Αυτοφροντίδα

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Εάν η κόπωση σας είναι νέα, συνοδευόμενη από άλλα συμπτώματα, ή είναι τόσο σοβαρή που δεν μπορείτε να λειτουργήσετε κανονικά, ξεκινήστε με μια επίσκεψη στο γιατρό σας. Αν έχεις ένα καθαρό πιστοποιητικό υγείας, αλλά ακόμα και να πέσεις στον τοίχο κόπωσης τις περισσότερες μέρες, δεν χρειάζεται να αποδεχθείς την εξάντληση ως κανονική. Εξακολουθείτε να μπορείτε να κάνετε αλλαγές που θα αυξήσουν το ενεργειακό σας επίπεδο.

Είναι προφανές ότι ο πολύ λίγος ύπνος θα σας αφήσει κουρασμένους. Αν συχνά κοιμάσαι λιγότερο από 7 ώρες τη νύχτα, δεν είναι πιθανό να είσαι εξαντλημένος. κινδυνεύετε επίσης να αντιμετωπίσετε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως κατάθλιψη, απώλεια βάρους κ.α Ο πολύ μικρός ύπνος είναι η πιο συνηθισμένη αιτία εξάντλησης. Αλλά κάποιες μελέτες έχουν δείξει ότι ο συνήθης ύπνος περισσότερες από εννέα ώρες κάθε βράδυ αυξάνει επίσης τον κίνδυνο για παχυσαρκία, διαβήτη και πονοκεφάλους. Το γέλιο είναι είναι μία από τις καλύτερες ενεργειακές τροφοδοσίες και δεν σας κοστίζει τίποτα. Δείτε μια αστεία ταινία, διαβάστε ένα αστείο μυθιστόρημα ή την αγαπημένη σας ταινία κόμικ, ή καλέστε εκείνο το φίλο που πάντα τα σπάει.

Ασχοληθείτε καθημερινά με μια αγαπημένη δραστηριότητα, ακόμη και για μικρό χρονικό διάστημα. Διαβάστε, κήπο ή ακούστε τα αγαπημένα σας τραγούδια. ό,τι σε κάνει να νιώθεις καλά. Ενισχύστε τη διάθεσή σας. Το άγχος, η αρνητικότητα και η κατάθλιψη είναι τεράστια πηγή ενέργειας. Εάν σας κατακλύζουν οι ζοφερές σκέψεις, μπορεί να χρειαστείτε επαγγελματική βοήθεια για να κουνήσετε τα σύννεφα. Αλλά για καθημερινό άγχος και μπλουζ, δοκιμάστε οποιοδήποτε από τα παρακάτω.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Πως μπορείς να βρεις ξανά τη σεξουαλική σου επιθυμία;

Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει τα συμπτώματα της δυσμηνόρροιας

"Κλειδιά" συμβατής διαχείρισης του στρες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να αντιμετωπίσετε φυσικά τον πονοκέφαλο

Πονοκέφαλος Φυσική Αντιμετώπιση: Για πολλούς ανθρώπους, ο πονοκέφαλος είναι μια δυσφορική κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά με αποτέλεσμα ο πόνος να επηρεάζει συνολικά τη ζωή τους. Στο κείμενο που ακολουθεί θα βρείτε τρόπους να απαλλαγείτε από τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους φυσικά.

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Η άσκηση στη φύση είναι ηρεμιστική

Αθλητισμός στη φύση: Οι ζωές μας είναι γεμάτες άγχος. Η προσπάθεια να διατηρηθεί μια ισορροπία μεταξύ της επαγγελματικής μας ζωής, των κοινωνικών και οικογενειακών υποχρεώσεων μπορεί να μην είναι πάντα μια εύκολη υπόθεση. Τα καλά νέα είναι πώς η σύνδεση με τη φύση και ειδικότερα η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους μπορεί να σας βοηθήσει να αποσυνδεθείτε από το άγχος και να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας, ενώ παραμένετε fit.

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Αυτο-φροντίδα είναι οποιαδήποτε ενέργεια ή συμπεριφορά που βοηθά ένα άτομο να αποφύγει προβλήματα υγείας. Το υπερβολικό στρες μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρδιακών προβλημάτων. Έτσι, να έχει την ανάγκη να ανακούφιστεί από το άγχος.

Απελευθερώστε την καταπιεσμένη σας ενέργεια μέσω των πολεμικών τεχνών

Αθλητισμός Οφέλη Υγεία: Το άγχος δεν επηρεάζει μόνο την ψυχική σας υγεία, αλλά έχει επίσης ορατές επιπτώσεις στο σώμα. Εάν είστε συνεχώς σε κατάσταση άγχους, οι μύες και το μυαλό σας είναι συνεχώς σε ένταση. Τα καλά νέα είναι πώς μπορείτε να κάνετε κάτι γι' αυτό. Ακολουθούν τρόποι με τους οποίους η εξάσκηση πολεμικών τεχνών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε το άγχος στη ζωή σας.

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Αν και εσείς ανήκετε στα άτομα με μείζονα κατάθλιψη και γενικευμένη αγχώδη διαταραχή, και νιώθετε ότι έχετε προσπαθήσει να φροντίσετε καλύτερα τον εαυτό σας. Τότε διαβάστε συμβουλές για να το επιτύχετε.

10 συμβουλές για να απελευθερωθείτε από τους τοξικούς γονείς

Τοξικοί Γονείς: Οι τοξικοί γονείς μπορεί να ελέγχουν τη ζωή σας και να σας προκαλέσουν σημαντική ψυχολογική βλάβη. Δεν είναι ασυνήθιστο για πολλά ενήλικα παιδιά να είναι δυσλειτουργικά, αλκοολικά ή να νιώθουν παγιδευμένα από τους τοξικούς γονείς, χωρίς να μπορούν να σταθούν στα πόδια τους και να προσπαθούν μάταια να καθησυχάσουν τους γονείς τους.