Αυτοφροντίδα

Ευξία : Η Συμβολή της στην Αυτοφροντίδα

Ευξία : Η Συμβολή της στην Αυτοφροντίδα

Αυτοφροντίδα : Πιο συγκεκριμένα η αυτοφροντίδα δεν είναι κάτι όμορφο, επειδή είναι η καταγραφή των χρεών σας και ο τρόπος που έχετε επιλέξει να ζείτε ανεξαιρέτως αν σας ταιριάζει ή όχι.

Η ευεξία συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο υποκείμενο θέμα για τις τάσεις που ξεκινούν στην ομορφιά και την αυτο-φροντίδα. Οι πολίτες ενσωματώνουν την ευεξία σχεδόν σε κάθε μέρος της ατομικής τους θεραπείας, από τη λήψη συμπληρωμάτων έως τη δοκιμή εναλλακτικών μεθόδων ιατρικής όπως η Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική. Παρακάτω ακολουθούν οι τάσεις αυτοφροντίδας που επικρατούν :

Η περιποίηση της επιδερμίδας θα συνεχίσει τη βασιλεία της . 

  • Καθώς οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα σε μια πιο μακροπρόθεσμη και προληπτική προσέγγιση στην ομορφιά, αναζητήστε εταιρείες βάσει τεκμηρίων για να πολλαπλασιαστούν πάνω από «καθαρές» μάρκες.

Προσέξτε για καταπόσιμη ομορφιά για να κερδίσετε έλξη εκτός της περιοχής APAC. 

  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές επικεντρώνονται σε προληπτικά μέτρα γήρανσης, καθώς περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν την ομορφιά ως αντανάκλαση της συνολικής υγείας.

Τα αυξανόμενα συστατικά ευεξίας μπορεί να ξεπεράσουν το CBD σε δημοτικότητα.

  •  Οι μεγάλοι λιανοπωλητές και οι παίκτες του κλάδου έχουν χρησιμοποιήσει το CBD για να είναι «on-trend», αλλά η κατηγορία αντιμετωπίζει ρυθμιστική αβεβαιότητα και πιθανή μετατόπιση από συστατικά ευεξίας όπως προσαρμογείς και νοοτροπικά.

Οι συνεργασίες με συνδεδεμένες συσκευές και φορητές συσκευές μπορούν να επιτρέψουν την εξατομίκευση. 

  • Καθώς το μέλλον της ομορφιάς καθίσταται όλο και πιο τεχνολογικό, βλέπουμε την ευκαιρία για τις μάρκες προσωπικής φροντίδας να συνεργαστούν με φορητά και εφαρμογές που παρακολουθούν μετρήσεις όπως η φυσική κατάσταση, η διατροφή και ο ύπνος για να δώσουν μια πιο εξατομικευμένη προσφορά.

Αυτοφροντιδα είναι :

Η απόφαση να φροντίσουμε τον εαυτό μας και τις ανάγκες του, όσο γίνεται καλύτερα προκειμένου να καταφέρουμε να τον κάνουμε προσωπικό μας σύμμαχο επειδή με αυτόν τον τρόπο θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες μας και εκείνος να μας το ανταποδώσει χαρίζοντας μας, μία άκρως ευτυχισμένη ζωή . Αυτό θα το καταφέρουμε με το να αρχίσουμε να φροντίζουμε την σωματικά αλλά και ψυχική μας υγεία.

Ακολουθεί βίντεο με συμβουλές αλλά και πρακτικές  για  αυτοφροντίδας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διαβάστε Eπίσης:

Μαλλιά : Οι τάσεις του 2021

Δείκτης μάζας σώματος : Η μέτρηση προλαμβάνει καρδιακά νοσήματα

Διατροφή : Συμβουλές για υγιεινές διατροφικές συνήθειες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το mindfulness βελτιώνει την ευημερία και τη σωματική υγεία

Διαλογισμός Mindfulness: Ο καθηγητής Jon Kabat-Zinn, ιδρυτής και πρώην διευθυντής της Κλινικής Μείωσης του Στρες στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης, βοήθησε να μπει η πρακτική του διαλογισμού του mindfulness στην επικρατούσα ιατρική και απέδειξε ότι η άσκηση και πρακτική του μπορεί να φέρει βελτιώσεις τόσο στα σωματικά όσο και στα ψυχολογικά συμπτώματα, καθώς και θετικές αλλαγές στην υγεία, τις στάσεις και τις συμπεριφορές.

Για καλύτερη διάθεση, συγκέντρωση και ανακούφιση από τον πόνο, κάντε διαλογισμό

Διαλογισμός: Μια ενδελεχής λίστα των οφελών του στην υγεία θα ήταν πιθανώς ανεξάντλητη, αλλά παρακάτω θα βρείτε ορισμένα από τα πιο σημαντικά οφέλη του διαλογισμού, καθώς και τους λόγους που συνίσταται να τον εξασκείτε τακτικά στη ζωή σας.

Τέσσερις τεχνικές χαλάρωσης για όταν έχετε στρες

Τεχνικές χαλάρωσης: Εάν ξεκινήσετε την πρακτική, ίσως παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας στην αρχή δεν θα σταματά να σκέφτεται και να πηδά από τη μία σκέψη στην άλλη. Αλλά αυτό είναι φυσιολογικό, αυτό συμβαίνει. Δεν χρειάζεται να κρίνετε ωστόσο αυτές τις σκέψεις ή τα συναισθήματα που ανακινούνται. Απλώς παρατηρείστε τη διαδικασία και επιστρέψατε ξανά στο παρόν ή το στοχευμένο αντικείμενο ή mantra.

Χωρισμός : Συμβουλές για να τον ξεπεράσετε

Χωρισμός :Οι χωρισμοί και τα συναισθήματα που δημιουργούν είναι περίπλοκα. Ανακούφιση, σύγχυση, θλίψη, θλίψη - όλα αυτά είναι απόλυτα φυσιολογικές αντιδράσεις στο τέλος μιας σχέσης.

Ο διαλογισμός αυξάνει την ψυχική ανθεκτικότητα

Διαλογισμός: Ο διαλογισμός σας βοηθά να αντιμετωπίσετε το άγχος και να αποκρίνεστε με μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες καταστάσεις της ζωής, κάτι που μπορεί να αυξήσει την αυτοπεποίθησή σας και να σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα.