Αυτοφροντίδα

Ευτυχία και κίνητρα: Ποιος ψυχολογικός παράγοντας τα προβλέπει

Ευτυχία και κίνητρα: Ποιος ψυχολογικός παράγοντας τα προβλέπει

Ευτυχία και κίνητρα: Ποιος ψυχολογικός παράγοντας τα προβλέπει. Η θετική ψυχολογία και ευημερία έχουν γίνει γρήγορα δημοφιλή θέματα, τόσο στην επιστημονική κοινότητα όσο και στο ευρύ κοινό. Πράγματι, παράλληλα με την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το μυαλό, η ψυχολογία μας παρέχει ένα από, αν όχι το πιο ισχυρό εργαλείο για τη βελτίωση της καθημερινής μας ζωής και το να αισθανόμαστε πιο ευτυχισμένοι γενικά.

Αυτό είναι… αν πιστεύετε ότι είναι δυνατόν. Μια ομάδα ερευνητών από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ και το Πανεπιστήμιο της Κορέας βρήκαν στοιχεία ότι η “ουσιαστική” ευτυχία- δηλαδή, η απόδοση της ευτυχίας σε αμετάβλητους παράγοντες όπως η γενετική καθιστά τα άτομα λιγότερο πιθανό να υιοθετήσουν συμπεριφορές που αποσκοπούν (και σε πολλές περιπτώσεις, έχουν αποδειχθεί) στην αύξηση της ευτυχίας.

Οι ανταγωνιστικές θεωρίες, όπως η θεωρία των σημείων, υποδηλώνουν ότι η ευτυχία καθορίζεται από βιολογικούς παράγοντες που δεν μπορούν να αλλάξουν με κανένα σημαντικό τρόπο. Ωστόσο, ένα αυξανόμενο ερευνητικό σώμα, συμπεριλαμβανομένης της παρούσας μελέτης, αμφισβητεί αυτή τη σύλληψη. Μέσα από μια σειρά μελετών, οι ερευνητές σχεδίασαν (Μελέτη 1) και επικύρωσαν (Μελέτη 2) ένα κατασκεύασμα για τη μέτρηση των βασικών πεποιθήσεων για την ευτυχία, και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν αυτό το κατασκεύασμα (Μελέτη 3) για να καθορίσουν αν οι βασικές πεποιθήσεις θα προέβλεπαν τα κίνητρα κάποιου για την ενίσχυση της ευτυχίας.

Τα αποτελέσματα από τους 401 συμμετέχοντες της Μελέτης Τρία επέτρεψαν στους ερευνητές να επιβεβαιώσουν την υπόθεσή τους ότι αυτοί που έδωσαν μεγαλύτερο βάρος στη βιολογική βάση και την αμεροληψία της ευτυχίας ήταν λιγότερο πιθανό να εμπλακούν σε δραστηριότητες που αυξάνουν την ευτυχία. Από την άλλη πλευρά, εκείνοι που επέδειξαν αυτό που οι συγγραφείς αποκαλούν “κατασκευή προσπάθειας” ήταν πιο πιθανό να συμμετάσχουν σε αυτές.

 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Το φιλί είναι ένας από τους πιο άμεσους τρόπους να δείξουμε αγάπη στους άλλους

Πώς να πάρεις ό,τι ζητήσεις

Κορωνοϊός 10/02 - 1496 νέα κρούσματα - 17 νεκροί - 284 διασωληνωμένοι

Είδες τον πρώην σε εφαρμογή να αναζητά νέο αμόρε... Διαχειρήσου το

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Αναγνωρίστε τα σημάδια του έρπητα και φροντίστε τον εαυτό σας

Έρπης αυτοφροντίδα: Ο έρπης αποτελεί σίγουρα μια ενοχλητική κατάσταση, καθώς ο ιός υπάρχει στον οργανισμό μας εφ' όρου ζωής. Με την αναγνώριση των συμπτωμάτων και την έγκαιρη θεραπεία όμως όλα γίνονται πιο εύκολα.

Βότανα που μειώνουν το άγχος

Άγχος αντιμετώπιση: Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι ορισμένα βότανα μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του άγχους.

Πώς βοηθούν τον ύπνο μας οι ζεστές κάλτσες λίγο πριν ξαπλώσουμε;

Tips για καλό ύπνο: Το σώμα σας λειτουργεί φυσικά για να μειώσει τη θερμοκρασία του πυρήνα σας τη νύχτα για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Ζεσταίνοντας τα πόδια σας, ανοίγετε τα αιμοφόρα αγγεία για να βοηθήσετε να δροσιστεί το υπόλοιπο σώμα.

Γιατί η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη κάθε μέρα

Αυτοφροντίδα: Ειδικότερα, μέσα στη σύγχυση και τη συνεχή ροή πληροφοριών λόγω του COVID-19, αλλά και τη ρευστότητα των πραγμάτων εξαιτίας της έκτακτης πανδημικής συνθήκης, ένα σχέδιο αυτοφροντίδας μπορεί να σας βοηθήσει να εστιάσετε καλύτερα, να πάρετε καλύτερες αποφάσεις και να παραμείνετε υγιείς.

Πώς να αντιμετωπίσετε την αϋπνία που σχετίζεται με το άγχος

Άγχος αϋπνία: Μια ανασκόπηση 47 δοκιμών, η οποία περιελάμβανε συνολικά 3.515 συμμετέχοντες, διαπίστωσε ότι ο διαλογισμός Mindfulness οδήγησε σε μικρές έως μέτριες βελτιώσεις στο άγχος, την κατάθλιψη και το στρες. Η εξάσκηση της ενσυνειδητότητας για 10-30 λεπτά πριν πάτε για ύπνο θα μπορούσε να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος μείωσης του άγχους και βελτίωσης του ύπνου.

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Χρήσιμα tips από την επέμβαση στην ανάρρωση

Αυτοφροντίδα υστερεκτομή: Η υστερεκτομή ορισμένες φορές είναι αναπόφευκτη. Δείτε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς και την πορεία της ανάρρωσης από μια τέτοια χειρουργική επέμβαση.