Αυτοφροντίδα

Όρεξη φαγητό: Τρως από πλήξη, γιατί συμβαίνει αυτό

Όρεξη φαγητό: Τρως από πλήξη, γιατί συμβαίνει αυτό

Όρεξη φαγητό: Τρως από πλήξη, γιατί συμβαίνει αυτό.  Γνωρίζατε ότι η κατανάλωση από την βαρεμάρα μπορεί να είναι τόσο φυσική όσο είναι ανθυγιεινή; Ας εξερευνήσουμε τη φύση αυτής της συμπεριφοράς.

Είναι μια συμπεριφορά που εκδηλώνεται σε πολλούς ανθρώπους, αλλά είναι δυνατόν να αλλάξει. Μπορεί ή όχι να είναι απαραίτητο, αυτό που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι αν είναι ανθυγιεινό, καθώς η υπερβολική κατανάλωση όταν γίνεται συνήθεια μπορεί να γίνει επικίνδυνη. Τρώμε συνήθως έτσι ώστε ο οργανισμός να συνεχίζει να λειτουργεί. Παρόλο που, καθώς είμαστε αναπόσπαστα όντα, υπάρχει επιρροή άλλων σημαντικών τομέων για την ευημερία μας, για παράδειγμα, συναισθηματική και κοινωνική.  Τρώγοντας από πλήξη σημαίνει ότι τρώμε φαγητό όταν τα πνεύματα μας είναι κουρασμένα. Αυτό έχει να κάνει με το συναισθηματικό βασίλειο. Στην πραγματικότητα, μιλάμε για συναισθηματική πείνα όταν ψάχνουμε για φαγητό για αυτό που δεν μπορούμε να λύσουμε με άλλους τρόπους.

Τρώμε από πλήξη επειδή το φαγητό σχετίζεται επίσης με τα πρότυπα μάθησης. Έτσι, αυτό που μας οδηγεί να τρώμε μπορεί να καθοριστεί από διάφορες περιστάσεις. Όταν αισθανόμαστε βαριεστημένοι μπαίνουμε σε έναν φαύλο κύκλο στον οποίο παρεμβαίνουν τα συναισθήματά μας, οι σκέψεις και οι συμπεριφορές μας. Λοιπόν, μη γνωρίζοντας τι να κάνουμε μας κατακλύζει και για να σπάσουμε αυτόν τον κύκλο, αναζητούμε κάτι για να διασκεδάσουμε. Σε αυτήν την περίπτωση, το φαγητό. Επιπλέον, μπορεί να συμβεί ότι, χωρίς να γνωρίζουμε τι να κάνουμε με το μυαλό μας, στρέφουμε στο σώμα ως αμυντικό μηχανισμό για να αποφύγουμε την αγωνία μας. Έτσι, η ανία που οδηγεί στη βρώση χαρακτηρίζεται από το “επείγον”, να μην έχει όρια, να προκαλεί ενοχή και ντροπή ή να είναι έντονη συμπεριφορά. Η φυσιολογική πείνα είναι σταδιακή, μπορεί να περιμένει και συνήθως δεν δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα.

Είναι σημαντικό να προσδιορίσετε εάν είναι υπερβολικό ή όχι, να αναλάβετε δράση και να επιλέξετε ένα μονοπάτι που προωθεί την ευημερία σας!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τα ”Ναι” και τα ”Όχι ” της σωστής διατροφής

Οι λόγοι που επιμένουμε να τρώμε ενώ δεν πεινάμε

Μύθοι και αλήθειες για την δίαιτα

Διατροφή : γιατί θέλουμε το απαγορευμένο;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.