Αυτοφροντίδα

Φροντίδα ματιά : Έτσι θα αντιμετωπίσετε την οφθαλμική νόσο του θυρεοειδή

Φροντίδα ματιά : Έτσι θα αντιμετωπίσετε την οφθαλμική νόσο του θυρεοειδή

Φροντίδα ματιά : Η οφθαλμική νόσος του θυρεοειδή έχει αντίκτυπο στα βλέφαρα των ματιών που ξεπερνιούνται με τις ανάλογες συνταγές των γιατρών. Ωστόσο έχουμε να σου προτείνουμε και κάποιες συμβουλές που μπορείς να φροντίσεις κι μόνη σου τα μάτια σου.

Η οφθαλμική νόσος του θυρεοειδούς δημιουργεί προβλήματα  στα μάτια και την όρασή , όπως  είναι ο πόνος, η πίεση, η ξηρότητα αλλά και προβλήματα με το κλείσιμο των ματιών σας. Ο γιατρός σας μπορεί να συνταγογράφηση θεραπείες για να αντιμετωπίσει την  πάθησης. Αλλά  και εσείς μπορείτε μέσω της αυτοφροντίδας , τόσο να μειώσετε την ταλαιπωρία, όσο και να βελτιώσετε την όρασή σας.

Παρακάτω ακολουθούν συμβουλές τις οποίες μπορείς να εφαρμόσεις και μόνος σου στο σπίτι και να πετύχεις εξαιρετικά αποτελέσματα για την υγεία των ματιών σου.

Βάλτε μία δροσερή κομπρέσα

  • Ένα κρύο, πανί ή μία κρύα πετσέτα στην περιοχή των ματιών μπορεί να σας ανακουφίσει από  τον πόνο και το πρήξιμο. Αποδεδειγμένα η υγρασία καταπραΰνει τα διογκωμένα μάτια και ταυτόχρονα μουδιάζει την περιοχή. Για να φτιάξετε τη δική σας δροσερή κομπρέσα,  απλά βάλτε πάγο σε μια σφραγισμένη πλαστική σακούλα και γεμίστε  με νερό. Τυλίξτε την τσάντα με μια  βρεγμένη πετσέτα στη συνέχεια, βάλτε την κομπρέσα απαλά στα κλειστά σας μάτια.

Επέλεξε να φοράς πάντα γυαλιά ηλίου για τις βόλτες σου

  • Η οφθαλμική νόσος του θυρεοειδούς κάνει τα μάτια να είναι ευαίσθητα στο φως του ήλιου με αποτέλεσμα να εκτίθενται και να κινδυνεύουν πολύ περισσότερο από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες. Είναι καλό να φοράτε ένα ζευγάρι σκούρα γυαλιά ηλίου, επειδή οι σκοτεινές αποχρώσεις μπορούν να μπλοκάρουν το έντονο φως και τον άνεμο, έτσι θα αποφύγετε το τσούξιμο και ερεθισμούς.

Υγραίνετε το μάτι σας με σταγόνες και τεχνητά δάκρυα

  • Το ξηρό μάτι είναι αποτέλεσμα της νόσου του θυρεοειδούς οφθαλμού  και σας κάνει να αισθάνεστε κάψιμο και φαγούρα. Λιπαντικές σταγόνες ή τεχνητά δάκρυα δημιουργούν υγρασία και ανακουφίζουν από τον ερεθισμό. Θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε αρκετές φορές μέσα στην ημέρα σας  και ειδικότερα όταν κάνετε δραστηριότητες που ανοιγοκλείνουν λιγότερο, όπως είναι η εργασία στον υπολογιστή, η οδήγηση  και ή ανάγνωση.
Ακολουθεί βίντεο με πληροφορίες για την νόσο του Graves
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Εύκολα tips για φυσική αντιμετώπιση του άγχους

ΓΑΛΗΝΟΣ: Ημερίδα στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Εβδομάδας Πρωτοπαθών Ανοσοανεπαρκειών

Survivor 4: Τα υπονοούμενα της Ελευθερίας για τους πρώην συμπαίκτες της

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πώς να κάνετε διαλογισμό

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός αφορά επίσης την καλλιέργεια μιας πιο ήπιας, πιο συμπονετικής στάσης. Λέγεται συχνά ότι η πραγματική απόδειξη της αποτελεσματικότητας του διαλογισμού είναι όταν παρατηρείτε ότι έχετε γίνει λιγότερο αντιδραστικοί σε περισπασμούς στην καθημερινή ζωή, όταν δεν κάνετε διαλογισμό.

Η δύναμη των εναλλακτικών θεραπειών στην καθημερινότητά σας

Ρέικι: Το Ρέικι είναι μια τεχνική ενεργειακής θεραπείας που προάγει τη χαλάρωση, μειώνει το στρες και το άγχος μέσω του απαλού αγγίγματος και βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν ενεργειακά ισορροπημένοι σωματικά, συναισθηματικά, διανοητικά και πνευματικά. 

Απαλλαγείτε από τους πόνους της πλάτης με μερικά tips αυτοφροντίδας

Πλάτη πόνος: Όπως καταλαβαίνουμε η αυτοφροντίδα για πόνους στην πλάτη ακόμα και χρόνιους είναι μονόδρομος. Ξεκλέψτε πάντα λίγο χρόνο για τον εαυτό σας και φροντίστε τον όσο το δυνατόν καλύτερα για να αποκτήσετε μια ποιότητα ζωής που θα ζήλευαν πολλοί.

Η αυτοφροντίδα μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών επιπλοκών στις γυναίκες

Αυτοφροντίδα: Οι γυναίκες που είναι ευγενικές με τον εαυτό τους έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακές παθήσεις σε σύγκριση με τις γυναίκες που δυσκολεύονται να φροντίσουν εαυτές, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. 

Τι τρώμε και πίνουμε όταν είμαστε κρυωμένοι;

Αυτοφροντίδα κρυολόγημα: Όταν είστε άρρωστοι, το σώμα σας χρειάζεται θρεπτικές τροφές περισσότερο από ποτέ. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα είναι η άμυνα του σώματός σας ενάντια σε εισβολείς.