Αυτοφροντίδα

Interior Design: Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.

Η διάθεσή μας είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, αποτέλεσμα όλων των συναισθημάτων και των αντιδράσεων μας στο περιβάλλον. Μία συγκεκριμένη διάθεση μπορεί να παραμείνει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Η καλή διάθεση ή η κακή διάθεση είναι γνωστό ότι εξαρτώνται από τα γεγονότα, το χρώμα και οποιουσδήποτε άλλους εξωτερικούς παράγοντες γύρω μας. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται να δίνουμε μεγάλη έμφαση στη διάθεσή μας και να προσαρμόζουμε τη διακόσμηση του σπιτιού μας βάσει αυτού.

Διάθεση ανά δωμάτιο

Αν θέλετε να δώσετε στην κρεβατοκάμαρά σας μια πιο απαλή και οικεία αίσθηση, μπορείτε να μειώσετε την αντίθεση και να δουλέψετε με παρόμοια πιο απαλά, πιο αισθησιακά χρώματα.

Ο φωτισμός του μπάνιου και η επιλογή των χρωμάτων είναι σημαντικά γιατί είναι χρήσιμο να έχετε καλό φωτισμό όταν κοιτάτε τον καθρέφτη. Τα χειρότερα χρώματα για να δουλέψετε είναι σίγουρα τα κίτρινα και τα πράσινα, επομένως δεν συνιστώνται ιδιαίτερα. Ο φωτισμός πρέπει να είναι παρόμοιος με το φως της ημέρας, ώστε να αισθάνεται φυσικός.

Για να κάνετε την κουζίνα σας ένα ωραίο και συναρπαστικό μέρος του σπιτιού σας, τα χρώματα πρέπει να ταιριάζουν με αυτό το περιβάλλον. Αυτό είναι ένα καλό μέρος όπου μπορείτε να πειραματιστείτε με φωτεινούς και τολμηρούς συνδυασμούς χρωμάτων.

Τα δωμάτια που προορίζονται για δραστηριότητες θα πρέπει να είναι χρωματισμένα ανάλογα με τις δραστηριότητες που τους έχετε επιφυλάξει. Τα βαθιά χρώματα μπορούν να φέρουν μια φιλόξενη ατμόσφαιρα, ενώ κάτι πιο ανοιχτό θα μπορούσε να κάνει τον χώρο μεγάλο και ευρύχωρο. Οι αίθουσες δραστηριοτήτων όπως το παιδικό δωμάτιο θα πρέπει να είναι καλά φωτισμένοι και να περιέχουν ένα εστιακό σημείο όπου μπορεί το παιδί να εστιάσει στη δραστηριότητά του.

Τα επίσημα δωμάτια απαιτούν χρώματα που θα διατηρήσουν μια χαλαρή και διακριτική ατμόσφαιρα. Αυτό ισχύει για σαλόνια και τραπεζαρίες. Τα έπιπλα πρέπει να είναι οργανωμένα με τρόπο που να διευκολύνει τη συνομιλία και το δέσιμο και να αισθάνεστε ευπρόσδεκτοι και χαλαροί. Αυτοί οι τύποι δωματίων θα πρέπει να είναι ο τέλειος συνδυασμός σπιτικού και εκλεπτυσμένου – είναι καλύτερο να δουλέψετε με βαθιά, πλούσια χρώματα.

Σημαντικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στη διάθεση του δωματίου είναι το μέγεθος, το πόσο φωτισμένο είναι το δωμάτιο και η φωτεινότητα των χρωμάτων.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Τι σημασία έχει η φροντίδα του εαυτού μας;

Όταν οι στρατηγικές ευεξίας υπονομεύουν την ευημερία σας

Αυτοφροντίδα άγχος: 5 tips για να αποβάλετε το άγχος

6 Aσκήσεις που θα δυναμώσουν τη μέση σας

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

H άσκηση είναι ελιξίριο υγείας & μακροζωίας

Αθλητισμός: Το σώμα μας παράγει καρκινικά κύτταρα όλη την ώρα και είναι δουλειά του ανοσοποιητικού να τα σκοτώσει. Όταν οι μύες κινούνται, ενεργοποιούν το ανοσοποιητικό σύστημα, που στέλνει τα Τ κύτταρα για να καταστρέψει τυχόν καρκινικά κύτταρα.

Η γιόγκα μειώνει την «κακή» χοληστερόλη σε έναν μήνα-έρευνα

Αθλητισμός: Η χοληστερόλη είναι απαραίτητη από τον οργανισμό για τη διατήρηση της συνολικής υγείας. Ωστόσο, η υπερβολική «κακή» χοληστερόλη μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Ευτυχώς, υπάρχει λύση για όσους αναζητούν έναν εναλλακτικό τρόπο να μειώσουν τη χοληστερόλη τους.

Το φως στον ύπνο βλάπτει την υγεία σας

Νυχτερινό φως στον ύπνο: Η διατήρηση της κρεβατοκάμαράς σας σκοτεινής όχι μόνο σας βοηθά να έχετε έναν καλό ύπνο, αλλά μπορεί να μειώσει σημαντικά τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τρία σημαντικά προβλήματα υγείας, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.