Αυτοφροντίδα

Ευτυχία: 8 σκέψεις που θα σας βοηθήσουν να είστε ευτυχισμένοι

Ευτυχία: 8 σκέψεις που θα σας βοηθήσουν να είστε ευτυχισμένοι

Ευτυχία: Ποιες σκέψεις μπορούν να σας βοηθήσουν να είστε πιο ευτυχισμένοι;

Υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι για να είστε πιο ευτυχισμένοι: να αλλάξετε τις σκέψεις σας, να αλλάξετε τις συμπεριφορές σας και να αλλάξετε τις περιστάσεις. Η έρευνα πιθανότατα επικεντρώθηκε περισσότερο στην αλλαγή των σκέψεών σας. Τώρα έχει επισημάνει διάφορους τρόπους για να αλλάξετε τις σκέψεις σας ώστε να αυξήσετε την ευτυχία. Έτσι, θα επικεντρωθούμε στις σκέψεις ή στα μοτίβα σκέψης που μπορούν να σας βοηθήσουν να είστε πιο ευτυχισμένοι.

  1. Αποδέχομαι τα πράγματα που δεν μπορώ να αλλάξω

Η αποδοχή συνδέεται με την ευημερία. Μπορείτε να δοκιμάσετε την τεχνική του mindfulness, η οποία περιλαμβάνει την αποδοχή καθώς και την επίγνωση. Όντας πιο δεκτικοί, δεν αφήνουμε τα τυχαία πράγματα που εμφανίζονται στη ζωή να μας επηρεάζουν τόσο πολύ και έτσι είναι ευκολότερο να είμαστε ευτυχισμένοι.

  1. Το αξίζω

Τα συναισθήματά μας για την αυτο-αξία τείνουν να είναι ένας από τους παράγοντες που συνδέονται στενότερα με την ευτυχία. Γι’ αυτό το να εργαστείτε πάνω σε αυτήν τη σκέψη είναι τόσο χρήσιμο για την ευτυχία. Για να καλλιεργήσετε την αυτοεκτίμηση, μπορεί να είναι χρήσιμο να αναπτύξετε αυτο-συμπόνια, αυτοπεποίθηση και αυτο-αγάπη.

  1. Είμαι ευγνώμων για τα πράγματα και τους ανθρώπους που έχω στη ζωή μου

Η ευγνωμοσύνη συνδέεται με κάθε είδους θετικά αποτελέσματα, συμπεριλαμβανομένης της καλύτερης διάθεσης. Έτσι, η αλλαγή των σκέψεών σας για να έχετε μια στάση ευγνωμοσύνης μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην ευτυχία.

  1. Έχω εντοπίσει τους στόχους μου και εργάζομαι πάνω σε αυτούς

Ο καθορισμός στόχων και η επίτευξή τους μπορεί να μας βοηθήσει να αισθανθούμε μια μεγαλύτερη αίσθηση αυτονομίας. Επιλέγουμε πώς ζούμε τη ζωή μας και αποφασίζουμε πού θέλουμε να πάμε. Αλλά ο καθορισμός στόχων μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να βιώσουμε περισσότερο νόημα στη ζωή, επειδή συνήθως επιδιώκουμε στόχους που μας ενδιαφέρουν. Επομένως, θυμηθείτε να σκεφτείτε τους στόχους που έχετε και λάβετε υπόψη τους τρόπους με τους οποίους εργάζεστε προς αυτούς.

  1. Πιστεύω στον εαυτό μου

Εάν πιστεύουμε στον εαυτό μας και αναμένουμε θετικά αποτελέσματα για εμάς, η θεωρία της προσδοκίας θα υποδηλώνει ότι στην πραγματικότητα είναι πιο πιθανό να πάρουμε ό, τι είναι αυτό που περιμένουμε. Αυτό ισχύει τόσο για τις θετικές όσο και για τις αρνητικές προσδοκίες. Προσέξτε λοιπόν την αρνητικότητα. Οποιαδήποτε αρνητική έκβαση αναμένετε μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

  1. Είμαι ανοιχτός σε οτιδήποτε έρχεται στο δρόμο μου

Όσο πιο ανοικτοί και ευέλικτοι είμαστε, τόσο λιγότερο αναστατωνόμαστε όταν τα πράγματα δε συμβαδίζουν. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να σταματήσουμε να μιλάμε για τα κακά πράγματα που ανήκουν στο παρελθόν ή να ανησυχούμε για το μέλλον.

  1. Μπορώ να αλλάξω το πόσο χαρούμενος είμαι

Όχι 100% αλλά τα πράγματα που συμβαίνουν σε εμάς και στο περιβάλλον στο οποίο ζούμε επηρεάζουν και την ευτυχία μας. Όμως, επειδή τόσο μεγάλο μέρος της ευτυχίας έχει να κάνει με τη μετατόπιση των σκέψεων και των συμπεριφορών μας, έχουμε περισσότερο έλεγχο στην ευτυχία από ό, τι νομίζουμε. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ότι μπορούμε να αλλάξουμε το πόσο ευτυχισμένοι είμαστε. Χρειάζεται μόνο χρόνος, προσπάθεια και αφοσίωση.

