Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αυτοφροντίδα

Γέλιο γιόγκα: Ποιος είναι ο σκοπός της γιόγκα γέλιου;

Γέλιο γιόγκα: Ποιος είναι ο σκοπός της γιόγκα γέλιου;

Γέλιο γιόγκα: Η Γιόγκα Γέλιου είναι μια μοναδική πρακτική που συνδυάζει ασκήσεις γέλιου με τεχνικές αναπνοής γιόγκα για την προώθηση της ολιστικής ευεξίας και τη βελτίωση της συνολικής υγείας και ευτυχίας.

Η Γιόγκα Γέλιου είναι μια μοναδική πρακτική που συνδυάζει ασκήσεις γέλιου με τεχνικές αναπνοής γιόγκα για την προώθηση της ολιστικής ευεξίας και τη βελτίωση της συνολικής υγείας και ευτυχίας. Αναπτύχθηκε από τον Δρ. Madan Kataria το 1995, η Γιόγκα Γέλιου βασίζεται στην επιστημονική αρχή ότι το σώμα δεν μπορεί να διαφοροποιήσει μεταξύ γνήσιου και προσομοιωμένου γέλιου και και τα δύο παράγουν παρόμοια φυσιολογικά και ψυχολογικά οφέλη.

Two senior women having fun and relaxing in yoga studio together.

Σε μια συνεδρία Γιόγκα Γέλιου, οι συμμετέχοντες συμμετέχουν σε μια σειρά από παιχνιδιάρικες ασκήσεις γέλιου και ασκήσεις βαθιάς αναπνοής, που συχνά συνοδεύονται από ρυθμικά παλαμάκια και ψαλμωδίες. Η συνεδρία συνήθως ξεκινά με προθέρμανση για να χαλαρώσει το σώμα και να ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες να εγκαταλείψουν τις αναστολές. Στη συνέχεια, εισάγονται οι ασκήσεις γέλιου, που συχνά διευκολύνονται από εκπαιδευμένο ηγέτη της Γιόγκα Γέλιου.

Κατά τη διάρκεια των ασκήσεων γέλιου, οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να εμπλακούν σε αυθόρμητο, παιδικό γέλιο, ανεξάρτητα από το αν αισθάνονται γνήσιο ή αναγκασμένο αρχικά. Μέσω της οπτικής επαφής και των παιχνιδιάρικων αλληλεπιδράσεων, το γέλιο γίνεται γρήγορα μεταδοτικό και ακόμη και το προσομοιωμένο γέλιο μπορεί να μετατραπεί σε γνήσιο γέλιο καθώς προχωρά η συνεδρία.

Οι τεχνικές γιογκικής αναπνοής που ενσωματώνονται στη Γιόγκα Γέλιου βοηθούν στην εμβάθυνση της αναπνοής, στην αύξηση της πρόσληψης οξυγόνου και στην προώθηση της χαλάρωσης. Οι βαθιές αναπνοές στην κοιλιά και οι εκπνοές με έναν ήχο “χα χα” ή “χο χο” βοηθούν στην απελευθέρωση της έντασης και στην αναζωογόνηση του σώματος.

Τα οφέλη της Γιόγκα του Γέλιου είναι πολυάριθμα και περιλαμβάνουν σωματικές, νοητικές, συναισθηματικές και κοινωνικές πτυχές της ευεξίας. Σωματικά, η Γιόγκα Γέλιου βελτιώνει την κυκλοφορία, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Διανοητικά και συναισθηματικά, μειώνει το στρες και το άγχος, ενισχύει τη διάθεση και προάγει μια θετική προοπτική για τη ζωή. Κοινωνικά, η Γιόγκα Γέλιου καλλιεργεί μια αίσθηση σύνδεσης, συντροφικότητας και παιχνιδιάρικου χαρακτήρα μεταξύ των συμμετεχόντων.

Η Γιόγκα Γέλιου είναι προσβάσιμη σε άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης και δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία γιόγκα. Μπορεί να εξασκηθεί μεμονωμένα ή σε ομαδικά περιβάλλοντα, όπως κλαμπ γέλιου, χώρους εργασίας, σχολεία και κοινοτικά κέντρα. Με έμφαση στη χαρά, το γέλιο και την επίγνωση, η Γιόγκα Γέλιου προσφέρει ένα απλό αλλά ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση της συνολικής υγείας και ευεξίας, ένα γέλιο τη φορά.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

7 συμβουλές αυτοφροντίδας για ένα χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο

Φροντίστε τον εαυτό σας μετά από μια δύσκολη μέρα

Πώς να ενεργοποιήσετε την ορμόνη της ευτυχίας

Μπορείτε να κάνετε γιόγκα πίνοντας μπύρα;

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Χρειάζεστε περισσότερο αντηλιακό όταν κάνει ζέστη έξω;

Αντηλιακό θερμοκρασία: Όταν κάνει ζέστη, γίνεται προφανές ότι χρειάζεστε αντηλιακό γιατί νιώθετε ζεστασιά και αισθάνεστε ότι ο ήλιος καίει πάνω στο δέρμα σας. Αλλά η θερμότητα δεν είναι το ίδιο πράγμα με την υπεριώδη ακτινοβολία.

Συμβουλές για την αποφυγή τραυματισμών κατά την ποδηλασία

«Υπάρχουν απλά προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε», λέει ο Δρ Κάκαρ. "Το να έχετε πιο χοντρές λαβές ώστε να μην πιέζεστε τόσο δυνατά μπορεί επίσης να βοηθήσει. Τα γάντια ποδηλάτου βοηθούν επίσης και μερικές φορές βάζουν τον καρπό σας σε καλύτερη θέση από το να ασκείτε πίεση στην παλάμη σας." Δεν μπορείτε πάντα να αποφύγετε ένα ατύχημα, αλλά μπορείτε να κάνετε τη βόλτα σας ασφαλέστερη φορώντας πάντα κράνος ποδηλάτου.

Τι να προσέξετε στα απωθητικά κουνουπιών;

Εντομοαπωθητικά: Όταν ένα κουνούπι σας δαγκώνει, τρυπάει το δέρμα χρησιμοποιώντας ένα στοματικό εξάρτημα που ονομάζεται προβοσκίδα για να απορροφήσει αίμα.

Σιέστα: Πόσο ωφέλιμη είναι η ανάπαυση του μεσημεριού για την υγεία;

Σιέστα: Η ενσωμάτωση της σιέστα στην καθημερινή σας ρουτίνα μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία, από βελτιωμένη γνωστική λειτουργία και βελτίωση της διάθεσης έως καλύτερη καρδιαγγειακή υγεία και αυξημένη παραγωγικότητα.

Close Icon