Αυτοφροντίδα

Εργασία στο σπίτι: 5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: 5 Tips για να παραμείνετε υγιείς όταν εργάζεστε στο σπίτι

Εργασία στο σπίτι: Ο αρνητικός αντίκτυπος στο σώμα μας από το να μην είμαστε στο γραφείο μπορεί να πάρει χρόνια για να ανακάμψει. Συγκεντρώσαμε μια λίστα με συμβουλές για να παραμείνετε ενεργοί ενώ εργάζεστε από το σπίτι.

Από την έναρξη της πανδημίας και μετά, όλο και περισσότερες εταιρείες δίνουν την δυνατότητα στους υπαλλήλους να εργάζονται από το σπίτι. Η εργασία στο σπίτι δεν είναι όμως εύκολη υπόθεση. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορεί να σας αποσπούν από την δουλειά σας ή να αλλάζει η ζωή σας και να γίνεται πιο καθιστική. Πώς θα αλλάξετε αυτές τις ανθυγιεινές συνήθειες; Ακολουθούν 5 συμβουλές που θα σας κάνουν πιο παραγωγικούς.

5 tips για παραγωγική εργασία από το σπίτι

  • Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή: Είναι σημαντικό να τρώτε θρεπτικά τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως και γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. Περιλαμβάνονται επίσης αυγά, ξηροί καρποί, φασόλια, ψάρια, πουλερικά και άπαχο κρέας. Συνιστάται ιδιαίτερα ο περιορισμός των τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι. Η εργασία από το σπίτι μπορεί να σας κάνει να συνειδητοποιήσετε περισσότερο την πείνα, επομένως είναι λογικό να έχετε κοντά σας υγιεινά σνακ – όπως φρούτα.
  • Μείνετε ενυδατωμένοι: Ενώ εργάζεστε στο γραφείο σας, είναι απίστευτα εύκολο να ξεχάσετε να πιείτε, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, μια κατάσταση που μπορεί να προκαλέσει εναλλαγές της διάθεσης και δυσκοιλιότητα. Οι ειδικοί συνιστούν νερό, αλλά και μέτριες ποσότητες τσαγιού ή καφέ είναι επίσης εντάξει. Καλό είναι να αποφεύγετε τα ζαχαρούχα ποτά.
  • Προγραμματίστε τακτική άσκηση: Γιατί να μην αφιερώσετε τον χρόνο που έχετε εξοικονομήσει στις μετακινήσεις σας στην προπόνηση; Είναι σημαντικό να κάνετε τακτικά διαλείμματα από τον σταθμό εργασίας σας. Να σηκώνεστε κάθε ώρα για μια γρήγορη βόλτα στο σπίτι ή να κάνετε μια βόλτα έξω στο μεσημεριανό σας διάλειμμα. Οτιδήποτε για να αποφευχθεί η μακροχρόνια συνεδρίαση.
  • Βεβαιωθείτε ότι το γραφείο σας στο σπίτι είναι άνετο: Εάν αφιερώσετε λίγα λεπτά για να ρυθμίσετε τη θέση εργασίας σας για να προωθήσετε την καλή στάση του σώματος, τότε ίσως έχετε περισσότερες πιθανότητες να αποφύγετε τον πόνο στην πλάτη. Η καρέκλα σας θα πρέπει ιδανικά να έχει στηρίγματα για τα χέρια και το ύψος θα πρέπει να επιτρέπει στα πόδια σας να ακουμπούν στο πάτωμα. Οι γοφοί σας πρέπει να βρίσκονται σε γωνία 90 μοιρών ή λίγο πάνω από αυτήν. Μια οθόνη υπολογιστή θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση ενός βραχίονα, με το πάνω μέρος της οθόνης είτε στο επίπεδο είτε κάτω από τα μάτια.

  • Διατηρήστε μια αυστηρή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής: Ένα μεγάλο πρόβλημα όταν εργάζεστε από το σπίτι είναι ότι η δουλειά και η οικιακή σας ζωή μπορεί να αρχίσουν να γίνονται ένα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ύπαρξη ξεχωριστού χώρου εργασίας πρέπει να είναι υψίστης σημασίας. Είναι επίσης συνετό να ενσταλάξετε αυστηρά διαλείμματα, όπως θα κάνατε συνήθως στο γραφείο. Αφιερώστε λοιπόν μια καθορισμένη ώρα για μεσημεριανό γεύμα και πραγματοποιήστε πολλά ταξίδια μακριά από την οθόνη όλη την ημέρα. Λάβετε επίσης υπόψη πόσο ζωτικής σημασίας είναι να σβήνετε από τη δουλειά στο τέλος της ημέρας – επομένως είναι λογικό να βάλετε το τηλέφωνό σας στη μία πλευρά.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε Eπίσης:

Πώς να παραμείνετε ψυχικά υγιείς στην τηλεργασία

Πώς επηρεάζει το μπλε φως την υγεία μας εν μέσω πανδημίας;

7 tips για να φροντίσεις τον εαυτό σου στην εξ αποστάσεως εργασία

10 items γραφείου για να γίνει η τηλεργασία μας πιο παραγωγική

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη

Αθλητισμός: Η τακτική άσκηση και η διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας βοηθούν να παραμείνετε υγιείς και σε φόρμα. Η άσκηση επιτρέπει επίσης τη σωστή στάση του σώματος και μειώνει τις ενοχλήσεις όπως ο πόνος στην πλάτη και ο λήθαργος.

Άτομα με Πάρκινσον στρέφονται στην πυγμαχία για να επιβραδύνουν την ασθένεια

Μποξ αυτοφροντιδα: Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των κινητικών δεξιοτήτων, της ισορροπίας, της ομιλίας και των αισθητηριακών λειτουργιών και δεν υπάρχει θεραπεία, γεγονός που καθιστά τον αγώνα για την επιβράδυνση της εξέλιξής του υψηλή προτεραιότητα για τους ασθενείς.

Πώς θα αντιμετωπίσετε τα εγκαύματα από τον ήλιο;

Ηλιακό Έγκαυμα: Τους καλοκαιρινούς μήνες, πολλοί άνθρωποι καίγονται από τον ήλιο. Αυτό συμβαίνει λόγω μειωμένης εφαρμογής αντηλιακού. Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να φροντίσετε τα εγκαύματα αυτά.

Οφέλη της κολύμβησης για την υγεία, σύμφωνα με το CDC

Κολύμβηση: Μόλις δυόμισι ώρες αερόβιας σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, όπως κολύμπι, ποδηλασία ή τρέξιμο, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, αναφέρουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Ο εγκέφαλός σας χρειάζεται σωστή διατροφή και άσκηση

Αθλητισμός: Οι επιστήμονες διερευνούν πώς η διατροφή, η άσκηση και η κοινωνική δέσμευση μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της γνωστικής έκπτωσης και στη βελτίωση της συνολικής υγείας του εγκεφάλου.

Πώς επηρεάζει η διακόσμηση τη διάθεσή μας;

Interior Design: Η εσωτερική διακόσμηση επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε και που ενεργούμε. Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί προτείνουν συγκεκριμένους τρόπους διακόσμησης για να είμαστε πιο ευδιάθετοι.