Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Καλοκαιρινή ζέστη: Συμβουλές ασφαλείας σε υψηλές θερμοκρασίες

Καλοκαιρινή ζέστη: Συμβουλές ασφαλείας σε υψηλές θερμοκρασίες

Καλοκαιρινή ζέστη: Με προσεκτική ενυδάτωση, αντηλιακή προστασία και προσοχή στα προειδοποιητικά σημάδια, μπορείτε να διασκεδάσετε και να παραμείνετε υγιείς όλο το καλοκαίρι!

Ο ήλιος λάμπει, η θάλασσα είναι γαλήνια και η ζέστη του καλοκαιριού μας έχει κατακλύσει. Ενώ το καλοκαίρι φέρνει χαρά και χαλάρωση, είναι σημαντικό να θυμόμαστε την ασφάλειά μας στις υψηλές θερμοκρασίες. Ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές, μπορούμε να απολαύσουμε τον ήλιο με τον πιο ασφαλή τρόπο.

Προστασία από τον Ήλιο

Ενυδάτωση και Δροσιά

Το πιο σημαντικό βήμα για την προστασία σας από τη ζέστη είναι η επαρκής ενυδάτωση. Πίνετε άφθονο νερό όλη την ημέρα, ακόμα και αν δεν διψάτε. Επιλέξτε δροσερό νερό ή σπιτικά ροφήματα φρούτων με λίγη ζάχαρη αντί για ζαχαρούχα ποτά ή αλκοόλ, τα οποία μπορούν να σας αφυδατώσουν. Επίσης, περάστε χρόνο σε δροσερά μέρη, όπως σκιερά σημεία, κλιματιζόμενους χώρους ή κοντά σε σιντριβάνια. Εάν ιδρώνετε πολύ, αντικαταστήστε τα ηλεκτρολύτη πίνοντας ποτά με ηλεκτρολύτες ή τρώγοντας φρούτα όπως μπανάνες ή πορτοκάλια.

Προστασία από τον Ήλιο

Ο καλοκαιρινός ήλιος μπορεί να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος.  Για να αποφύγετε εγκαύματα και την ηλιακή ακτινοβολία, φορέστε αντηλιακό με δείκτη προστασίας από τον ήλιο (SPF) 30 ή υψηλότερο. Εφαρμόστε το γενναιόδωρα σε όλο το εκτεθειμένο δέρμα σας 15 λεπτά πριν βγείτε έξω και επαναλάβετε τη χρήση κάθε δύο ώρες, ειδικά μετά το κολύμπι ή το σκούπισμα. Επιλέξτε καπέλα με φαρδύ γείσο, γυαλιά ηλίου που αποκλείουν τις υπεριώδεις ακτίνες UV και ελαφριά, φαρδιά ρούχα από φυσικές ίνες όπως το βαμβάκι, τα οποία θα σας κρατήσουν δροσερούς.

Προσοχή σε Επικίνδυνες Καταστάσεις

Σε ακραίες καιρικές συνθήκες, ο κίνδυνος για θερμοπληξία ή ηλίαση αυξάνεται.  Προσέξτε τον εαυτό σας και τους γύρω σας για σημάδια ζαλάδας, ναυτίας, πονοκεφάλου, υπερβολικής εφίδρωσης ή μυϊκών σπασμών. Εάν βιώσετε οποιοδήποτε από αυτά τα συμπτώματα, μετακινηθείτε αμέσως σε δροσερό μέρος, πιείτε δροσερό νερό και χαλαρώστε. Σε σοβαρές περιπτώσεις, καλέστε το 166 για άμεση ιατρική βοήθεια.

Προσοχή σε Επικίνδυνες Καταστάσεις

Εν κατακλείδι, απολαύστε το καλοκαίρι με ασφάλεια ακολουθώντας αυτές τις απλές συμβουλές. Με προσεκτική ενυδάτωση, προστασία από τον ήλιο και προσοχή σε ενδεικτικά σημάδια, μπορείτε να διασκεδάσετε και να παραμείνετε υγιείς όλο το καλοκαίρι!

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Βιταμίνη D: Το αντηλιακό δεν θα σας εμποδίσει να την παράγετε - Δείτε τι πρέπει να γνωρίζετε

Φροντίστε την επιδερμίδα σας το καλοκαίρι με αυτές τις 5 συμβουλές ομορφιάς

Αξιοποιώντας τη δύναμη της θάλασσας για να ενισχύσετε τη συναισθηματική σας ευεξία

DIY scrub με θεραπευτικό αλάτι από τη θάλασσα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να φροντίσετε μια θαλάσσια χελώνα αν την βρείτε τραυματισμένη;

Θαλάσσια χελώνα: Εάν συναντήσετε μια τραυματισμένη θαλάσσια χελώνα, είναι σημαντικό να χειριστείτε την κατάσταση με προσοχή και να ακολουθήσετε τα κατάλληλα βήματα για να εξασφαλίσετε την ευημερία της χελώνας.

Τι είναι η πρόπολη ποιες οι ιδιότητες και τα οφέλη της;

Πρόπολη οφέλη: Η πρόπολη περιέχει μια ποικιλία ενώσεων, όπως φλαβονοειδή, φαινολικά οξέα και τερπένια, τα οποία συμβάλλουν στις αντιμικροβιακές, αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές και ανοσοτροποποιητικές της ιδιότητες.

5 απροσδόκητες αιτίες απώλειας μνήμης 

Μνήμη: Όταν βρίσκεστε υπό στρες, το σώμα σας απελευθερώνει ορμόνες που μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα του εγκεφάλου να σχηματίζει και να ανακτά αναμνήσεις.

Ποια ροφήματα δρουν ως κατασταλτικά της όρεξης;

Διαχείριση βάρους: Ενώ ο καφές και το νερό με ανθρακικό μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της όρεξης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν αποτελούν μαγικές λύσεις για την απώλεια βάρους.

Close Icon