Αυτοφροντίδα

Μισώ αυτόν: Το να μισείς κάποιον σε κρατά συνδεδεμένη με αυτόν

Μισώ αυτόν: Το να μισείς κάποιον σε κρατά συνδεδεμένη με αυτόν

Μισώ αυτόν: Το να μισείς κάποιον σε κρατά συνδεδεμένη με αυτόν. Είναι ανθρώπινο να μισείς κάποιον που μας έκανε πολύ κακό. Ωστόσο, αυτό είναι ένα συναίσθημα που φυλακίζει και βλάπτει περαιτέρω τον κομιστή του. 

Πιστεύουμε ότι όταν κάποιος μας βλάπτει σοβαρά ή μας προδίδει, η μόνη απάντησή μας μπορεί να είναι να τον  απογοητεύσουμε και να ταχθούμε εναντίον του, γιατί αυτό του αξίζει. Δεν συνειδητοποιούμε ότι το μίσος σε ένα άτομο μας κρατά συνδεδεμένους μαζί του και ότι ο μόνος τρόπος να ελευθερωθούμε είναι να συγχωρήσουμε και να αφήσουμε, με συμβολικό τρόπο, αυτήν την εμπειρία.

Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να ξέρετε ότι είναι απολύτως ανθρώπινο να διατηρούμε συναισθήματα μίσους απέναντι σε εκείνους που μας πληγώνουν. Τα συναισθήματά σας είναι έγκυρα και έχετε το δικαίωμα να τα αισθανθείτε. Είναι ακόμη κατανοητό ότι θέλετε να τιμωρήσετε αυτό το άτομο. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ότι, μισώντας, είστε οι τιμωρημένοι. Λένε ότι το να κρατάς μνησικακία είναι σαν να κρατάς έναν καύσιμο στο χέρι σου και να περιμένεις τον άλλο να καεί και είναι απολύτως αλήθεια. Εσείς ζείτε κάθε μέρα με αυτό το σκοτάδι μέσα σας, εσείς συνεχίζετε να ξαναζείτε πόνο, προδοσία και επιθετικότητα σε καθημερινή βάση. Με αυτόν τον τρόπο, παραμένετε αλυσοδεμένοι σε αυτό το άτομο που μισείτε τόσο πολύ, οι πράξεις του συνεχίζουν να οδηγούν και να ρυθμίζουν το δώρο σας και δεν είστε ελεύθεροι.

Δεν είναι όλα τα αδικήματα εξίσου σοβαρά, οπότε σε ορισμένες περιπτώσεις η απελευθέρωση θα είναι πιο περίπλοκη από ότι σε άλλες. Για να γίνει αυτό, το πρώτο και ουσιαστικό βήμα είναι να αποδεχτούμε τι συνέβη. Αποδεχτείτε το ως μέρος της ιστορίας σας, ώστε να μπορείτε να προχωρήσετε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πόσο καταστροφικά είναι τα "πρέπει"

Απόλαυσε την μοναξιά σου

Σκέφτεσαι να καπνίσεις... πήγαινε για τρέξιμο

Αυτοφροντίδα και συναισθηματική αναγέννηση

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.

Ρέικι : Ενισχύστε την ευημερία σας

Ρέικι : Στο παρόν άρθρο, ακολουθούν συμβουλές για να καταφέρετε μέσω της ενεργειακής θεραπείας να ανακτήσετε την ευημερία σας.

Γιόγκα για πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων

Αθλητισμός: "Υπάρχουν ξεχωριστές αλλά αλληλένδετες περιοχές στις οποίες η γιόγκα έχει συγκεκριμένα οφέλη, όχι μόνο για καρδιακές παθήσεις αλλά και για οποιαδήποτε ασθένεια", λέει ο ερευνητής και νευροεπιστήμονας της γιόγκα, Δρ Sat Bir Singh Khalsa, επίκουρος καθηγητής ιατρικής στη Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : Θεραπεύστε με την βοήθεια μέσω της Yoga και των Pilates

Αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα : αγκυλοποιητική σπονδυλίτιδα ,ε'ιναι μια φλεγμονώδη κατάσταση που επηρεάζει τη σπονδυλική σας στήλη, η τακτική κίνηση και η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση του πόνου και τη βελτίωση της κινητικότητας.