Αυτοφροντίδα

Κολύμβηση Οφέλη: Το κολύμπι είναι μια ολιστική μορφή αυτοθεραπείας της ψυχής [vid]

Κολύμβηση Οφέλη: Το κολύμπι είναι μια ολιστική μορφή αυτοθεραπείας της ψυχής [vid]

Κολύμβηση Οφέλη: Οι προκλήσεις της σύγχρονης ζωής, αλλαγές στο εργασιακό ή διαπροσωπικό μας περιβάλλον μπορεί να μας κάνουν να αισθανόμαστε μόνοι, με χαμηλή ενέργεια και διάθεση, Το κολύμπι, όπως και κάθε μορφή σωματικής δραστηρίοτητας στη φύση μπορεί να μας χαρίσει αυτό το απαραίτητο boost που έχουμε ανάγκη για να έρθουμε πιο κοντά σε μας και να μπορούμε να διαχειριστούμε τις καθημερινές προκλήσεις με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι σημαντική για τη διατήρηση της σωματικής σας υγείας. Τα οφέλη της στην ψυχική ευεξία είναι όμως εξίσου αξιοθαύμαστα. Ειδικότερα, το κολύμπι μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε το νου και την αενάως τρέχουσα σκέψη και να σας δώσει το απαραίτητο αυτό boost στη διάθεση και την ενέργειά σας.

Η διάθεσή μας και ο συναισθηματικός μας κόσμος είναι υπό συνεχείς μεταβολές. Διαφορετικοί παράγοντες και γεγονότα ζωής επηρεάζουν το πώς αισθανόμαστε με θετικούς ή άλλους τρόπους. Το άγχος που προκαλείται συχνά από την εργασία, τις οιονομικές ή συναισθηματικές προκλήσεις μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να προκαλέσει άβολες ψυχικές συνθήκες, όπως η κατάθλιψη και το άγχος. Επιπλέον, η γήρανση είναι επίσης ένας παράγοντας που επηρεάζει την ψυχική μας υγεία.

Πώς το κολύμπι μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας υγεία και ευεξία

  • Η τακτική άσκηση και εν γένει η σωματική δραστηριότητα έχουν θετικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία. Η άθληση μπορεί αποδεδειγμένα να βελτιώσει τη διάθεση, να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή σας και να μειώσει τον κινδύνο κατάθλιψης.
  • Επιπλέον, ερευνητικά ευρήματα έχουν συσχετίσει την τακτική σωματική δραστηριότητα και ειδικά την κολύμβηση με επιβράδυνση εκδήλωσης άνοιας και πρόληψη της γνωστικής μείωσης.
  • Ακόμη, το κολύμπι μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα, καθώς μπορεί να μειώσει το άγχος που συχνά συνδέεται με τις διαταραχές του ύπνου.

 

Στην Μεγάλη Βρετανία μια μελέτη που βασίστηκε σε αυτοαναφορές ατόμων με ψυχικές προκλήσεις που κολυμπούσαν τακτικά διαπίστωσε ότι η κολύμβηση μείωσε σημαντικά τα συμπτώματα του άγχους ή της κατάθλιψης σε περίπου 1,4 εκατομμύρια ενήλικες. Συγκεκριμένα, σχεδόν μισό εκατομμύριο Βρετανοί ενήλικες με προβλήματα ψυχικής υγείας έχουν δηλώσει ότι ο αριθμός των επισκέψεων σε γιατρούς και συμβούλους ψυχικής υγείας μειώθηκε χάρη στην κολύμβηση.

Είναι γνωστό ότι το θαλασσινό νερό (πλούσιο σε ιχνοστοιχεία και μέταλλα) και ο θαλάσσιος αέρας, χάρη στην περιεκτικότητά του σε αρνητικά ιόντα, μπορούν να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να έρθετε σε επαφή με το παρόν, ανακτώντας μια εγγύτερη σχέση με τον εαυτό σας και τον κόσμο. Αυτό συνήθως μας επιτέπει να αποκτήσουμε μια μεγαλύτερη ψυχική ανθεκτικότητα και εγρήγορση.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Κολλαγόνο : Πως ενισχύει την υγεία των μαλλιών

