Αυτοφροντίδα

Κολύμπι: 4 λόγοι που σου κάνει καλό [vid]

Κολύμπι: 4 λόγοι που σου κάνει καλό [vid]

Κολύμπι: Ας ρίξουμε μία πιο προσεκτική ματιά σε ορισμένα μόνο από τα σημαντικά οφέλη του για την υγεία.

Οποιαδήποτε μορφή άσκησης έχει οφέλη, αλλά το κολύμπι είναι ξεχωριστό. Είναι μια προπόνηση ασφαλής και απευθύνεται σε άτομα κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Επιπλέον, έχει αποδεδειγμένα αγχολυτικές δράσεις! Αλλά, ας ρίξουμε μία πιο προσεκτική ματιά σε ορισμένα μόνο από τα οφέλη του.

  • Είναι μια προπόνηση για όλο το σώμα

Με το που μπεις στο νερό, κάθε κίνηση είναι προπόνηση. Και μπορεί να φαίνεται ότι τα πόδια και τα χέρια σας κάνουν το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς, αλλά δεν είναι έτσι. Η κολύμβηση ενισχύει τον πυρήνα σας, αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό και εμπλέκει σχεδόν όλους τους μύες στην πλάτη σας.

  • Είναι εύκολο στις αρθρώσεις σας

Με τις περισσότερες μορφές άσκησης, έχετε δύο επιλογές: υψηλή ένταση αλλά σκληρή για τις αρθρώσεις ή χαμηλή ένταση και εύκολη στις αρθρώσεις σας. Με την κολύμβηση, παίρνεις και τα 2. Η κολύμβηση είναι μια εξαιρετική προπόνηση για όσους είναι νέοι στο #FitLife. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Συμβούλιο για την Άσκηση, η άνωση μειώνει το σωματικό σας βάρος κατά 90 τοις εκατό. Αυτό σημαίνει ότι οι αρθρώσεις σας πρέπει να αντιμετωπίσουν μόνο το 10 τοις εκατό του συνηθισμένου φορτίου βάρους τους, το οποίο μπορεί να μειώσει δραστικά την πιθανότητα τραυματισμού σας.

  • Μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας

Εάν ζείτε με αρθρίτιδα, πολλές μορφές άσκησης μπορεί να είναι δύσκολες – αλλά το κολύμπι δεν είναι μία από αυτές. Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι το κολύμπι μπορεί ακόμη και να μειώσει τον πόνο και την ακαμψία που προκαλείται από την αρθρίτιδα. Μπορείτε να επιλέξετε μια προπόνηση κολύμβησης υψηλής έντασης για να ανεβάσετε πραγματικά τους καρδιακούς σας παλμούς ή να επιλέξετε μια χαλαρή ρουτίνα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, δεν θα επιδεινώσει την αρθρίτιδα και θα βοηθήσει τη γενική υγεία σας.

  •  Έγκυος; Κανένα πρόβλημα!

Είναι σημαντικό να παραμείνετε σωματικά δραστήριες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας – εάν είναι δυνατόν. Το κολύμπι είναι ένας από τους ασφαλέστερους τρόπους γυμναστικής κατά τη διάρκεια της κύησης. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με κοινά συμπτώματα της εγκυμοσύνης, όπως πόνους στην πλάτη και πρησμένες αρθρώσεις. Μια μελέτη του 2010 διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που κολύμπησαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχαν ελαφρώς μικρότερες πιθανότητες πρόωρου τοκετού. Και μην ανησυχείτε για τις χημικές ουσίες – η ίδια μελέτη διαπίστωσε ότι το χλώριο (και άλλες χημικές ουσίες πισίνας) δεν είχαν καμία επίδραση στα μωρά ή στις έγκυες γυναίκες.

Ακολουθεί βίντεο:

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Η αγχολυτική άσκηση που αγαπούν μικροί και μεγάλοι

Προπονήτρια αποκαλύπτει τα οφέλη της άγριας κολύμβησης στην ψυχική υγεία

Πώς να χάσετε βάρος κολυμπώντας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.