  1. Δε θα τα παρατήσω

Μερικές φορές η ζωή μπορεί να είναι δύσκολη. Δεν υπάρχουν μυστικά περάσματα για να ζούμε τη ζωή που θέλουμε. Χρειάζεται δουλειά. Ευτυχώς, αν ξέρουμε τι να κάνουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι, είναι ευκολότερο να συνεχίσουμε και να μην τα παρατάμε. Γι’ αυτό αυτή η σκέψη ευτυχίας είναι τόσο σημαντική. Πρέπει να υπενθυμίζουμε στους δύσκολους καιρούς ότι δε θα τα παρατήσουμε για να μπορέσουμε να επιστρέψουμε στις καλές εποχές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Το bestseller βιβλίο του Bill Bryson εξερευνά το θαύμα που είσαι εσύ

Είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή να μην κάνετε τίποτα;

Πώς να είσαι mindful: Η εμπειρία ενός σκύλου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πρόσθετε στη μέρα σου απόλαυση με αυτά τα πεντανόστιμα Smoothies

Αυτοφροντίδα Διατροφή: Τα Smoothies είναι καταπληκτικές και πανεύκολες συνταγές που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε στις καθημερινές ανάγκες του προγράμματός σας, ενώ παραμένετε εντός των συνιστώμενων μερίδων διατροφής. Ειδικά, εάν δεν είστε λάτρης των σαλατών, τα smoothies είναι ιδανικά για να προσθέσετε στη διατροφή σας σαλατικά γεμάτα θρεπτικά συστατικά, όπως το κατσαρό λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι και ελβετικό chard.

Τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία που προσφέρουν οι βουτιές στη θάλασσα

Εκπληκτικά οφέλη για την υγεία το θαλασσινού νερού. Όλοι έχουμε ακούσει για τα οφέλη των βιταμινών A, B και C, αλλά υπάρχει και μια άλλη βιταμίνη που πιθανόν έχετε ήδη αποκομίσει τα οφέλη - χωρίς καν να το γνωρίζετε.

Δώδεκα υπέροχες ιδέες αυτοφροντίδας

Αυτοφροντίδα: Εάν προσπαθείς να αυξήσεις τη συνείδησή σου, φυσικά θα έχεις ήδη ακούσει για την έννοια του self – care ή αλλιώς της αυτοφροντίδας.

Νιώθει κουρασμένη μέσα στη μέρα... Ρίξε μια ματιά εδώ

Κόπωση ενέργεια: Πώς να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Είναι φυσιολογικό να έχεις μια περιστασιακά τεμπέλικη μέρα. Αλλά αν τραντάζεις στη ζωή ψάχνοντας για μια κατσαρόλα καφέ χωρίς πάτο, και λαχταράς για το κρεβάτι σου όποτε δεν είσαι μέσα σε αυτό, είναι καιρός να αξιολογήσεις τις συνήθειες σου και να αλλάξεις αυτές που αποστραγγίζουν την ενέργειά σου.

Πώς να ζητήσεις ευγενικά "Alone Time" μέσα στη σχέση

Αυτοφροντίδα Alone Time: «Οι ικανοποιημένοι, χαρούμενοι και ολόκληροι άνθρωποι κάνουν καλούς συντρόφους», λέει η Cicely Horsham-Brathwaite, Ph.D., ψυχολόγος και coach. "Και μερικές φορές, προκειμένου να αισθανθούμε έτσι, χρειαζόμαστε κάποια ευκαιρία να είμαστε μόνοι μαζί μας συναισθηματικά ή σωματικά". Μόνο που ο χρόνος σημαίνει διαφορετικά πράγματα για διαφορετικούς ανθρώπους. Έτσι, ενώ για κάποιους από εσάς μια χαλαρή πεζοπορία, μπορεί να είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε, άλλοι μπορεί να είστε πιο χαρούμενοι όταν κάθεστε στο ίδιο δωμάτιο με τον σύντροφό σας χωρίς να μιλάτε.

Πώς να ανακάμψεις μετά από συναισθηματική κακοποίηση

Συναισθηματική κακοποίηση: Πώς να ανακάμψεις. Η ανάκαμψη από τη συναισθηματική κακοποίηση συνεπάγεται πρωτίστως την επεξεργασία μιας τραυματικής εμπειρίας που έχει υπονομεύσει την αυτοεκτίμησή μας. Για να το κάνουμε αυτό, ας αποφύγουμε να κατηγορήσουμε τον εαυτό μας, γιατί το λάθος δεν είναι ποτέ σε ποιον εμπιστεύεται, σε ποιος δίνει τα πάντα για αυτήν τη σχέση.

Όταν κανείς δεν στηρίζει την απόφασή σου

Χωρίς καμία υποστήριξη: Όταν κανείς δεν σε στηρίζει θυμήσου αυτά.. Αυτή τη στιγμή κάνω το όλο θέμα "παραιτούμαι από τη δουλειά μου για να επιδιώξω ένα όνειρο". Εγκατέλειψα την ασφάλεια και τη σταθερότητα του να έχω μισθό μαζί με μια υποτιθέμενη καριέρα. Τότε, δεν ήξερα πραγματικά τι έκανα. Δεν είχα εμπειρία συν ότι δεν είχα ακριβώς την εμπιστοσύνη να προωθήσω την αγορά και να ξεκινήσω να διευθύνω μια επιχείρηση.

Trataka Sadhana μια ιδιαίτερη άσκηση διαλογισμού

Διαλογισμός άσκηση: Με το βλέμμα στα κεριά αλλιώς... Trataka Sadhana. Μπορεί να είναι δύσκολο για κάποιους να κάνουν διαλογισμό και να αφήσουν τις σκέψεις τους να φύγουν. Το βλέμμα με κεριά, ή αλλιώς trataka sadhana, είναι ένας τρόπος να εστιάσεις στα μάτια σου σε κάτι ώστε να πάρεις περισσότερα από το διαλογισμό σου. Εδώ είναι το θέμα, συν το πώς να το κάνετε μόνοι σας.