Αυτοφροντίδα

Ξέρω τον εαυτό μου: Η τέχνη της αυτογνωσίας

Ξέρω τον εαυτό μου: Η τέχνη της αυτογνωσίας

Ξέρω τον εαυτό μου: Η τέχνη της αυτογνωσίας. Είμαστε συνηθισμένοι στην ψυχική απασχόληση, στο να αποσπόμαστε εύκολα δίνοντας μεγαλύτερη προσοχή σε αυτό που κάνουν οι άλλοι και πώς συμπεριφέρονται.

Είμαστε ειδικοί στην κρίση, κριτική, παροχή συμβουλών, κατηγορώντας και βλέπουμε σε άλλους τι δεν μπορούμε να δούμε στον εαυτό μας. Όλα αυτά χρησιμεύουν για να μας χωρίσουν χωρίς να θέλουμε να δούμε όλες τις πτυχές του ποιοι πραγματικά είμαστε.

Γνωρίζοντας τον εαυτό μας μέσω της σχέσης με άλλους συνεπάγεται να ακούμε τον εαυτό μας σε αυτήν την αλληλεπίδραση , να παρατηρούμε τι μας παράγει, τι νιώθουμε και ποια συναισθήματα διεγείρονται με κάθε μία από τις στάσεις που μας αρέσουν ή δεν μας αρέσουν. Και πάνω απ ‘όλα να καταλάβουμε ότι αυτό που εμφανίζεται είναι κάτι δικό μας και έχει να κάνει με το πώς είμαστε. Η αυτογνωσία μας οδηγεί αναπόφευκτα στην αυθεντικότητα, δείχνοντας τον εαυτό μας με πιο ειλικρινές και πραγματικό τρόπο σε άλλους και ειδικά στον εαυτό μας , χωρίς να περάσουμε από την αυταπάτη. Αφαιρώντας από εμάς την ανάγκη να ευχαριστήσουμε ή να κατηγορήσουμε τι συμβαίνει σε εμάς.

Γνωρίζοντας καλύτερα τον εαυτό μας, αυξάνουμε την ικανότητά μας να δείξουμε την αυθεντικότητά μας . Όντας πιο διαφανείς και σαφείς, πιο κοντά στην αγάπη και το άνοιγμα της γνώσης. Είναι σε αυτό το ταξίδι όταν διερευνούμε το βάθος της σημασίας που έχει κάθε μια από τις εμπειρίες που περνάμε. Ανακαλύπτουμε λοιπόν πώς η αυτογνωσία είναι, πράγματι, μια θάλασσα χωρίς όρια, μέσω της οποίας ταξιδεύουμε καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής μας, μαθαίνοντας την κατανόηση και την αγάπη για τον εαυτό μας.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εναλλακτική λύση στο φοινικέλαιο δίνουν Καναδοι επιστήμονες με τη δημιουργία υποκατάστατου

Διαίσθηση, τι ακριβώς είναι και πότε να την εμπιστευόμαστε;

Γιατί μας αρέσει το σεξ

Ασκήσεις για την βελτίωση της μνήμης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Κερδίστε πολύτιμο χρόνο για τον εαυτό σας

Οργάνωση χρόνου: Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μία συνεχή κατάσταση άγχους και έχουν την εντύπωση ότι δεν έχουν καθόλου ελεύθερο χρόνο. Όλοι μπορούμε να ξεκλέψουμε λίγο χρόνο, αρκεί να οργανώσουμε το πρόγραμμά μας καλύτερα.

Πώς να γλιτώσετε από την κακοσμία στόματος

Κακοσμία στόματος: Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να μυρίσουμε την αναπνοή κάποιου και να χρειαστεί να κάνουμε ένα βήμα πίσω, λόγω της κακοσμίας. Ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί μήπως το ίδιο συμβαίνει και σε εσάς;

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.