Αυτοφροντίδα

Ηγεσία αυτοφροντίδα: Πώς να χαλαρώσετε από τις απαιτήσεις τις εργασίας σας;

Ηγεσία αυτοφροντίδα: Πώς να χαλαρώσετε από τις απαιτήσεις τις εργασίας σας;

Ηγεσία αυτοφροντίδα: Μην υποτιμάτε το άγχος, την κατάθλιψη ή την εξάντλησή σας. Ακόμη και οι ηγέτες επιτρέπεται να αγωνίζονται, και μόνο όταν μάθουμε να αντιμετωπίζουμε την κούρασή μας, μπορούμε να είμαστε πλήρως έτοιμοι να αναλάβουμε σίγουρα τις ανατροπές μπροστά το 2022.

Με τα χρόνια, έχουν αναπτυχθεί ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές που βοηθούν τους ανθρώπους σε θέσεις ευθύνης να παρακολουθούν την ψυχική τους υγεία διασφαλίζοντας ότι επαναφορτίζονται κατάλληλα, ώστε να είναι στα καλύτερά τους. Ας δούμε παρακάτω πώς μπορείτε να χαλαρώσετε λίγο από την εξουθενωτική πραγματικότητά σας:

  • Μάθετε να αποδέχεστε τα όριά σας: Όταν χαλαρώνετε, δεν είναι ασυνήθιστο που μια σειρά από ερωτήσεις αρχίζουν να αναπηδούν γύρω από το κεφάλι σας. Ποια μελλοντική ευκαιρία χάνετε αυτή τη φορά; Ποιος θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη βοήθειά σας; Τι άλλο θα μπορούσατε να κάνετε; Δουλεύετε λιγότερο από άλλους υπαλλήλους; Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση των εισερχομένων σας; Ως ηγέτες, έχετε πολλούς ανθρώπους που βασίζονται σε εσάς, και σε ορισμένες περιόδους μπορεί να είναι δύσκολο να δικαιολογήσετε έστω και μια βραδινή άδεια. Αλλά τελικά, όπως και οι υπάλληλοί σας, έχετε και σωματικά και ψυχικά όρια. Το να μάθετε να τα αποδέχεστε μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τη σημασία της μάχης μέσω της ενοχής για την πλήρη επαναφόρτιση, ακόμα κι αν χρειάζονται λίγα λεπτά για να απενεργοποιήσετε τους κινητήρες.
  • Αποσυμπιεστείτε από το άγχος: Ακόμα παλεύετε να αποσυμπιεστείτε; Σκεφτείτε το εξής: Συναισθήματα όπως η ενοχή και το άγχος είναι απομεινάρια μιας εποχής που σχεδόν τα πάντα απειλούσαν την ασφάλειά μας. Πριν από περίπου 80.000 χρόνια, οι κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες που απέτυχαν να παραμείνουν σε εγρήγορση ήταν πιθανό να γίνουν δείπνο για ένα άλλο είδος. Μόλις αναγνωρίσετε ότι δεν δίνετε στον εαυτό σας την άδεια να ξεκουραστεί πραγματικά, προσπαθήστε να αναγνωρίσετε ότι αυτό που βιώνετε μπορεί στην πραγματικότητα να είναι τα ένστικτα επιβίωσης του εγκεφάλου σας που σας υπενθυμίζουν να προσέχετε. Αυτά τα συναισθήματα δεν βοηθούν αφού αναλύσετε την καλύτερη πορεία δράσης σας, οπότε αφήστε τα να φύγουν και ευχαριστήστε τον εγκέφαλό σας που φροντίζει για την «ασφάλειά» σας στην εργασία. Και μετά, ξεκουραστείτε, καθώς είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους επαναφόρτισης και καταπολέμησης της εξουθένωσης.

