Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα: Οι στρατηγικές των γυναικών για να την επιτύχουν

Αυτοφροντίδα: Οι στρατηγικές των γυναικών για να την επιτύχουν

Αυτοφροντίδα: Η αυτο-φροντίδα είναι η διαδικασία αυτογνωσίας του εαυτού σας. που δυστυχώς οι έντονοι και χαοτικοί ρυθμοί πολλές γυναίκες τείνουν να μας κάνουν να ξεχνάμε τις ανάγκες μας. Γι αυτό θα σου δείξουμε τρόπους για να  πετύχεις να υλοποιείς τα θέλω σου.

Η αυτο-φροντίδα για τις γυναίκες είναι επιτακτική. Γι αυτό ακολουθήστε  τις παρακάτω στρατηγικές αυτοεξυπηρέτησης και θα δείτε ότι θα σας  βοηθήσουν να φροντίσετε τον εαυτό σας και να επιτύχετε την απόλυτη  ισορροπία στη ζωή σας. Γιατί είμαι καλά σημαίνει ότι κάνω πράγματα τα οποία μου επιτρέπουν να νιώθω ευτυχισμένη.

Συμβουλές για να πετύχεις την ευτυχία στην ζωή σου

Γίνε ο καλύτερος φίλος του εαυτού σου

  • Αποφάσισε να αρχίσεις να  φέρεσαι στον εαυτό σου με τον ίδιο τρόπο που φέρεσαι στον καλύτερό σου φίλο και θα δεις ότι έτσι θα εξοικειωθείς περισσότερο με τις  ανάγκες σου, τα προβλήματά σου και τους στόχους σου. Θα ήταν γενναιόδωρος για τον εαυτό σας, όπως και για τους άλλους. Θα αγαπάτε και θα τιμάτε την υγεία και την ευημερία σας. Αν ξέρατε τα παραπάνω  θα αφήνατε στην άκρη τα πάντα για να γίνεται ο καλύτερος φίλος σας. Διότι έτσι θα καταφέρετε να φροντίζετε εσάς και αυτομάτως κάνετε το καλύτερο δώρο τόσο στην οικογένεια όσο και τους φίλους σας .

Προσπαθήστε να περάσετε χρόνο μόνοι σας

  • Ποιοτικό χρόνο είναι μόνο μοναχικός. Το να περνάς μόνο του χρόνο επιτρέπει στον υπόλοιπο κόσμο να συνεχίσει να περιστρέφεται ενώ ξεκουράζεσαι, ανεφοδιάζεις και ανεβάζεις ξανά. Ο χρόνος από μόνος του μπορεί να είναι τόσο απλός όσο να κάθονται ήσυχα σε εξωτερικούς χώρους, να διαβάζεις ένα βιβλίο στο πάρκο ή να κάθεσαι  στην αγαπημένη σου άνετη καρέκλα με ένα φλιτζάνι τσάι .

Πείτε όχι σε ότι δεν σας ταιριάζει

  • Πόσες φορές είπατε “ναι”, “σίγουρα” ή “κανένα πρόβλημα” σε ένα αίτημα, μόνο για να λυπηθείτε αμέσως για την απάντησή σας; Έχετε δεσμεύσει ποτέ την ενέργεια, το χρόνο ή τα χρήματά σας σε ένα έργο, παρόλο που έχετε λίγη ή καθόλου επιθυμία να συμμετάσχετε; Το να μαθαίνεις να λένε όχι είναι δεξιότητα και είναι μια βασική συνήθεια αυτο-φροντίδας που μπορεί να πυροδοτήσει την αυτοπεποίθησή σου και να απελευθερώσει την εσωτερική σου δύναμη.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Αυτοφροντίδα: Πρακτικές για να την πετύχετε

Αυτοφροντίδα επιστήμη: Συμβουλές για την καλύτερη φροντίδα σας

Αυτοφροντίδα συμβουλές: Λύσεις για να την πετύχεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.