Αυτοφροντίδα

Αθλητισμός Οφέλη: Η άσκηση ως αναπόσπαστο μέρος της φροντίδας του εαυτού [vid]

Αθλητισμός Οφέλη: Η άσκηση ως αναπόσπαστο μέρος της φροντίδας του εαυτού [vid]

Αθλητισμός Οφέλη: Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη διάθεσή σας, να σας δώσει ενέργεια, ακόμη και να παρατείνει τη διάρκεια ζωής σας. Εξού και στα πλαίσια μιας ρουτίνας αυτοφροντίδας θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστη πτυχή.

Οι γενικές συστάσεις προτείνουν τον στόχο των 30 τουλάχιστων λεπτών σωματικής δραστηριότητας κάθε μέρα. Εάν εξασκείστε ήδη, τότε είναι ώρα να συγχαρείτε τον εαυτό σας για το δώρο που κάνετε στην υγεία σας, σωματική και ψυχική. Εάν πάλι βρίσκετε την ιδέα ως πρόκληση, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε. Το σημαντικότερο όλων είναι να ακούσετε το σώμα σας και να το πάρετε με το μαλακό. Βάλτε μικρούς στόχους κάθε φορά, ώστε να είναι επιτεύξιμοι και συγχαρείτε τον εαυτό σας κάθε φορά που τους πετυχένετε. Έτσι θα έχετε περισσότερες πιθανότητες με το μέρος σας να παραμείνετε συνεπείς στην καλή συνήθεια.

Ποια είναι τα οφέλη της άσκησης για την υγεία μας;

  • Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση και μπορεί να ανακουφίσει από τα συμπτώματα του στρες και της κατάθλιψης

Είναι γνωστό ότι η σωματική δραστηριότητα διεγείρει τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου μας, τις ενδορφίνες, που ευθύνονται για τα αισθήματα ευφορίας και χαλαρότητας. Μπορεί επίσης να περιορίσει τα συμπτώματα του στρες, του άγχους, ακόμη και της κατάθλιψης. Επιλέψτε να περπατήσετε στο δικό σας ρυθμό, να κάνετε ποδήλατο ή να κολυμπήσετε τώρα που είναι καλοκαίρι και διαπιστώστε μόνες και μόνοι σας τα οφέλη.

  • Η άσκηση προάγει τον καλύτερο ύπνο

Εάν έχετε δυσκολία στον ύπνο, η τακτική σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα και πιο βαθιά. Το σημαντικότερο είναι να παρατηρήσετε τις ανάγκες του σώματός σας, προκειμένου να διαπιστώσετε ποια ώρα είναι καλύτερη για σας να ασκηθείτε. Όπως είπαμε και παραπάνω, οι ενδορφίνες θα σας δώσουν ένα αίσθημα ασφάλειας και ευεξίας, ενώ παράλληλα θα νιώσετε πιο χαλαροί/ες και πιθανώς ετοιμότεροι/ες να πάτε για ύπνο.

  • Η άσκηση προωθεί τη σεξουαλική σας ζωή

Η άσκηση σας προσφέρει καλύτερη μυϊκή δύναμη, γερότερη καρδιά και καλύτερη διάθεση. Αυτά με τη σειρά τους είναι σημαντικά για μια θρεπτική ερωτική επαφή. Παράλληλα, όταν γυμνάζεστε τακτικά αποκτάτε και μια εγγύτερη επαφή με το σώμα σας και μπορεί να αρχίσετε να νιώθετε καλύτερα με αυτό. Κι αυτό είναι σημαντικό, διότι γνωρίζουμε ότι η εικόνα που έχουμε για το σώμα μας επηρεάζει την αυτοπεποίθησή μας και την ερωτική μας διάθεση και εκφορά.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Φυσικό μακιγιάζ : Οι λόγοι για να το προτιμήσετε

Τρόποι να εντάξετε το θαλασσινό αλάτι στη ρουτίνα ομορφιάς σας

Νερό : Τα οφέλη του στον οργανισμό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Γιατί δεν είναι καλή ιδεά να τρώμε πριν τον ύπνο

Ύπνος φαγητό: Το να κοιμάστε έχοντας το αίσθημα της πείνας, μπορεί σίγουρα να σας κάνει να αισθανθείτε δυσαρέσκεια ή και ενόχληση που δεν έχετε ικανοποιήσει την όρεξή σας. Αλλά μπορεί να είναι πιο υγιεινό να πηγαίνετε στο κρεβάτι πεινασμένοι ή πεινασμένες, από το να τρώτε αργά το βράδυ πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου.

Φέρτε τη μαγεία του ωκεανού στο σπίτι σας

Θάλασσα Οφέλη: Τα ψυχολογικά οφέλη της θάλασσας και του θαλασσινού νερού στην ανθρώπινη υγεία μελετώνται ευρέως από επιστήμονες διαφόρων κλάδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, και μόνο η παραμονή μας δίπλα στο νερό έχει θετικό αντίκτυπο στην ψυχική μας υγεία.

Θυλακίτιδα : Τρόποι για να την αντιμετωπίσετε

Θυλακίτιδα : Είναι μια σχετικά κοινή πάθηση, αλλά πολλοί άνθρωποι τη θεραπεύουν στο σπίτι και δεν βλέπουν γιατρό, επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσο συχνή είναι.

Το ψάρεμα στη θάλασσα προσφέρει ηρεμία και χαλάρωση

Ψάρεμα: Το πρώτο βιβλίο για το ψάρεμα εκδόθηκε το 17ο αιώνα και οι πρώτοι αγώνες ψαρέματος πραγματοποιήθηκαν το 1930 στην Αγγλία. Εικόνες με ψαράδες, που χρησιμοποιούν καλάμι, υπάρχουν στην Αίγυπτο και χρονολογούνται στο 2000 π.Χ.

Διατάσεις: Είναι πολύ σημαντικές ως κομμάτι της εκγύμνασής μας

Διατάσεις: Το stretching (ή αλλιώς, οι διατάσεις) είναι απαραίτητο σε κάθε μορφή άσκησης και κυρίως είναι υγεία. Ειδικοί του Harvard Health τονίζουν πως το stretching διατηρεί την ελαστικότητα, τη δύναμη και την υγεία των μυών και πως αυτή η ελαστικότητα μας είναι απαραίτητη προκειμένου να διατηρήσουμε το εύρος των κινήσεων των συνδέσμων.

Ινομυαλγία : Τρόποι να την αντιμετωπίσετε

Ινομυαλγία : Η ινομυαλγία είναι μια πολύπλοκη διαταραχή που προκαλεί πόνο, ευαισθησία και κόπωση στους μύες συγκεκριμένων τμημάτων του σώματος, συμπεριλαμβανομένου του λαιμού, των ώμων, της πλάτης, των γοφών, των βραχιόνων και των ποδιών.

Πώς να διατηρήσω ζωντανό το κίνητρό μου να αθλούμαι;

Αθλητισμός: Είναι σύνηθες να ξεκινά κανείς με μεγάλη θέρμη τις προπονήσεις, αλλά μόλις περνά ο πρώτος καιρός, το κίνητρο μπορεί να δοκιμαστεί. Λίγο οι καθημερινές υποχρεώσεις, λίγο η διάθεσή μας που αλλάζει με το χρόνο, μπορεί να μας κάνουν να παρατήσουμε την άσκηση. Δείτε πώς μπορείτε να παραμείνετε πιστοί στην απόφασή σας να αθλείστε.