Βαφές μαλλιών : Παρενέργειες που προκαλούνται αν έχουν λήξει

Ενδομήτρια συσκευή (IUD) : Απογειώστε την σεξουαλική σας ζωή

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η γιόγκα ως τεχνική διαχείρισης του μυοσκελετικού πόνου

Αθλητισμός: Δεν είναι ακόμη πλήρως κατανοητό πώς η γιόγκα βοηθά τους ανθρώπους με πόνο. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γιόγκα μπορεί να μας βοηθήσει να ελέγξουμε πιο αποτελεσματικά το πώς σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε, τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Μπορεί επίσης να είναι αποτελεσματική, βελτιώνοντας την ευλυγισία των μυών, προάγοντας τη χαλάρωση, μειώνοντας τη φλεγμονή, αυξάνοντας την απελευθέρωση ενδορφινών που ανακουφίζουν από τον πόνο, βελτιώνοντας την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση του αυτοελέγχου και της αυτοπεποίθησής μας.

Καιρός να κόψετε το κάπνισμα

Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα είναι μία πολύ δύσκολη για να κοπεί συνήθεια. Εκτός από την εξάρτηση που ξεκάθαρα προκαλεί η νικοτίνη, υπάρχει και το συνήθειο της κίνησης του χεριού ή για τους πιο φανατικούς, του στριψίματος του τσιγάρου, που δύσκολα κόβεται. Οπότε πιστέψτε μας, δεν είστε οι μόνοι που δυσκολεύεστε.

Αναδείξτε τα αρώματα του χειμώνα μέσα από αρμονικούς DIY συνδυασμούς

Ποτ πουρί: Μπορείτε κυριολεκτικά να κάνετε το σπίτι σας να μυρίζει σαν σπιτική μηλόπιτα φούρνου, καφετέρια ή φρέσκια ανοιξιάτικη μέρα. Απλώς ρίξτε μερικά φρούτα, βότανα και μπαχαρικά σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό για να αναζωπυρωθούν τα αρώματα.

Φροντίζοντας το σώμα μας στην ινομυαλγία

Ινομυαλγία αυτοφροντίδα: Οι ασθενείς με ινομυαλγία συχνά βιώνουν πόνο που απλώνεται σε όλο το σώμα, αλλά εντοπίζεται πιο έντονα στον αυχένα, στους αγκώνες, στους ώμους, στα γόνατα και στους γλουτούς. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν το αίσθημα της συνεχούς κόπωσης, της μειωμένης συγκέντρωσης και των πονοκεφάλων.

Συμβουλές για να μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας

Χαμηλή αυτοεκτίμηση αυτοφροντίδα: Κάποιοι αντιμετωπίζουν προβλήματα χαμηλής αυτοπεποίθησης, όλη τους τη ζωή. Η κατάσταση αυτή ρίχνει την ψυχολογία μας, έχει κακό αντίκτυπο στις διαπροσωπικές μας σχέσεις και φυσικά, αναπόφευκτα, επηρεάζει την απόδοση στη δουλειά μας.

Πώς να σταματήσετε να τρώτε συναισθηματικά

Συναισθηματική διατροφή: Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε είναι να αναγνωρίσετε τα ερεθίσματα και τις καταστάσεις που πυροδοτούν την συναισθηματική διατροφή στη ζωή σας. Η τήρηση ημερολογίου διατροφής μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό καταστάσεων όπου κάποιος είναι πιο πιθανό να φάει λόγω συναισθηματικής παρά σωματικής πείνας. Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς σας είναι ένας άλλος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε εικόνα για τις διατροφικές σας συνήθειες.

"Στιγμές" ευτυχίας με αιθέρια έλαια

Αιθέρια έλαια Ευτυχία: Yπάρχουν αιθέρια έλαια που προάγουν την ευτυχία. Αυτά τα έλαια επηρεάζουν το μεταιχμιακό σύστημα του εγκεφάλου - το μέρος του εγκεφάλου που ελέγχει τα συναισθήματα, τη συμπεριφορά, τα κίνητρα, τη μακροπρόθεσμη μνήμη και την όσφρηση. Αυτά τα αιθέρια έλαια είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, του άγχους και της αυτοαμφισβήτησης.