  • Αναζητήστε την υποστήριξη των γύρω σας: Για τους ηγέτες, ο παλιός μύθος για τους βατράχους που βράζει είναι αληθινός. Σίγουρα θα αναγνωρίζαμε τη διάβρωση της ψυχικής μας υγείας αν συνέβαινε ξαφνικά, όπως το να πηδάμε από τη θερμοκρασία δωματίου σε μια ήδη βραστό κατσαρόλα με νερό. Αλλά είμαστε όλοι πολύ πρόθυμοι να αγνοήσουμε τα προειδοποιητικά σημάδια καθώς το νερό γύρω μας σιγά-σιγά μετατρέπεται από χλιαρό σε ζεστό σε καυτό – και μετά βράζει. Εκεί έρχεται η ύπαρξη ενός δικτύου υποστήριξης. Συχνά είναι πιο εύκολο για τους πιο κοντινούς μας ανθρώπους να αναγνωρίσουν τα σημάδια πριν να είναι πολύ αργά. Μπορείτε και πρέπει να εξουσιοδοτήσετε αυτούς τους συνομηλίκους να σας προσεγγίσουν με ενσυναίσθηση όταν παρατηρούν ότι αρχίζετε να παραπαίει. Φυσικά, εναπόκειται σε εσάς να τα πιστέψετε και να κάνετε τα βήματα που χρειάζεστε για να επιστρέψετε στο σωστό δρόμο.
  • Να θυμάστε ότι οι πράξεις σας καταβάλλουν: Το πιο κοινό εμπόδιο στην αυτοφροντίδα είναι οι ηγέτες που δεν προάγουν την ψυχική υγεία. Οι ηγέτες θα πρέπει να λειτουργούν ως σύμμαχοι μοιράζοντας τις δικές τους προσωπικές εμπειρίες για να καλλιεργήσουν ένα περιβάλλον διαφάνειας. Η ευαλωτότητά σας όχι μόνο θα βοηθήσει στη συγκέντρωση των στρατευμάτων όταν εσείς οι ίδιοι αγωνίζεστε, αλλά μπορεί να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που θα βελτιώσει ενεργά την ευημερία της ομάδας σας. Οι εργαζόμενοι που αισθάνονται ότι υποστηρίζονται από τους εργοδότες τους για την ψυχική τους υγεία έχουν τις μισές πιθανότητες να αναφέρουν συμπτώματα που διαρκούν 5 έως 12 μήνες και έχουν 5,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να εμπιστευτούν την εταιρεία και τους ηγέτες της, αναφέρει η έκθεση.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Γιατί κλαίτε κατά τη διάρκεια του διαλογισμού

«Με ΦροντίΖΩ ΚΑΛΑ» η νέα καμπάνια για την Αυτοφροντίδα από τον ΕΦΕΧ

MSD & Women on Top: Συμβάλλοντας στην ισότητα των δυο φύλων, σε ένα κόσμο χωρίς στερεότυπα και προκαταλήψεις

Πώς να δημιουργήσετε τη δική σας γωνιά Ζεν

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς μπορούμε να χαλαρώσουμε το παχύ έντερο μας από τον ερεθισμό;

Ευερέθιστο έντερο: Με απλές αλλαγές διατροφής, διαχείριση του στρες και τακτική άσκηση, μπορείτε να χαλαρώσετε το ευερέθιστο έντερο και να βελτιώσετε τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος.

Συνήθειες που σκοτώνουν την παραγωγικότητα και πώς να τις κόψετε

Το μεσημεριανό γεύμα ενώ εργάζεστε μπορεί να δημιουργεί την ψευδαίσθηση της παραγωγικότητας υπό το πρόσχημα της πολλαπλής εργασίας, αλλά ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πλήρως σε περισσότερες από μία εργασίες τη φορά. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερες εργασίες προσπαθείτε να κάνετε ταχυδακτυλουργικά, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες για ανακρίβειες.

Το ατμόλουτρο μπορεί να βλάψει το δέρμα μας;

Σάουνα: Δεν βλάπτει το δέρμα σας αρκεί να το χρησιμοποιείτε με σύνεση. Μπορείτε να απολαύσετε πραγματικά τα χαλαρωτικά και αποτοξινωτικά οφέλη, αρκεί να ενυδατώνεστε σωστά και να ακούτε το σώμα σας.

Τι να κάνετε όταν έρθετε με ασθένεια που προκαλείται από την ζέστη;

Ζέστη ασθένειες: Το να αντιμετωπίζετε ασθένειες που προκαλούνται από τη ζέστη μπορεί να είναι ενοχλητικό, αλλά το να μάθετε πώς να τις αναγνωρίζετε και να τις αντιμετωπίζετε έγκαιρα είναι ζωτικής σημασίας για την ευημερία σας.

Απλές συμβουλές για να προστατέψετε τα μαλλιά σας καθώς το καλοκαίρι πλησιάζει

Αναζητήστε ένα αντηλιακό που να προσφέρει προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία και εφαρμόστε το απευθείας στο εκτεθειμένο τριχωτό της κεφαλής κατά μήκος της χωρίστρας σας και κατά μήκος του μήκους εάν είστε έξω για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας.