Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Pickleball: Ποια εκπληκτικά οφέλη προσφέρει το άθλημα αυτό;

Pickleball: Ποια εκπληκτικά οφέλη προσφέρει το άθλημα αυτό;

Pickleball: Το pickleball περιγράφεται συχνά ως διασταύρωση τένις, μπάντμιντον και πινγκ πονγκ. Μπορεί να παιχτεί ως μονό ή διπλό και το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μπάλα, μια ρακέτα και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια.

Το pickleball περιγράφεται συχνά ως διασταύρωση τένις, μπάντμιντον και πινγκ πονγκ. Μπορεί να παιχτεί ως μονό ή διπλό και το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μπάλα, μια ρακέτα και ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια. Επιπλέον, έρχεται με μερικά εκπληκτικά οφέλη για την υγεία. Δεν είναι περίεργο που το παιχνίδι αναπτύσσεται με εκπληκτικό ρυθμό. Από το 2013 έως το 2020, τα μέλη της Ένωσης Pickleball των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 1.000%, και υπολογίζεται ότι υπήρχαν 3,3 εκατομμύρια παίκτες pickleball στις ΗΠΑ. Αυτός ο αριθμός απλώς αυξάνεται, καθώς το παιχνίδι παίζεται τώρα σε περισσότερες από 25 χώρες.

Είναι μια εξαιρετική αερόβια προπόνηση

Υπολογίζεται ότι ένα παιχνίδι pickleball μπορεί να κάψει έως και 600 θερμίδες την ώρα, καθιστώντας το έναν εξαιρετικό τρόπο για να χάσετε βάρος ή να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος. Το Pickleball είναι μια αερόβια άσκηση, επομένως βοηθά στη βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων σας, στον έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα σας, στη ρύθμιση της αρτηριακής σας πίεσης και στη βελτίωση της καρδιαγγειακής σας κατάστασης.

Σας βοηθά να παραμένετε σε εγρήγορση

Το Pickleball είναι ένα παιχνίδι με γρήγορο ρυθμό που απαιτεί αποφάσεις σε κλάσματα δευτερολέπτου. Έρευνες έχουν δείξει ότι το παιχνίδι pickleball μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της γνωστικής σας λειτουργίας και της ανάκλησης μνήμης. Μπόνους: Αυτό το άθλημα γρήγορης σκέψης θα σας βοηθήσει επίσης να βελτιώσετε τον συντονισμό χεριού-ματιού σας με την πάροδο του χρόνου.

Είναι εύκολο στις αρθρώσεις

Άλλο όφελος; Το Pickleball είναι ένα άθλημα χαμηλών επιπτώσεων. Σε αντίθεση με το τένις ή το τρέξιμο, το pickleball δεν ασκεί μεγάλη πίεση στις αρθρώσεις και τους μύες σας. Παίζεται σε ένα γήπεδο μικρότερο από ένα κανονικό γήπεδο τένις. Ως αποτέλεσμα, οι παίκτες pickleball δεν χρειάζεται να ταξιδέψουν μακριά για να κρατήσουν την μπάλα στο παιχνίδι, μειώνοντας την καταπόνηση στα γόνατα, τους γοφούς και τους αστραγάλους τους. Το χειροποίητο σερβίς ελαχιστοποιεί επίσης το στρες των μυών και των αρθρώσεων, καθιστώντας το pickleball ιδανικό άθλημα για όλες τις ηλικίες.

Κάνει καλό στην καρδιά σας

Επειδή το pickleball είναι μια τόσο έντονη προπόνηση αςρόβια, είναι εξαιρετική για την υγεία της καρδιάς σας. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη έδειξε ότι το παιχνίδι pickleball μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου τροποποιώντας θετικά παράγοντες κινδύνου όπως τα επίπεδα χοληστερόλης και την αρτηριακή πίεση.

Μπορεί να ανακουφίσει το άγχος

Το pickleball δεν είναι μόνο εξαιρετική άσκηση για το σώμα σας, αλλά μπορεί να σας αποσπάσει την προσοχή από τα στρες που μπορεί να σας βαραίνουν — και να σας επιτρέψει να εστιάσετε σε κάτι θετικό και ευχάριστο. Επιπλέον, οι αερόβιες δραστηριότητες όπως το pickleball αναγκάζουν το σώμα σας να απελευθερώνει ενδορφίνες, νευροδιαβιβαστές που βοηθούν στην ανακούφιση από το στρες και το άγχος.

Είναι ένα κοινωνικό άθλημα

Επειδή απαιτεί τουλάχιστον δύο παίκτες, το pickleball είναι κοινωνικό άθλημα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε ανθρώπους και να κάνετε νέους φίλους, ειδικά αν γίνετε μέλος ενός συλλόγου ή πρωταθλήματος. Όχι μόνο θα μπορέσετε να κοινωνικοποιηθείτε, αλλά θα ασκηθείτε επίσης στη διαδικασία. Αυτό λέμε win-win.

Επιπλέον, τα κοινωνικά αθλήματα όπως το pickleball μπορούν να σας βοηθήσουν να αποτρέψετε τα συναισθήματα μοναξιάς και κατάθλιψης και η αυξημένη κοινωνικοποίηση μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο. Ίσως το καλύτερο όφελος από όλα είναι ότι το pickleball είναι απλά διασκεδαστικό! Ανεξάρτητα από το επίπεδο δεξιοτήτων ή τους στόχους φυσικής σας κατάστασης, αν ψάχνετε για έναν ευχάριστο τρόπο να δραστηριοποιηθείτε, το pickleball ταιριάζει. Πριν σηκώσετε τη ρακέτα, μην ξεχάσετε να ζεσταθείτε!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τζέιμι Φοξ: Η οικογένεια διαψεύδει τις φήμες για επιδείνωση της υγείας του

Γιατί η αύξηση της φυσικής σας δραστηριότητας είναι καλή για την υγεία σας

Πόσο σημαντική είναι η διατήρηση των θετικών σκέψεων κατά τη διάρκεια της άσκησης;

Μπορεί το ψάρεμα να μειώσει το άγχος που αισθανόμαστε;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών κατά την ποδηλασία

«Υπάρχουν απλά προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε», λέει ο Δρ Κάκαρ. "Το να έχετε πιο χοντρές λαβές ώστε να μην πιέζεστε τόσο δυνατά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Τα γάντια ποδηλάτου βοηθούν επίσης και μερικές φορές βάζουν τον καρπό σας σε καλύτερη θέση από το να ασκείτε πίεση στην παλάμη σας." Δεν μπορείτε πάντα να αποφύγετε ένα ατύχημα, αλλά μπορείτε να κάνετε τη βόλτα σας ασφαλέστερη φορώντας πάντα κράνος ποδηλάτου.

Close Icon