Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Μπορεί η αερόβια άσκηση να ανακουφίσει τις ημικρανίες;

Μπορεί η αερόβια άσκηση να ανακουφίσει τις ημικρανίες;

Η αερόβια άσκηση μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση της συχνότητας και της έντασης των ημικρανιών.

Η ημικρανία είναι μια νευρολογική διαταραχή που προκαλεί έντονο, παλλόμενο πονοκέφαλο συνήθως στη μία πλευρά του κεφαλιού. Μπορεί επίσης να συνοδεύεται από ναυτία, έμετο, ευαισθησία στο φως και στον ήχο. Οι ημικρανίες μπορεί να διαρκέσουν από μερικές ώρες έως και μερικές ημέρες και μπορεί να είναι εξουθενωτικές. Ενώ δεν υπάρχει θεραπεία για την ημικρανία, υπάρχουν διάφορες θεραπείες που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της συχνότητας και της έντασης των κρίσεων. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εξελίξεις είναι ο ρόλος της άσκησης στη διαχείριση της ημικρανίας.

Μπορεί η Αερόβια Άσκηση να Αποτρέψει την Ημικρανία;

Μελέτες δείχνουν ότι η τακτική αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ημικρανιών. Η αερόβια άσκηση, επίσης γνωστή ως καρδιακή άσκηση, αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό και τον ρυθμό της αναπνοής σας. Παραδείγματα αερόβιας άσκησης περιλαμβάνουν το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι, την ποδηλασία και τον χορό.

Πώς βοηθάει; Η αερόβια άσκηση μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες, ενός από τους πιο συνηθισμένους παράγοντες που πυροδοτούν την ημικρανία. Επίσης, απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι φυσικοί αναλγητικοί του σώματός σας, κατά τη διάρκεια της άσκησης. Μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ημερών ημικρανίας που βιώνετε κατά μέσο όρο κατά 0,6 ημέρες το μήνα. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της διάρκειας και της έντασης των κρίσεων ημικρανίας.

Πρέπει να Αποφεύγετε την Άσκηση Εάν Έχετε Ήδη Ημικρανία;

Για τους περισσότερους ανθρώπους με ημικρανία, η ήπια έως μέτρια αερόβια άσκηση κατά τη διάρκεια μιας κρίσης ημικρανίας είναι ασφαλής και μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στη βελτίωση των συμπτωμάτων. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε το σώμα σας. Εάν η άσκηση επιδεινώσει τον πονοκέφαλο σας, σταματήστε την άσκηση και ξεκουραστείτε. Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι για ορισμένα άτομα, η έντονη άσκηση μπορεί στην πραγματικότητα να πυροδοτήσει ημικρανία. Εάν παρατηρήσετε ότι η έντονη άσκηση πυροδοτεί τις ημικρανίες σας, ίσως χρειαστεί να προτιμήσετε πιο ήπιες μορφές άσκησης, όπως το περπάτημα ή η γιόγκα.

Η αερόβια άσκηση μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση της συχνότητας και της έντασης των ημικρανιών. Εάν πάσχετε από ημικρανία, συζητήστε με το γιατρό σας σχετικά με το εάν η αερόβια άσκηση είναι κατάλληλη για εσάς και ξεκινήστε με ένα πρόγραμμα ήπιας άσκησης που μπορείτε να αυξήσετε σταδιακά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Μπορεί η ατμοσφαιρική ρύπανση να προκαλέσει πονοκεφάλους;

Μασάζ κεφαλιού για ανακούφιση από τον πονοκέφαλο

Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι τύποι ημικρανιών;

Τι να κάνετε αν έχετε συχνές ημικρανίες;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Συμβουλές άσκησης για ηλικιωμένους που οδηγούν σε μια υγιέστερη και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Ηλικιωμένοι: Εκτός από δραστηριότητες μέτριας ή έντονης έντασης, είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τους ηλικιωμένους να ενσωματώνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης και ασκήσεις ισορροπίας τουλάχιστον δύο ημέρες την εβδομάδα.

Λιγότερο προφανείς λόγοι για τους οποίους δεν μπορείτε να χάσετε βάρος

Απώλεια βάρους: Οι ανεπάρκειες της βιταμίνης D, του σιδήρου και των βιταμινών Β, η αντίσταση στην ινσουλίνη και τέλος το σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών (PCOS) μπορούν να οδηγήσουν σε ευαισθησία στην ινσουλίνη και να συμβάλουν στην αύξηση βάρους.

Πώς να κάθεστε λιγότερο και να κινείστε περισσότερο

Κίνηση: Η καθιστική συμπεριφορά σχετίζεται με μια σειρά κινδύνων για την υγεία, από αυξημένες πιθανότητες για χρόνιες ασθένειες όπως καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και καρκίνο έως δυνητικά μικρότερη διάρκεια ζωής, λέει κάθε μελέτη.

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Close Icon