτό τους έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις σε σύγκριση με τις γυναίκες που δυσκολεύονται να φροντίσουν εαυτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. 

Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.