Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα: Αυτό-φροντίδα είναι οποιαδήποτε σκόπιμη ενέργεια που αναλαμβάνεται για την κάλυψη των σωματικών, διανοητικών, πνευματικών ή συναισθηματικών αναγκών ενός ατόμου . Δηλαδή είναι όλοι οι μικροί τρόποι που φροντίζουμε τον εαυτό μας για να αποφύγουμε μια βλάβη στους αντίστοιχους τομείς της υγείας.

Σε ορισμένα σημεία, ο κόσμος και οι άνθρωποι σε αυτό θέτουν μεγαλύτερες απαιτήσεις στον χρόνο, την ενέργεια και τα συναισθήματά σας από ό, τι μπορεί να αισθανθείτε ότι μπορείτε να χειριστείτε. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο η αυτο-φροντίδα είναι τόσο σημαντική. Είναι η συνήθης συντήρηση που πρέπει να κάνετε για να λειτουργείτε καλύτερα όχι μόνο για τους άλλους, αλλά και για τον εαυτό σας.

Παρακάτω ακολουθούν συμβουλές για να δείτε ποιες σας ταιριάζουν η ακόμα και να εμπνευστείτε ώστε να δείτε τι σας ταιριάζει και να αρχίσετε για την καλύτερη αυτοεξυπηρέτηση σας να το εντάσσεται στην καθημερινότητα σας.

Συμβουλές για επίτευξη αυτοφροντίδας

  • Διαλέξτε ένα πράγμα που πρέπει να κάνετε και κάντε το έτσι ώστε να είναι εκτός της διανοητικής σας λίστας «να κάνετε».
  • Πάρτε ένα μανικιούρ ή πεντικιούρ.
  • Κάντε ένα μασάζ.
  • Δοκιμάστε τον βελονισμό. Διαβάστε το αν δεν το έχετε δοκιμάσει ποτέ και θα το λατρέψετε
  • Λάβετε ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη (δωρεάν) ή ένα βιβλιοπωλείο σχετικά με κάποιο θέμα που σας ενδιαφέρει, αλλά ποτέ δεν αφιερώσατε χρόνο για να μάθετε. Στη συνέχεια, αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να το μάθετε.
  • Χρησιμοποιήστε έναν προγραμματιστή ή ένα ημερολόγιο για να προγραμματίσετε σκόπιμα το “me time”.
  • Το πρωί, ακούστε μουσική που σας εμπνέει και σας παρακινεί.
  • Γράψτε μια λίστα με τα πράγματα που είστε ευγνώμονες στη ζωή σας και δημοσιεύστε την κάπου που μπορείτε να τη βλέπετε συχνά. Έχουμε την τάση να επικεντρωθούμε στο αρνητικό, οπότε θυμηθείτε τα καλά πράγματα.
  • Περάστε από την ντουλάπα σας και καθαρίστε τα ρούχα που δεν έχετε φορέσει εδώ και χρόνια. Δωρίστε τα σε μια φιλανθρωπική οργάνωση.
  • Εάν φέρετε το μεσημεριανό σας στη δουλειά, συσκευάστε μερικά επιπλέον αντικείμενα για να μοιραστείτε με κάποιον λιγότερο τυχερό στο δρόμο σας ή κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές για πρακτικές περισσότερης αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

Αυτοφροντίδα: Οι διάφοροι τύποι που χωρίζετε

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η θάλασσα έχει τον τρόπο να μας ηρεμεί

Θάλασσα: Ο εγκέφαλος, ο οποίος βρίσκεται σε ενός είδους «διαυγές, άχρωμο εγκεφαλονωτιαίο υγρό» στο κεφάλι μας, αντιδρά πολύ θετικά με το νερό διότι, όπως γράφει ο Νίκολς, στο CBS News, «οι αρχαίοι πρόγονοί μας βγήκαν από το νερό και εξελίχθηκαν από το κολύμπι στο περπάτημα.

Πρακτικές για να παραμένετε συγκεντρωμένοι

Αυτοσυγκέντρωση: Εάν δυσκολεύεστε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι/ες σε ό,τι κάνετε κάθε φορά και αναζητάτε τρόπους να βελτιώσετε την προσοχή σας, σκεφτείτε τις ακόλουθες πρακτικές.

Aυτοφροντίδα : Θεραπευτείτε από την κατάθλιψη

Aυτοφροντίδα : Μια παρέμβαση θεραπείας γνωστικής συμπεριφοράς που στοχεύει τόσο την κατάθλιψη όσο και την αυτο-φροντίδα της καρδιακής ανεπάρκειας είναι το κλειδί για όσους πάσχουν από αυτά.

Ενίσχυσε τα θετικά συναισθήματα με το σχέδιο Μάνταλα

Μάνταλα: Μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Frontiers in Psychology διαπίστωσε ότι το ομαδικό διαδραστικό σχέδιο μάνταλα καλλιεργεί θετικά συναισθήματα, ενώ το ατομικό σχέδιο μάνταλα μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση των αρνητικών συναισθημάτων.

Τρόποι να καλλιεργήσετε ευγνωμοσύνη στη ζωή σας

Ευγνωμοσύνη: Η ευγνωμοσύνη είναι ένας τρόπος για τους ανθρώπους να εκτιμούν αυτό που έχουν, αντί να αναζητούν πάντα κάτι καινούργιο με τις ελπίδες ότι θα τους κάνει πιο ευτυχισμένους ή πιστεύοντας ότι δεν μπορούν να αισθάνονται ικανοποιημένοι έως ότου ικανοποιηθεί κάθε φυσική και υλική τους ανάγκη.